Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

WP11 2.0TD zamulony


Gość gregor23pl

Rekomendowane odpowiedzi

witam.

Mam pare pytań przed zabraniem się do naprawy primerki:

ogólnie to jest straszny muł , jeździ jak cinquecento z silnikiem 700cm3,dramat.

-ale do rzeczy wymieniłem , przepływomierz na org.bosch bo wskazywał 1.4v cały czas

-egr :odłaczyłem ten gumowy przewód i zaślepiłem.

 

Efekty:

-brak.

jak słaby tak jest dalej.

 

to jakie są błędy to niewiem bo żaróweczka checka nie działa i musze się wreszcie zabrać za wymianę.

chce zaślepić ten egr i może to coś da.

 

pytania:

-czy świecący się check engine może powodować stały spadek mocy(coś typu -tryb serwisowy )

-jak podłaczyć/gdzie/ wskaźnik ciśnienia do turbiny żeby sprawdzić ile "bije"

 

 

(primerka 99r wp11 2.0td ma przelatane 220tys.km)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- świecący check może spowodować wejście komputera w tryb awaryjny (serwisowy) i pogorszyć osiągi oraz zwiększyć spalanie

- nie wiem gdzie się podłączyć ale gdyby padła turbosprężarka to by mocno kopcił.

Wymień na początek żarówkę od checka i zrób autodiagnostykę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli chodzi o zawór egr - jeśli jest zaciety w pozycji otwarty to odpięcie przewodu gumowego sterującego egr-em nic nie da. radze odkręcić egr i w miejsce połączenia egr - kolektor podłożyć blaszke wyciętą z puszki np. po browarze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie najlepiej na zime wymienić filtry paliwa czy powietrza.

Chyba że masz nowe załóżone.

A ja bym radził podjechac do pompiarza podepnie pod komputer to bedzie widomo tzn

dawke moze wyregulowc przez komputer czy wyczyscic sitka na pompie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bledy zczytasz sam w ten sposob http://forum.nissank...k-cd20t-diesel/. Poczytaj temat kody bledow z opisem autodiagnostyki . Tylko do tego musisz zalozyc zarowke . Przy niesprawnym egr bedzie kopcil. Jesli po wymianie przeplywomierza nie ma radykalnej poprawy i piszez ze zamulony i nie kopci to moze sprzeglo sie konczy albo dawka paliwa na pompie wtryskowej jest za mala .

Egr mozesz zaslepic jak kolega napisal to wtedy szybciej sie wlacza turbosprezarka .

Moze tez byc zawor regulacyjny turbiny Zobacz jakie daje cisnienie doladowania . Jak sciagniesz ta blache co oslanie turbine z przodu to sprawdz czy jak przygazujesz w ogole rusza sie ten pret co wychodzi z zaworu (tej puszki) Jesli nie dasz rady go rozruszac (ja psikalem wd40 ) to musisz sciagnac turbine i go uruchonic . Gdzie podlaczyc wakuometr do sprawdzeni zaworu regulacyjnego to masz na stronie 160 pliku em pdf manuala do p11.144.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciśnienie turbiny możesz sprawdzić wsadzając trójnik z ciśnieniomierzem w wężyk odchodzący od króćca na kolektorze - tam gdzie wąż od turbiny. Wężyk ten steruje ciśnieniem turbiny.

Widać go na zdjęciu, po prawej stronie.

post-45246-0-89412300-1318595253_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki serdeczne za wszystkie cenne podpowiedzi, po kolei będę eliminował i obym wreszcie się z tym uporał.

 

P.S.filtry były wymienione , sprzęgło się nie kończy bo umiem poznać jak zaczyna ślizgać,.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...