Gość zilion89 Opublikowano 18 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 Witam! chciałem spytać posiadaczy primer, co trzeba odłączać i odpinać aby wyjąć alternator (regulator napięcia szwankuje i gość mówi że trzeba będzie wyjąć alternator) chciałem się dowiedzieć was, jako doświadczonych właścicieli co po kolei robić aby wyjąć go w celu diagnozy, czyli co po kolei odpinamy itd żeby nic nie zepsuć, pewnie będzie to chłodnica, chociaż osobiście wolałbym by została na miejscu, może tylko wentylator? Pan elektryk stwierdził, iż nie rozbierał jeszcze primery aby dostać się do alternatora, natomiast robił same alternatory, więc może ktoś z was mógłby napisać co po kolei odkręcać itd, czy będę musiał spuszczać płyn z chłodnicy i potem cały zalewać od nowa, czy wymienić przy okazji pasek na alternatorze, na co zwrócić uwagę przy demontażu poszczególnych części itd. z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi, a przy okazji gdyby ktoś wiedział gdzie można wymienić rozrząd w primerze 2.0 TD oraz seacie toledo II 1.9tdi 90KM w mojej okolicy czyli Puławy, Ryki,Lublin itd, ponieważ szykują mi się wymiany rozrządów a chce to zrobić u kogoś kto się na tym zna:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 18 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 chłodnicy nie trzeba wyciągać, wyjdzie bez tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zilion89 Opublikowano 18 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 czyli chłodnica zostaje na miejscu, a górny przewód od niej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 18 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 też. nie trzeba spuszczać płynu ani odłączać przewodów najwyżej je lekko odchylić. wyjdzie do góry. odłącz aku żeby żadnego zwarcia nie zrobić, zapamiętaj jakie kable gdzie są podłączone do altka, odłącz je i poluzuj śruby żeby zdjąć pasek. potem odkręcasz je do końca i delikatnie żeby niczego nie rozwalić wyciągasz w góre. zapamiętaj jak jest ułożony żeby później bez problemu założyć spowrotem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zilion89 Opublikowano 18 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 dzięki wielkie, temat uważam za zamknięty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 18 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 już wyjąłeś ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zilion89 Opublikowano 18 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 jeszcze nie, dopiero się zabiorę za to w piątek, ale dzięki za instrukcję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baciarek Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 Już wyjąłeś ? Bo ja jestem na tym samym etapie ale słabe podejście do śrub jest a w szczególności do tej od nadkola. Ściągałeś koło ? Okej ja jestem po wyciągnięciu alternatora. Trzeba wyjąć wiatraki i chłodnicę, dopiero można wyjąć alternator, więc robota raczaj na garaż niż na chodnikowe popołudnie. Samochód z klimatyzacją i głównie to właśnie węże klimy i sprężarka klimy blokuje wyjęcie alternatora. Teraz zaczynamy zabawę z regenracją alternatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 3 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2012 też mam klimę i wyjąłem bez rozbebeszania auta, troszkę się nagimnastykowałem i poobcierałem ręce, ale dało radę. jedyna różnica że ja mam przed liftem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.