rajdzen Opublikowano 20 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 Sytuacja jest taka ze jak jade i ruszam wcisne gaz to muli sie az wkoncu jak by zalapal. Dalem do mechanika mowi ze rozbieral przegladal i wszystko wydaje sie ze jest ok. Byc moze oprogramowanie cos z nim ale niemoze znajsc do niego. Moze ktos z was mi pomoze. Dane samochodu Nissan Tino Almera turbo diesel rok 2000 pojemnosc 2.2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Haze Opublikowano 20 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 Cześć,spróbuj może przeczyścić przepływomierz,gdzieś na forum powinno być jak to zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdzen Opublikowano 20 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 Ponoc czyszczone bylo, mechanik mowi ze stawia na soft ktorego niestety niemoze zdobyc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonsao Opublikowano 21 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 Stawiam na przepływomiez powietrza.Zmień mechaniora soft nie ma prawa sie rozsypać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekkarcz Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 Witam serdecznie czytalem coś o tym i podejżewam że może być katalizator. Też się zastanawiałem jak kupiłem ten samochód dla czego podczas jazdy na 4 biegu wolno się zbiera ale jak wcisłem pedał mocniej to nagłe olśnienie i zaczoł ciągnąc jak normalny samochód Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 10 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2013 katalizator w tym wieku może być już przytkany i ogranicza reakcje turbiny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma3 Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Ponoć ten typ tak ma.... Czy to prawda????? Ja mam tak:jak zimny to jedzie wspaniale potem jak go wyłączę i po jakimś czasie chce jechać to jest kiepsko ze zbieraniem się i zanim złapie turbina to słychać klekotanie jak by zawory?filtry i olej przed wymianą jeszcze no i czyszczenie przepływomierza... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Datex Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Przepływka - zapraszam do swojego wątku http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/87516-n16-22-dci-136-km-brak-mocy-miedzy-25-32-tys-obr/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 Ponoć ten typ tak ma.... Czy to prawda????? Ja mam tak:jak zimny to jedzie wspaniale potem jak go wyłączę i po jakimś czasie chce jechać to jest kiepsko ze zbieraniem się i zanim złapie turbina to słychać klekotanie jak by zawory?filtry i olej przed wymianą jeszcze no i czyszczenie przepływomierza... A czy tego stukania "jakby zaworów", to nie masz z prawej strony silnika? /patrząc od przodu/ . Czy czasem pedał hamulca nie robi Ci się ciut twardy podczas hamowania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma3 Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Jeszcze nie zlokalizowane jest miejsce klekotu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Czy czasem pedał hamulca nie robi Ci się ciut twardy podczas hamowania? U mnie ostatnio hamulec zaczął inaczej brać - z czego to wynika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Może padać vacum pompa. To ona daje ciśnienie do wszekich innych podzespołów w silniku-łącznie z servo. A jeśli jest klekot to może ślizg-prowadnica się wyciera lub rozciągnięty jest łańcuszek. Nie myl łańcuchów po stronie rozrządu. Poczytaj mój temat Vacum Pompa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma3 Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 Ten klekot jakby faktycznie był z prawej ale pedał hamulca dobry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 Ten klekot jakby faktycznie był z prawej ale pedał hamulca dobry To może rozciągnął się narazie tylko łańcuszek, ale warto zareagować już teraz, bo będą większe wydatki gdy wytrze małe kółko zębate, które jest na stałe z pompą lub gdy wytrze ślizg a w najgorszym wypadku zablokuje i padnie głowica. Fotki, do czego może doprowadzić luźny łańcuch masz w temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma3 Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Wczoraj wyskoczył błąd silnika jak mu na luzie dałem lekko gazu tak do 3 tyś. Ale po południu sam wygasł-pytanie czy zostało coś w pamięci i mógł bym to odczytać jakimś urządzeniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elmark Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Wczoraj wyskoczył błąd silnika jak mu na luzie dałem lekko gazu tak do 3 tyś. Ale po południu sam wygasł-pytanie czy zostało coś w pamięci i mógł bym to odczytać jakimś urządzeniem? A filtr paliwa wymieniałeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma3 Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Chciałem ale u nas w Tychach lało i była kiepska pogoda to opuściłem;-) Chciałem ale u nas w Tychach lało i była kiepska pogoda to opuściłem;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elmark Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Chciałem ale u nas w Tychach lało i była kiepska pogoda to opuściłem;-) Chciałem ale u nas w Tychach lało i była kiepska pogoda to opuściłem;-) no nie wiem ale ja bym wymienił filtr paliwa ten silnik jak nie dostaje dostateczna ilosc paliwa to sie zapala kontrolka silnika u mnie jak filterek był zapchany no zima i letnie paliwo to nie miał tzw kopa i zapalała sie kontrola silnika po wymianie filtra ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma3 Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Jak już trochę się zrobi ciepłej to wymieniam filtr paliwa,olej i filtr.Powietrza wymieniony bo to 2 minuty zajęło! ,Sam wymieniałeś czy ktoś Ci robił bo tam kiepsko to wygląda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elmark Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Jak już trochę się zrobi ciepłej to wymieniam filtr paliwa,olej i filtr.Powietrza wymieniony bo to 2 minuty zajęło! ale z filtrem paliwa to nie tak łatwo ale da sie zrobic cos tam kiedys pisałem jak to ja to zrobiłem poszukaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma3 Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Ok:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elmark Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 (edytowane) Sytuacja jest taka ze jak jade i ruszam wcisne gaz to muli sie az wkoncu jak by zalapal. Dalem do mechanika mowi ze rozbieral przegladal i wszystko wydaje sie ze jest ok. Byc moze oprogramowanie cos z nim ale niemoze znajsc do niego. Moze ktos z was mi pomoze. Dane samochodu Nissan Tino Almera turbo diesel rok 2000 pojemnosc 2.2 a teraz mała historia wymiany filtra paliwa dla tych co chca to zrobic samodzielnie ja to robiłem tak: trzeba zdemontowac filtr powietrza łacznie z obudowa filtra zdemontowac rure -filtr z tutbina oczywiscie odpiać kostke przepływomierza recznie jak sie uda odrecis filtr paliwa jak sie nie da to trzeba uzyc specjalnego klucza łańcuszkowego wkręcic nowy filtr tzn.posmarowac uszczelke filtra olejem i dokręcic ręcznie na maxa bron boze kluczem podpompowac pompka i próbowac odpalic jak sie nie da to kilka razy i musi zagadac powadzenia z wymiana narzedzia wrętak krzyzak klucz łańcuszkowy bandaz plaster na pocięte ręce i do dzieła powodzenia no i browarek ale po hi hi Edytowane 22 Marca 2013 przez Elmark Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma3 Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 (edytowane) DUŻO BROWARKA! :samochod-rodzinny: :samochod-rodzinny: Witam! Powodem mulenia w moim Tino był walnięty EGR,który wariował w zakresie obrotów od1000 do 1500! Po odpięciu kostki tej pod plasytkową osłoną silnika(dzięki info z forum naszego!)bestia odzyskała Moc! Edytowane 29 Kwietnia 2013 przez sigma3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 (edytowane) sigma3, dnia 29 Kwie 2013 - 22:03, napisał: sigma3, dnia 29 Kwie 2013 - 22:03, napisał: Witam! Powodem mulenia w moim Tino był walnięty EGR,który wariował w zakresie obrotów od1000 do 1500! Po odpięciu kostki tej pod plasytkową osłoną silnika(dzięki info z forum naszego!)bestia odzyskała Moc! A może mógłbyś kolego zapodać fotkę i zaznaczyć o którą konkretnie kostkę chodzi? Po przeczytaniu Twojego posta jako pierwsze, to rzuciła mi się osłona silnika ale ta od spodu. Złążczka-kostka do EGR, to jest chyba zaraz obok tego zaworu? /tak chyba jest u mnie/ więc fotka była by bezcenna, aby dobrze skojarzyć. Pozdrowionka. Edytowane 5 Maja 2013 przez mirekg9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma3 Opublikowano 4 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2013 (edytowane) Ok! Tak to wygląda ładnie po wypięciu! Edytowane 4 Maja 2013 przez sigma3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.