deksman Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Witam jakie swiece polecacie do almery.Mam auto od niedawna i cieżko pali(w porównaniu z wczesniejszym autem jakie musiałem zezłomowac z powodu rdzy to tamto lepiej paliło przy -20 niz nissan przy 0 stopni.Auto ma 200 tys przebiegu nie wiem kiedy i czy wogóle ktos zmieniał swiece.Zmieniał ktos swiece i czy były pozytywne efekty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 A skad wiesz ze to ciezkie odpalanie to wina swiec zarowych. Moze juz sie zbliza remont pompy wtryskowej. Moze gdzies lapie falszywe powietrze. zatkany filtr paliwa albo Chrzczony olej napedowy zatankowany.Moze trzeba sprawdzic pompe paliwowa w zbiorniku. Moze tez byc zbyt niskie cisnienie w zasobniku paliwa (tam jest taki czujnik i on wysyla bledny sygnal albo w ogole nie dziala) . Najlepiej swiece sprawdzisz wykrecajac je i pod prostownikiem zobaczysz jak zarza. Mozesz tez sprawdzic na autku zarowka lub probowka . Ma swiecic. . Jeszcze mozesz sprawdzic opor swiecy zarowej . Powinien byc jak najmniejszy. Nowe maja po 0,5 ohma . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deksman Opublikowano 17 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 Na ciepłym pali ok chce zacząc od najprosciejszych rzeczy.,, W silniku 1,5 dci jest pompa w zbiorniku paliwa?A zasobnik paliwa to gdzie jest ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość luk1300 Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 świece: beru- górna półka, dobre są też ngk- ostatnio u siebie wymieniałem kosz 130 za 4 szt. przy okazji przed zimą wymień filtr paliwa przed zimą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deksman Opublikowano 18 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 Sprawdzałem jedna tylko pobiera prąd i też nie wiadomo czy działa odpowiednio reszta wogóle nie działa udało mi sie tylko jedna odkręcic podejscie jest 10 oczkową reszte musze kupic odpowiedni klucz z cienka scianka. Z ciekawosci wykręciłem swiece w starym aucie 20letnim które czeka na złomowanie gdzie nie były wymieniane od nowosci chodzą dwadziescia lat i ku zdziwieniu wszystkie cztery są ok po podpieciu pod prostownik pobieraja prad i nagrzewaja się .Ciekawe jakiej firmy są te swiece ze tak wytrzymałe.Niestety do almery nie pasuja róznia sie gwintem w almerze jest bardziej drobny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 18 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 Wiesz kiedys robiono na jakosc a nie na ilosc. Do silnika 1,5dci z tego co zobaczylem swieca ma skok gwintu 1mm. Moze nissan to nie mercedes(chociaz teraz nie wiadomo jak z jakoscia ) ale prosze sobie sciagnac ta publikacje http://torrenty.org/torrent/425172. Jest tam opisany system z pompa VP44 ale tez system CR w mercedesie Sa tam tez opisane typowe usterki silnikow z tymi systemami zasilania . Ciekawa lektura Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość luk1300 Opublikowano 18 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 (edytowane) z chęcią poczytam zapodałbyś mi plik torrenta na maila luk1300@interia.pl Edytowane 18 Października 2011 przez luk1300 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deksman Opublikowano 19 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 Wymienilem świece BERU 30ZŁ sztuka duża rozbieżnosc cen w sklepach jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 21 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 Luk musisz jednak sam sciagnac bo nie wysle . Za duzy rozmiar pliku (ponad 100MB) a moge tylko do 100MB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość luk1300 Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 tylko plik torrent byś przesłał mi, plik torrent ma z parę kilo znów nie mam hasła na tą stronkę chyba dawno mnie na niej nie było Wymienilem świece BERU 30ZŁ sztuka duża rozbieżnosc cen w sklepach jest. beru za 30 kurcze to ci się jakoś tanio trafiło, mi krzyczeli koło 60 zł.szt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deksman Opublikowano 28 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2011 To duża rozbieżnosc jest w sklepach najdrozej 38 krzyczeli.Napewno są oryginalne bo w sprawdzonym sklepie. Ngk po 27 tylko nie mieli na miejscu. Fakt świece byly spalone oprocz jednej tym gorzej pali im dlużej stoi mimo wymiany świec. Najlepiej pali na dwa raza raz pokrecic puscic rozrusznik i jeszcze raz i pali szybko. Czy to jest normalne jesli nie co moze byc przyczyną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pellee Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 (edytowane) To duża rozbieżnosc jest w sklepach najdrozej 38 krzyczeli.Napewno są oryginalne bo w sprawdzonym sklepie. Ngk po 27 tylko nie mieli na miejscu. Fakt świece byly spalone oprocz jednej tym gorzej pali im dlużej stoi mimo wymiany świec. Najlepiej pali na dwa raza raz pokrecic puscic rozrusznik i jeszcze raz i pali szybko. Czy to jest normalne jesli nie co moze byc przyczyną. I jak doszłes od czego tak cięzko palił w niskie temperatury? też mam identyczny problem,musze jeszcze swiece sprawdzic tylko klucza nie posiadam.aczej odstawie do mechanika ale jak bys powiedział w czym był problem w twoim przypadku czy to naprawiłes, oże by mi to pomogło zdiagnozowac problem. Pozdrawiam Edytowane 24 Marca 2013 przez pellee Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SDRaid Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 (edytowane) Witam! Chcę wymienić świece żarowe. I tu przychodzi kilka pytań: 1. NGK (D-Power) czy Beru (GN 018)? 2. Skąd bierze się różnica w napięciu w różnych świecach (11V / 12V)? Jaki to ma wpływ na temperaturę świec i zapalanie? 3. Rodzaj połączenia w NGK to PIN, a przy opisie Beru bryluje Ř 4 mm ( nie rozumiem tego zapisu). Edytowane 3 Października 2013 przez SDRaid Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 Trzeba było ciągnąć temat tam gdzie już go zacząłeś..http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/92097-świece-żarowe/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SDRaid Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 Tu i tam nie uzyskałem odpowiedzi. Poza tym tamten temat można usunąć, bo niepotrzebnie założyłem nowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 Witam! Chcę wymienić świece żarowe. I tu przychodzi kilka pytań: 1. NGK (D-Power) czy Beru (GN 018)? 2. Skąd bierze się różnica w napięciu w różnych świecach (11V / 12V)? Jaki to ma wpływ na temperaturę świec i zapalanie? 3. Rodzaj połączenia w NGK to PIN, a przy opisie Beru bryluje Ř 4 mm ( nie rozumiem tego zapisu). Napisz na PW do moderatora aby tamten temat usunął lub je połączył. Różnicy w Voltach 11 a 12 praktycznie nie ma. A konkretnie, to świece mają 11,5V. Pytałeś o różnicę ......Rodzaj połączenia w NGK to PIN, a przy opisie Beru bryluje Ř 4 mm ........ ---- musisz sprawdzić jak jest u ciebie i z takim połączeniem szukać. R 4mm, to jest gwint (czyli kabelek przykręcasz do świecy). Natomias PIN, to na zasadzie wsówki (jak w tradycyjnych świecach iskrowych) 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SDRaid Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 Napisz na PW do moderatora aby tamten temat usunął lub je połączył. Różnicy w Voltach 11 a 12 praktycznie nie ma. A konkretnie, to świece mają 11,5V. Pytałeś o różnicę ......Rodzaj połączenia w NGK to PIN, a przy opisie Beru bryluje Ř 4 mm ........ ---- musisz sprawdzić jak jest u ciebie i z takim połączeniem szukać. R 4mm, to jest gwint (czyli kabelek przykręcasz do świecy). Natomias PIN, to na zasadzie wsówki (jak w tradycyjnych świecach iskrowych) Mam PIN ale zastanawia mnie, dlaczego w katalogu Beru ta część pasuje do mojego modelu. Nawet czytałem o kierowcy, który wsadził tą Beru do Almery i w tym momencie nadchodzi zasadnicze pytanie: WTF? Nie ma innej opcji, jak zadzwonić do sklepu, ASO albo odwiedzić jakiś warsztat. Dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 A może te świece, czyli PIN jest nakręcany na gwint "R" ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SDRaid Opublikowano 25 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 Witam! Dzisiaj przy -2 nie słyszałem charakterystycznego pyknięcia przekaźnika świec żarowych. Czekałem pół minuty. Później jak po 10 min odpalałem silnik (ciepły) to pyknięcie jest od razu po przekręceniu kluczyka. Odpalił dobrze, tylko mnie zastanawia czy grzanie trwa jeszcze dłużej, czy mam jakiś problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.