Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Falujące obrot


Gość slawa1987
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Otóż mam taki mały problem od jakiegoś czasu moje terrano faluje na wolnych obrotach i chodzi jak traktor. Obroty skaczą w zakresie od pawie 500 do 900 i jest to bardzo denerwujące, natomiast podczas jazdy gdy wrzucam na luz tych obiawów nie ma. Osobiście obstawiam przepływomierz powietrza. A i w momencie jego odpięcia jest to samo. Prosił bym o pomoc ponieważ trochę on kosztuje.

Autko R20 2,7 tdi 92 kw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lemmy to jest diesel i tam nie ma przewodow wysokiego napiecia tak jak w benzynie. Sa ale przewody wysokiego cisnienia wychodzace z pompy wtryskowej do wtryskiwaczy. Najlepiej jak bys podlaczyl go pod komputer i zbadal przebieg napiecia w zaleznosci od obrotow silnika .Od niesprawnego przeplywomierza obroty na biegu jalowym moga falowac. Jednak mozesz sobie wstepnie sam sprawdzic przeplywomierz poprzez pomiar napiecia . Napisz na ile przewodow jest przeplywka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj tam, oj tam...

Myslalem ze to kolega napisal ile przewodow ma przeplywka . Nie napisalem tego ze satysfakcji tylko do wiadomosci. Nie kazdy musi sie na wszystkim znac . Niektorzy zalecaja tez sprawdzenie sondy lambda w dieslu . A w dieslu nie ma sondy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec masz osprzet Zexela. Wobec tego na przeplywce masz jeden wolny pin i pozniej wychodza 3 przewody. Ostatni przewod powinien byc przewodem sygnalowym na ktorym mierzysz napiecie ( o ile sie nie myle to powinien byc bialy przewod ) . Zagrzewasz silnik do normalnej temp pracy silnik chodzi na wolnych obrotach . Przewod minusowy od miernika do minusa akumulatora , a przewod plusowy od miernika do ostatniego przewodu przeplywki . Powinno pokazac w przyblizeniu 2,2V. Na mierniku oczywiscie zakres napiecia stalego. Zycze dobrego pomiaru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec masz osprzet Zexela. Wobec tego na przeplywce masz jeden wolny pin i pozniej wychodza 3 przewody. Ostatni przewod powinien byc przewodem sygnalowym na ktorym mierzysz napiecie ( o ile sie nie myle to powinien byc bialy przewod ) . Zagrzewasz silnik do normalnej temp pracy silnik chodzi na wolnych obrotach . Przewod minusowy od miernika do minusa akumulatora , a przewod plusowy od miernika do ostatniego przewodu przeplywki . Powinno pokazac w przyblizeniu 2,2V. Na mierniku oczywiscie zakres napiecia stalego. Zycze dobrego pomiaru.

 

Kolego tobie się chyba nudzi tak samo jak mi ,że obaj czytamy te pirdoły

Niech szukają na forum było z milon razy :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil: :devil:

POZDRAWIAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

To daj te namiary. Mieszkam na pograniczu lubuskiego w zachodniopomorskim i w razie "W" dobry mechanik to jak znalazł. :nissan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...