Gość gregor23pl Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 witam. Mam pare pytań przed zabraniem się do naprawy primerki: ogólnie to jest straszny muł , jeździ jak cinquecento z silnikiem 700cm3,dramat. -ale do rzeczy wymieniłem , przepływomierz na org.bosch bo wskazywał 1.4v cały czas -egr :odłaczyłem ten gumowy przewód i zaślepiłem. Efekty: -brak. jak słaby tak jest dalej. to jakie są błędy to niewiem bo żaróweczka checka nie działa i musze się wreszcie zabrać za wymianę. chce zaślepić ten egr i może to coś da. pytania: -czy świecący się check engine może powodować stały spadek mocy(coś typu -tryb serwisowy ) -jak podłaczyć/gdzie/ wskaźnik ciśnienia do turbiny żeby sprawdzić ile "bije" (primerka 99r wp11 2.0td ma przelatane 220tys.km) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yarcoon Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 - świecący check może spowodować wejście komputera w tryb awaryjny (serwisowy) i pogorszyć osiągi oraz zwiększyć spalanie - nie wiem gdzie się podłączyć ale gdyby padła turbosprężarka to by mocno kopcił. Wymień na początek żarówkę od checka i zrób autodiagnostykę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gregor23pl Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 kopcić nie kopci nic . no to zacznę od tej żarówki. w mojej primerze wersja po lifcie , wyświetli mi za pomocą spinacza? dzięki za solidną wypowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endriu276 Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 jeśli chodzi o zawór egr - jeśli jest zaciety w pozycji otwarty to odpięcie przewodu gumowego sterującego egr-em nic nie da. radze odkręcić egr i w miejsce połączenia egr - kolektor podłożyć blaszke wyciętą z puszki np. po browarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Pewnie najlepiej na zime wymienić filtry paliwa czy powietrza. Chyba że masz nowe załóżone. A ja bym radził podjechac do pompiarza podepnie pod komputer to bedzie widomo tzn dawke moze wyregulowc przez komputer czy wyczyscic sitka na pompie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Bledy zczytasz sam w ten sposob http://forum.nissank...k-cd20t-diesel/. Poczytaj temat kody bledow z opisem autodiagnostyki . Tylko do tego musisz zalozyc zarowke . Przy niesprawnym egr bedzie kopcil. Jesli po wymianie przeplywomierza nie ma radykalnej poprawy i piszez ze zamulony i nie kopci to moze sprzeglo sie konczy albo dawka paliwa na pompie wtryskowej jest za mala . Egr mozesz zaslepic jak kolega napisal to wtedy szybciej sie wlacza turbosprezarka . Moze tez byc zawor regulacyjny turbiny Zobacz jakie daje cisnienie doladowania . Jak sciagniesz ta blache co oslanie turbine z przodu to sprawdz czy jak przygazujesz w ogole rusza sie ten pret co wychodzi z zaworu (tej puszki) Jesli nie dasz rady go rozruszac (ja psikalem wd40 ) to musisz sciagnac turbine i go uruchonic . Gdzie podlaczyc wakuometr do sprawdzeni zaworu regulacyjnego to masz na stronie 160 pliku em pdf manuala do p11.144. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 ciśnienie turbiny możesz sprawdzić wsadzając trójnik z ciśnieniomierzem w wężyk odchodzący od króćca na kolektorze - tam gdzie wąż od turbiny. Wężyk ten steruje ciśnieniem turbiny. Widać go na zdjęciu, po prawej stronie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gregor23pl Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Dzieki serdeczne za wszystkie cenne podpowiedzi, po kolei będę eliminował i obym wreszcie się z tym uporał. P.S.filtry były wymienione , sprzęgło się nie kończy bo umiem poznać jak zaczyna ślizgać,. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.