adambyw Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 Eh z tymi wężykami to mam polkę. Cały czas mi się pocą, raz mi nawet wyrwało zaślepkę na pierwszym wtrysku. i cały silnik zarzygany paliwem... Paliwo ma ujście bo jak dmuchałem w przewód to nie było za dużego oporu. Jakie wężyki zakładasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 Wezyki 3,2mm te przelewowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 Hm niby tak, ale już zakładałem dwa różne, i widzę jak jest zimny to spoko, ale jak się zagrzeje to strasznie luźny się robi. Stąd moje pytanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 Ja jak zmieniałem te wężyki to było ok.Ale widze wtryski są dalej mokre. I myślę sobie może wtryski są do regulacji albo coś w nich sie zepsuło czy przeczyścić ich. I teraz mam błędy 18 i 21. Jak wymieniłem f paliwa to był tylko 18 i 15. Błąd 15 znikł i zostały te dwa 18 i 21. A do pompiarza i tak pojade.Narazie jeżdżę tak jak jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 z czy przy wymianie filtra czyściłeś króciec od pompy ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 No nie czyściłem. To jest na wężu co doprowadza paliwo? Tam jest chyba śruba na dwóch podkładkach miedzianych.Tak tam widziałem na klucz 17 chyba. Sam jeszcze tego nie rozbierałem.A samemu pewnie można to zrobić i nic sie nie zapowietrzy jak czytałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 tak jak piszesz na klucz 17 i nic się nie stanie. w śrubie jest sitko, u mnie było tak zasyfione że ledwie można było dmuchać przez nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 To sprubuje je odkrecić. Można je przedmuchać czy umyć rozpuszczalnikiem nitrem . Może ten 21 zniknie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 Zadnych rozpuszczalnikow. Wydmuchaj dobrze powietrzem i przemyj ropa . ja kupowalem przewody paliwowe podwojnie zbrojone. Byly drozsze od zwyklych ale dobrze sie trzymaja . Kupowalem ten cienszy i fi8 . ta osemka kosztowala 12zlza metr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.