makaww Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Siema. Dzisiaj skonczylo mi sie w trasie paliwo. Silnik zaczal przerywac (typowe objawy), wiec udalem sie do kolegi po kanister, okazalo sie ze mial w nim rope zamiast beznyny ... Zalalem okolo 1l-700ml aby dojechac do stacji. Po czy wsiadlem do auta i staralem sie odpalic moja Alme. Swieci sie kontrolka "Check Engine" ... Co zrobic ? Prosze o pomoc i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Jedyna rada to jechac na stacje i kupic benzyne i zalac . Mysle ze nic zlego sie nie powinno stac. Gorzej jakby bylo odwrotnie .Wymien od razu filtr paliwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makaww Opublikowano 16 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 (edytowane) Jedyna rada to jechac na stacje i kupic benzyne i zalac . Mysle ze nic zlego sie nie powinno stac. Gorzej jakby bylo odwrotnie .Wymien od razu filtr paliwa Powiem tak, nowy filtr paliwa mam w schowku nie mialem czasu ostatnio wymienic ... Moze tak mialo byc ? Dzieki i czekam na dalsze podpowiedzi, jutro zaczne dzialac. Pozdr. PS: Problem z tym ze nie chce odpalic (Check Engine) i stoi u kumpla na posesji. Dodam ze to Almera '97. Edytowane 16 Października 2011 przez makaww Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jusef19 Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 ja słyszałem że w takim przypadku nie wolno próbować odpalać trzeba odessać całe paliwo z układu, nie tylko z baku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bialy1920 Opublikowano 18 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 ostatnio moj znajomy mial taki sam problem w warsztacie:kobieta warszawianka;]przyjechala(na lawecie),ze samochod jej nie chodzi(tylko to byl TD a zalala benzyny)zaczelo sie od krecenia rozrusznikiem(kobieta nie powiedziala ze zalala benzyny)po chwili bylo czuc benzyne z wydechu cale szczescie nic sie nie stalo...spuscili benzynke dodatkowo wydmuchali ja pod cisnieniem z ukladu paliwowego zalali ropy i autko odpalilo wydaje mi sie,ze nie powinno nic sie stac z silnikiem poniewaz benzyne ktora spuscili porozlewali do swoich aut(a przeciez byla zmieszana z ropa)check pali sie poniewaz komputer ma blad jednakze powienien ci odpalic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makaww Opublikowano 18 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 (edytowane) A wiec tak. Wypompowalem cale paliwo (disel +troszke beny) z ukladu, nastepnie zalalem 1l benzyny czystej i znow wszystko wypompowalem. Zalalem nastepnie 10l benzyny wszystko zlozylem jak nalezy, rozrosznik kreci silnik nie odpala (swiece sprawdzalem, sa OK), w dalszym ciagu mruga sobie kontrolka "Check Engine" co teraz ? ... Pozdrawiam i prosze o jaies podpowiedzi. Edytowane 18 Października 2011 przez makaww Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gm20 Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 Pewnie trzeba wykasować błąd z komputera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makaww Opublikowano 22 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 (edytowane) Doczytalem przed chwila ze jesli kontrolka mruga w n15 jest to oznaka walnietego immobilisera ... Moze to w ogóle nie jest skutkiem tego paliwa tylko walnelo immo poprostu. Kurde sam juz nie wiem, wiem ze najlawiej podpiac pod kompa ale wiecie ze to koszty. Chcialem pierw dojsc do tego metoda dedukcji. Witam zrobilem wlasnie autodiagnostyke. (w domu) Kody: 14-1 (141) 14-5 (145) 14-6 (146) Co to za bledy ? Probuje znalesc kody tych bledow w internecie ale na razie nic nie znalazlem. Pozdro. Edytowane 22 Października 2011 przez makaww Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bialy1920 Opublikowano 23 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 to kody ze skanera obd2 moze ci pomoga: http://www.obd-codes.com/trouble_codes/ jesli skanowales obd2 powinny byc te same nie wliczajac poczatkowego P0[kod] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makaww Opublikowano 29 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2011 to kody ze skanera obd2 moze ci pomoga: http://www.obd-codes.../trouble_codes/ jesli skanowales obd2 powinny byc te same nie wliczajac poczatkowego P0[kod] Juz naprawione. Trza bylo wymienic modul i czipy w kluczykach oraz zakodowac od nowa. Pozdr. I dzieki ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 29 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2011 A,to ciekawe.Po zalaniu niewłaściwego paliwa do zbiornika i uruchomieniu silnika,aż do zgaśnięcia,trzeba wymienić rzeczy,praktycznie nie związane z przyczyną.Zwłaszcza po zalaniu ON zamiast Pb. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makaww Opublikowano 30 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 (edytowane) A,to ciekawe.Po zalaniu niewłaściwego paliwa do zbiornika i uruchomieniu silnika,aż do zgaśnięcia,trzeba wymienić rzeczy,praktycznie nie związane z przyczyną.Zwłaszcza po zalaniu ON zamiast Pb. Ta ropa to byl jakis zbieg okolicznosci. Padlo tak naprawde immo. A ropy nalalem tyle co nic. Takze mysle spokojnie byto przepalil. Pozdro. PS: Mozna Zamknac. Edytowane 30 Października 2011 przez makaww Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.