Gość bashub Opublikowano 23 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 Witam , problem jest nastepujący , przekrecam kluczyk są kontrolki, przekrecam na start, rozrusznik kreci jak przy rozładowanym akumulatorze, aż do momentu kiedy zupełnie staje - nagle dym spod deski rozdzielczej - wtf? cofam kluczyk , mam kontrolki wszystkie światła wycieraczki wszystko działa, chce odpalić ta sama sytuacja - nie trzymam tak długo na rozruszniku - nie ma tak dużo dymu ( dym jak z palonych przewodów) odpalam na pych wszystko ok zrobiłem 100 km nic sie nie dzieje , jeszcze raz próbuje odpalić samochód - ta sama sytuacja po kilku próbach nastepuje duże cykniecie- nie mam kontrolek, ale bez znaczenia w jakiej pozycji jest kluczyk, lub w ogóle nie ma go w stacyjce - mam napiecie na zapalniczce i działającą dmuchawe, wyjmuje główny bezpiecznik 75 A znów mam kontrolki nie próbuje już krecić. sytuacja wystąpiła nagle , nic wczesniej sie nie działo , nie mam zabardzo pojecia czemu - najbardziej martwi mnie ten dym , ale w sumie wszystko działało. Przebicie do masy '+' przewodu rozrusznika ? ktoś ma jakieś pomysły dzieki z góry za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 23 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 jak najszybciej posprawdzaj te przewody pod deska . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bashub Opublikowano 23 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 no to dość pewne że trzeba to zrobić , ale jaki to ma związek z kreceniem rozrusznikiem bo tylko wtedy coś złego sie działo , dokłądnie dym szedł na lini styku deska -szyba . a gdyby szło przepiecie w rozruszniku z przewodu zasilającego "+" z aku na przewód sterujący od stacyjki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 23 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 sprawdź czy przewód masowy łączy, kiedyś w FSO125p takie coś miałem jak się właśnie masa oderwała od budy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bashub Opublikowano 23 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 wstepna diagnoza -upaliło przewody od instalki lpg a dokładnie poleprzenie masy do kompa gazowego przewód na zewnątrz jest dość gruby, a w kabinie przechodzi w dwa cienkie , nie wytrzymały i upaliło - tylko pytanie czemu tak duży prąd znalazł sie na masie , moj typ to rozrusznik- przebicie z + na mase co myślicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymin Opublikowano 23 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 Mój typ to , że ciągnie lewą masę bo nie mam styku masa akumulatora z budą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 24 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2011 ja z uporem maniaka sugeruję sprawdzić przewód masowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.