nissekx31 Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Po 65 tys kilometrow pojawily sie stuki w przednim zawieszeniu Czy ktos z Was juz cos remontował, wymieniał w przednim zawieszeniu? Jakieś łączniki stabilizatory itp? Będę wdzięczny za informację. Z mojego doświadczenia najlepiej samemu wiedzieć co jest zepsute zanim się człowiek uda do serwisu. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funyboy Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 u mnie stuki pojawiły się juz przy 40 tys km, teraz miałem je przy 60 tys km. stuka belka w przodzi w zawieszeniu którą mi seris dokrenca i stuki cichną. mamy za to powazny problem z kierownica przy jeździe po bruku na kole kierownicy czuć przeskoki i z tym tematem serwis walczy od dłuższego czasu, bezskutecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mark_75 Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Proponowałbym odwiedzić stację diagnostyczną, tam gdzie dokonywane są przeglądy rejestracyjne - za jakieś niewielkie pieniądze można postawić auto na szarpakach i posłuchać z diagnostą co i gdzie stuka. U mnie była to tuleja metalowo gumowa - padła w okolicy 50 tys. km. ASO proponuje wymianę całego wahacza, ale to około 1000zł + robocizna + geometria. Lepiej kupić tuleję za około 50 zł i naprawa w przeciętnym serwisie zamknie się w około 250 zł z geometrią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissekx31 Opublikowano 18 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 Po sprawdzeniu okazało się że do wymiany są łączniki stabilizatora - oba. Co jednak gorzes to do wymiany są również tylne amortyzatory, a jeden kosztuje 510 PLN Trzeba bezie poszukać zamienników. Pozdrowienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graphia Opublikowano 18 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 Coś słabe te amorki. 65 tysi i klops? Gumy to norma.... ale amorki słabiutkie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virilitas Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 ...kup gumy stabilizatora 2 szt na przód, koszt jednej to 25 pln i dodatkowo możesz kupić 2 łączniki stabilizatora koszt jednego to 90 pln. Jest to naturalne zużycie przy takiej konstrukcji nadwozia (wysokie) X z natury i z przeznaczenia jest autem które pozwala wjechać w lekki teren i daje sobie tam świetnie radę na drodze asfaltowej w zakrętach też trzyma się świetnie (jak na jego wszechstronność) wiec układ stabilizujący ma tu trochę do zrobienia dlatego naturalną rzeczą jest to że po kilkudziesięciu tys km zużywają się elementy gumowe tego systemu. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sk Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 mamy za to powazny problem z kierownica przy jeździe po bruku na kole kierownicy czuć przeskoki i z tym tematem serwis walczy od dłuższego czasu, bezskutecznie PROBLEM Z KIEROWNICĄ NAZYWA SIĘ KOLUMNA KIEROWNICY , A WŁAŚCIWIE KRZYŻAK W KOLUMNIE. U MNIE WYMIENILI KOLUMNĘ ( JEST NIEROZBIERALNA) , I PROBLEM PO 1.5 ROKU DIAGNOZOWANIA ZNIKNĄŁ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
funyboy Opublikowano 26 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 mamy za to powazny problem z kierownica przy jeździe po bruku na kole kierownicy czuć przeskoki i z tym tematem serwis walczy od dłuższego czasu, bezskutecznie PROBLEM Z KIEROWNICĄ NAZYWA SIĘ KOLUMNA KIEROWNICY , A WŁAŚCIWIE KRZYŻAK W KOLUMNIE. U MNIE WYMIENILI KOLUMNĘ ( JEST NIEROZBIERALNA) , I PROBLEM PO 1.5 ROKU DIAGNOZOWANIA ZNIKNĄŁ. u nas w jedny X u wymianiali krzyżak ?????? jakim cudem nie wiem, wkurza mnie to stukanie i to już od roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jacek2510 Opublikowano 26 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 Po 65 tys kilometrow pojawily sie stuki w przednim zawieszeniu Czy ktos z Was juz cos remontował, wymieniał w przednim zawieszeniu? Jakieś łączniki stabilizatory itp? Będę wdzięczny za informację. Z mojego doświadczenia najlepiej samemu wiedzieć co jest zepsute zanim się człowiek uda do serwisu. Pozdrawiam Kłaniam się pięknie. kilka miesięcy temu miałem podobną sytuację i udałem się do zaprzyjażnionego punktu przeglądów technicznych pojazdów, Na szarpakach okazało się że wybite są końcówki drążków i jeden sworzeń. Koszt naprawy w tym regeneracja sworznia wyniosła mnie ok 400 zł z robocizną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graphia Opublikowano 26 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2011 Ja tam nie regenerowałem sworznia a po prostu wymieniłem wahacz na nowy... nie wiem, może jestem naiwny ale uważam że sworzeń musi być pewny ponieważ posrednio dba o bezpieczeństwo jazdy ..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kizior Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 witam! u mnie stukał drążek stabilizatora - poduszki, ale po wymianie jest ok, odradzam zamienniki, lepiej założyć oryginały i spokój( tylko w dobrym kierunku przecięciem, bo zaraz padną) amorki też wymieniałem, ale przednie,- znalazłem na allegro takiej samej firmy co były - Tokico i jak na razie 12tys, i jest spokój ( a często jeździ żona, a dla niej krawężniki nie mają znaczenia). jak VIRILITAS napisał gumy szybko padają, poduszki drążka wymieniłem ostatnio z tyłu 40zł/szt (firmy TOYO made in japan) ASO Koszlin i jest cicho, przód to koszt 80zł/szt., chyba wszystkie serwisy mają podobne ceny. ( poduchy z przodu padły przy 75tys, a z tyłu przy 90tys.- chyba były od nowości, bo auto kupiłem śmigane). przy amorach warto sprawdzić stan osłon gumowych, czy nie są spękane i wymienić przy okazji- w tym przypadku ASO jest zabójcze około 250zł/szt. -cena kwiecień b.r., więc kpl.ok.1000zł. powodzenia! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.