Gość Szunej Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Witam forumowiczów Mam problem tak jak w temacie, radyjko gra pięknie gdy silnik nie jest odpalony, po uruchomieniu radio zaczyna trzeszczeć... Radio uruchamia się dopiero po przekręceniu raz kluczyka czyli kable nie są pociągnięte bezpośrednio z aku. Sprawdzałem na dwóch radiach, problem jest ten sam za każdym razem. Czytałem też że może bije gdzieś masa od anteny - odłączyłem kabel antenowy, włożyłem płytkę do CD - problem nadal ten sam... Kable zapłonowe i świece wymieniłem na NGK i też nic to nie pomogło. Mam jeszcze taki pomysł żeby może pociągnąć na krótko kabel bezpośrednio z aku (+ i -) i sprawdzić czy problem nadal będzie występował, co o tym myślicie? Czytałem w innym temacie chyba o Primerze, problem był ten sam tyle tylko że tam podobno jest filtr przeciwzakłóceniowy montowany gdzieś w układzie zapłonowym. Jak jest w Almerze? Tutaj jest moduł zapłonowy, wszystko odbywa się trochę inaczej a ja nie wiem gdzie szukać przyczyny zakłóceń Proszę o pomoc, serdecznie pozdrawiam, Szunej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimm Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Może ostatnio montowałeś CB ? Same radio też może wymagać osobnego podłączenia masy ( czarny przewód ) Zakłócenia może robić też padający altek z tego co znajomy elektronik mówił. Spróbuj podpiąć radio na krótko, zapewne będzie grało bez zastrzeżeń znając życie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szunej Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Nie montowałem CB. Też słyszałem że to może być alternator i właśnie tu się pojawia pytanie, bo gdy podłączę kabelki do aku to tam przecież idą kable od alternatora zgadza się? Mogę też spróbować odłączyć alternator na chwilkę tak żeby nie było ładowania i wtedy spróbować podłączyć radio Z kolei w innym temacie właśnie o Primerze jak wcześniej wspominałem, ludzie podmieniali alternatory i było to samo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grimm Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 To już lepiej odpiąć przewód od altka i sprawdzić czy nie trzeszczy lub sprawdzić czy ma odpowiednie ładowanie, wtedy będzie wiadomo czy alternator jest sprawny. Zawsze jakieś inne ustrojstwo może robić problemy które będzie ciężko zlokalizować, jeśli nie znajdziesz przyczyny to zamontuj filtr http://allegro.pl/po...1874105291.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 w primerce miałem podobnie okazało sie ze padł regulator napiecia i jedna z diod prostowniczych trzaski sie zwiekszały wraz z wzrostem oblotow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szunej Opublikowano 23 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 Dzięki panowie, narazie autko stoi u mechanika więc nie mogę nic zrobić ale dzisiaj je odbieram, w poniedziałek kupię filtr i będę kombinował Pozdrawiam! Znalazłem rozwiazanie Jak się okazało nie mam głośników z tyłu i kable się stykały, po rozłączeniu + i - wszystko praży ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.