Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

65 tys przebiegu i stuki w przednim zawieszeniu


nissekx31
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Po 65 tys kilometrow pojawily sie stuki w przednim zawieszeniu :(

Czy ktos z Was juz cos remontował, wymieniał w przednim zawieszeniu?

Jakieś łączniki stabilizatory itp?

Będę wdzięczny za informację.

Z mojego doświadczenia najlepiej samemu wiedzieć co jest zepsute zanim się człowiek uda do serwisu.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie stuki pojawiły się juz przy 40 tys km, teraz miałem je przy 60 tys km. stuka belka w przodzi w zawieszeniu którą mi seris dokrenca i stuki cichną.

mamy za to powazny problem z kierownica przy jeździe po bruku na kole kierownicy czuć przeskoki i z tym tematem serwis walczy od dłuższego czasu, bezskutecznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponowałbym odwiedzić stację diagnostyczną, tam gdzie dokonywane są przeglądy rejestracyjne - za jakieś niewielkie pieniądze można postawić auto na szarpakach i posłuchać z diagnostą co i gdzie stuka.

U mnie była to tuleja metalowo gumowa - padła w okolicy 50 tys. km. ASO proponuje wymianę całego wahacza, ale to około 1000zł + robocizna + geometria. Lepiej kupić tuleję za około 50 zł i naprawa w przeciętnym serwisie zamknie się w około 250 zł z geometrią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po sprawdzeniu okazało się że do wymiany są łączniki stabilizatora - oba.

Co jednak gorzes to do wymiany są również tylne amortyzatory, a jeden kosztuje 510 PLN :(

Trzeba bezie poszukać zamienników.

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...kup gumy stabilizatora 2 szt na przód, koszt jednej to 25 pln i dodatkowo możesz kupić 2 łączniki stabilizatora koszt jednego to 90 pln. Jest to naturalne zużycie przy takiej konstrukcji nadwozia (wysokie) X z natury i z przeznaczenia jest autem które pozwala wjechać w lekki teren i daje sobie tam świetnie radę na drodze asfaltowej w zakrętach też trzyma się świetnie (jak na jego wszechstronność) wiec układ stabilizujący ma tu trochę do zrobienia dlatego naturalną rzeczą jest to że po kilkudziesięciu tys km zużywają się elementy gumowe tego systemu. Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mamy za to powazny problem z kierownica przy jeździe po bruku na kole kierownicy czuć przeskoki i z tym tematem serwis walczy od dłuższego czasu, bezskutecznie

PROBLEM Z KIEROWNICĄ NAZYWA SIĘ KOLUMNA KIEROWNICY , A WŁAŚCIWIE KRZYŻAK W KOLUMNIE. U MNIE WYMIENILI KOLUMNĘ ( JEST NIEROZBIERALNA) , I PROBLEM PO 1.5 ROKU DIAGNOZOWANIA ZNIKNĄŁ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mamy za to powazny problem z kierownica przy jeździe po bruku na kole kierownicy czuć przeskoki i z tym tematem serwis walczy od dłuższego czasu, bezskutecznie

PROBLEM Z KIEROWNICĄ NAZYWA SIĘ KOLUMNA KIEROWNICY , A WŁAŚCIWIE KRZYŻAK W KOLUMNIE. U MNIE WYMIENILI KOLUMNĘ ( JEST NIEROZBIERALNA) , I PROBLEM PO 1.5 ROKU DIAGNOZOWANIA ZNIKNĄŁ.

 

u nas w jedny X u wymianiali krzyżak ?????? jakim cudem nie wiem, wkurza mnie to stukanie i to już od roku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po 65 tys kilometrow pojawily sie stuki w przednim zawieszeniu :(

Czy ktos z Was juz cos remontował, wymieniał w przednim zawieszeniu?

Jakieś łączniki stabilizatory itp?

Będę wdzięczny za informację.

Z mojego doświadczenia najlepiej samemu wiedzieć co jest zepsute zanim się człowiek uda do serwisu.

 

Pozdrawiam

Kłaniam się pięknie. kilka miesięcy temu miałem podobną sytuację i udałem się do zaprzyjażnionego punktu przeglądów technicznych pojazdów, Na szarpakach okazało się że wybite są końcówki drążków i jeden sworzeń. Koszt naprawy w tym regeneracja sworznia wyniosła mnie ok 400 zł z robocizną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tam nie regenerowałem sworznia a po prostu wymieniłem wahacz na nowy... nie wiem, może jestem naiwny ale uważam że sworzeń musi być pewny ponieważ posrednio dba o bezpieczeństwo jazdy .....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam! u mnie stukał drążek stabilizatora - poduszki, ale po wymianie jest ok, odradzam zamienniki, lepiej założyć oryginały i spokój( tylko w dobrym kierunku przecięciem, bo zaraz padną) amorki też wymieniałem, ale przednie,- znalazłem na allegro takiej samej firmy co były - Tokico i jak na razie 12tys, i jest spokój ( a często jeździ żona, a dla niej krawężniki nie mają znaczenia). jak VIRILITAS napisał gumy szybko padają, poduszki drążka wymieniłem ostatnio z tyłu 40zł/szt (firmy TOYO made in japan) ASO Koszlin i jest cicho, przód to koszt 80zł/szt., chyba wszystkie serwisy mają podobne ceny. ( poduchy z przodu padły przy 75tys, a z tyłu przy 90tys.- chyba były od nowości, bo auto kupiłem śmigane). przy amorach warto sprawdzić stan osłon gumowych, czy nie są spękane i wymienić przy okazji- w tym przypadku ASO jest zabójcze około 250zł/szt. -cena kwiecień b.r., więc kpl.ok.1000zł. powodzenia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...