Gość domanika Opublikowano 23 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 Dzisiaj rano odpaliłam samochód, i ruszyłam. przez pierwsze 3 minut wyjeżdżam z osiedla więc 1 góra 2 i wolniutko. Po 3 minutach kiedy ruszam ze skrzyżowania dopiero osiagam większą predkość, I tak było dzisiaj jak ruszyłam z tego skrzyżowania 1,2 i jak wrzuciłam 3 po 2 sekundach tak jakby komputer odciął zapłon pojawiła mi się kontrolka silnika pomarańczowa i chyba z uwagi na to że zapłon został odcięty kontrolka akumulatora czerwona. Stanęłam wyłączyłam samochód i włączyłam go ponownie i po 2 sekundach znów wskoczyła kontrolka silnika pomarańczowa. Zawróciłam do domu i powolutku wróciłam nią. Ogólnie nie mam odczucia że gorzej jeździ choć dużych prędkości nie osiągnęłam. Zastanawiam się co to może być. Dodam że samochód całą dobę stał pod domem a dziś jest dość wilgotno u mnie, poza tym dawno nie miał wymienianego filtra paliwa. Z silnikiem dotychczas nic się nie działo, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość opacinski Opublikowano 23 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 Czerwona kontrolka akumulatora oznacza brak ładowania z pradnicy - być może dlatego pojawia się też pomarańczowy silnik. Jeżeli brak ładowania - to najczęściej są to zawieszone szczotki prądnicy - dlatego nie daje ona prądu. Czasem wystarczy - by temu zaradzić - popukać w pradnicę żeby sie " zruszyły". Powodzenia . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 23 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 musisz sprawdzić błąd jaki wyskakuje, @Borys, kolejność jest żółta i czerwona a nie odwrotnie, czyli raczej to nie ta diagnoza, poza tym bez ładowania auto jedzie bez problemu do czasu aż AKU daje radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość domanika Opublikowano 23 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 wydaje mi się że ta dioda od akumulatora to pojawiła się bo komputer odciął mi zapłon. Później już ani razu nie zapaliła się. Wygląda to na to że zapłon mi odciął żebym nie osiągnęła większej prędkości/ wysokich obrotów bo stało się to przy przyspieszaniu na 3. Po włączeniu silnika dioda check engine się wyłącza i po 2 sekundach się włącza z powrotem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 23 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 bez sprawdzenia numeru błędu ciężko coś wyrokować, może to być np. czujnik wałka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość domanika Opublikowano 24 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 jutro mam umowionego machanika, mam troche rzecz utrudniona bo mieszkam w angli a tu kazdy serwis pierunsko drogi, no ale mechanik powie co i jak. Przypomnialo mi sie ze pare dni wczesniej czasami na zimny silniku falowaly mi obroty, az do rozgrzania go. Ja wiem zew ciemno nic nie mozna powiedziec, ale samo falowania czego to moze byc oznaka? ok jestem więc już po wizycie u mechanika, okazało się że czujnik od wałka rozrządu poszedł. Kosztowało mnie to 44 funty plus wymiana, i obeszło się bez płaczu. Przy okazji dowiedziałam się że muszę paski wymienić i ogólnie wszystko w porządku z autkiem. Dzięki wielkie za pomoc. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 24 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 no to miło, że się udało, czyli zamykam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.