Gość anat77 Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 czy wymiana siłowników klapy w primerze p 11 kombi jest skomplikowana? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary7 Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 Nie bardziej niż zmiana koła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 Chodzi CI napewno o klape tylna. Nie nie jest skomplikowana . W kombi sworzen kulowy jest razaem z silownikiem i nie mozesz sciagac silownika ze sworznia. Odkrecasz sworzen gorny i dolny od klapy . jesli sa jakis podkladki to zaznaczasz jak byly montowane i przykrecasz je z nowym silownikiem. Oczywiscie dobrze zabezpiecz klape jak jak bedziesz odkrecac silowniki zeby paznocki nie poobcinalo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.