Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

AcGasSynchro 8


DINO

Rekomendowane odpowiedzi

W związku z tym, że dostałem powyższy program do testowania jeżeli jest ktoś zainteresowany to dawać info, warunek taki, że zobowiązuje się do relacji, czy zmiany wpłynęły na jazdę, spalanie itp.

Nie przechodzi na skrzynkach z ograniczeniami plik waży 44.4MB

 

 

STAG-300 ISA2

- zmodyfikowane działanie autoadaptacji w trybie Open Loop,

- możliwość automatycznego wyłączania punktów na mapie korekcji mnożnika po pierwszym poprawnym ich ustawieniu

- dodana obsługa odwróconej sondy lambda (napięciowej)

 

STAG 300 Premium

- dodana opcja "redukcja korekcji OBD" (Opcja ma zastosowanie w pojazdach, w których korekcje OBD sięgają wartości +-100%)

- Współpraca z firmware 24 STAG - OBD Adapter (Rozwiązanie problemów z komunikacją OBD w niektórych samochodach marki Mazda i Opel)

 

 

Inne

- dodane dedykowane charakterystyki temperaturowe i ciśnieniowe wybranych wtryskiwaczy

- dodana manualana mapa korekcji od ciśnienia

- zmodyfikowana funkcja opróżniania ciśnienia reduktora

- dodana funkcja "ciepły start" (uruchamianie rozgrzanego silnika na gazie, przydatne w pojazdach z z funkcją "start-stop")

- minimalne wykrywane obroty zmniejszone z 300 do 100

 

dla tych co używają a nei mają tego programu od źródła, info, że przestaje działać 1.12.2011r i trzeba sobie zainstalować aktualną wersję ze strony AC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaka ta sonda bo odwrócona to owszem widziałem u Extradda ale to jest tytanówka ..czyli rezystorowa ...nie napięciowa ,..czy jakaś cyrkonia tak działa bo nie słyszałem ....

 

zakres pracy 0-5 V 2 stany 0V bogato 5 V ubogo ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Tofu, przyjacielu, wsadź du....ko do V, T4 1.9T i pomóż koledze, w wysokich dolejcie LPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Tofu, przyjacielu, wsadź du....ko do V, T4 1.9T i pomóż koledze, w wysokich dolejcie LPG

 

to że wydłuża czasy na LPg to mi się widzi winna korekta po cisnieniu mały spadek a czas wyższy no chyba że tak przelejemy że Ecu zejdzie do 19 ms na LPG

 

a nawet jak reduktor zdychał na 0.6 to miał sonde 0.00V wiec ok ///a na hamowaniu silnikiem 5V

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...