Gość walus2407 Opublikowano 20 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 Witam. Posiadam Primerę z silnikiem SR20De 115 KM i padł mi przepływomierz. Ponieważ w sklepach za zamiennik krzyczą 1100zł, a w serwisie za oryginał 2130zł, zastanawiam się czy założenie wkłady od innej pojemności wchodzi w grę? Nie opłaca mi się pakować takiej kasy w 15-letnie auto. Jeżeli któryś z forumowiczów przerabiał taki temat, to prosiłbym o jakieś porady. Dodam że przepływka jest 3-pinowa. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyklop Opublikowano 20 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 Skąd wiadomo, że padła? Może po prostu trzeba przeczyścić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 20 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 Gdzies czytalem na forum ze zakladaja do benzyny zuzyte od diesla.Moze to byc prawda gdyz jesli u mnie jest napiecie przeplywki ponzej 1,9V to musze ja wymienic . Dotyczy to przeplywki Bosch jak i Hitachi (3 przewowdowej) Z tego co sie orientuje to dla benzyny ma byc chyba 1,7V. W katalogu IC jest podane ze czujnik masy powietrza MEAT & Doria (opcja wyposazenia Hitachi) nr 86148 ktory byl montowany w silniku SR20De (115KM) do 10. 1997r pasuje rowniez do nissana primery 2.0TD i Terrano 2,7 TDi z osprzetem Zexela ( w tych autkach sa przeplywki Hitachi) . Do primery 2.0 TD nowy kosztuje ponad 400zl . Do terrano jest chyba tanszy . Jeszcze ten sam przeplywomierz byl montowany w Seacie Inca (6K9) silnik 1,9 D kod silnika 1Y. Moze sie tym z diesla zainteresuj. Jak kolega napisal moze sprobuj przeczyscic swoja np. sprayem do czyszczenia gaznikow i przepustnic . Moze pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość walus2407 Opublikowano 21 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 Skąd wiadomo, że padła? Może po prostu trzeba przeczyścić? Mierzyłem po rozgrzaniu do temperatury pracy oraz sprawdzałem programem i na początku było około 1V, a teraz to już nawet 0,92V. Straszny muł, wyprzedzić się nie da, strach jeździć.Kupiłem nawet zamiennik na e-bay z Niemiec, ale okazał się być bublem, bo na nowym pokazuje 0,22V i przy 2500obr/min jakby odcinkę miał i śmierdzi paliwem. Czasami załapie i jest ok, no ale tak się nie da jeździć. Dlatego pytam, bo słyszałem że ktoś już wsadzał do 2,0 chyba od 1,6. Ale potrzebuję konkretnych danych na temat napięć... PS: Czyściłem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 21 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 Napiecia byly podawane na forum. Nie zmienia to faktu ze jest do wymiany. Z napieciami u Ciebie jest tragicznie . Wiem ze z 1,8 to pasuje. tak jak napisalem pasuje z diesla i jest tanszy niz z benzyny . Nie wien jaki chcesz kupic czy nowy czy uzywany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.