jerzyl Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 Witam Gazował ktoś ten silnik? Jak to działa, jakie koszty i problemy. Czy to w ogóle ma sens (czy koszty montażu i eksploatacji nie pochłoną zysków z niższej ceny gazu) Co do samego gazu wiem jak się jeździ, w oplu zrobiłem prawie 200k Km i poza drobnymi problemami nie działo się nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 silnik to QG18 ... ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boren Opublikowano 20 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 mam gaz w QG18DE, nie wiem czy to to sano ale u mnie działa bez zarzutu. koszty utrzymania instalacji = koszty przeglądów i filtrów. nic więcej nie dokładam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 20 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 wszystko zalezy ile jeździsz, trzeba przeliczyć i będziesz wiedział, ale z drugiej strony im później założysz tym później zacznie się zwracać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 jak widać po cenach gaz pojechał do góry a PB zaczyna nadrabiać 5,38 widziałem wczoraj ,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boren Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 sądzę, że LPG zawsze się będzie opłacało bo relacja to ceny benzyny pozostanie mniej więcej 40-50%. Chyba, że producenci paliwa wylobbują, żeby odpad (LPG) zakazać bo za dużo benzyny im nie schodzi....tyle ,że jak podskoczy ON to benzyna będzie się sprzedawać lepiej. ON będzie używany w transporcie (lądowym, morskim, szynowym), rolnictwie i przemyśle. LPG i PB będzie pewnie do zastosowań niekomercyjnych lub małego biznesu....tak mi się wydaje. oczywiście do czasu jak nie wykombinują czegoś z zasilaniem wodorowym, elektrycznym czy czym tam innym....no ale do tego czasu to nasze nyski się rozlecą a my całkowicie wyłysiejemy:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jerzyl Opublikowano 29 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2011 Tofu- silnik to (jak wyczytałem) MR 18 DE -jak to zagazować? W Astrze miiałem prostą instalkę ze STAG'iem 100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 30 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2011 sprawdź jaki tam jest wtrysk, ale chyba pośredni jak tak to włóż TECH-a 314 do tego Hanna i NIKO, i będzie gitt, pilnuj zdejmowania kolektora do wiercenia, ja zakładałem na granicznej ale to taki drutt był i musiałem wszystko poprawiać, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.