Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

błotniki z laminatu


zomb
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jeżeli robi się bulwarówkę, która terenu nie uraczy, to to jest bardzo dobry pomysł, bo zmieniony zostałby bodaj najbardziej gnijący element samochodu. Obawiam się jednak, że przy pierwszym spotkaniem z gałęzią, bądź nawet delikatną przycierką mógłby się rozpruć i popękać. Często wydać jak się zachowują takie elementy w samochodach rajdowych. Po jakiejkolwiek przygodzie element taki rozpada się i odrywa w całości, by nie ciągnął się za autem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A już się ucieszyłem że znalazłem w miarę tanie rozwiązanie.

Za 300zł na allegro dostane oryginał skorodowany prawie jak mój czyli nie ma do czego przyspawać;-) A 1000zł na komplet w dobrym stanie to trochę dużo.

 

czuje że się będę woził z tematen jeszcze jakiś czas. Chyba że macie jakiś patent jak to taniej zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A już się ucieszyłem że znalazłem w miarę tanie rozwiązanie.

Za 300zł na allegro dostane oryginał skorodowany prawie jak mój czyli nie ma do czego przyspawać;-) A 1000zł na komplet w dobrym stanie to trochę dużo.

 

czuje że się będę woził z tematen jeszcze jakiś czas. Chyba że macie jakiś patent jak to taniej zrobić?

 

Kolego miałem sito w TI w błotniku widocznym na moich fotkach (od strony kierowcy), widoczny mat. Jak miałem kupić skorodowany za 300zł to wolałem spędzić wieczór z browarem w garażu. Kupiłem matę i żywicę epoksydową. Zdjąłem błotnik i od wewnątrz konkretnie potraktowałem go tym zestawem. Wczesniej oczywiscie oczyscic rdzę i psiknąć brunoxem. Jak wyschnie to szpachla na zewnątrz, szlofowanie i farba. U mnie było łatwiej bo czarny jest to dałem zwykły mat w sprayu. Aha, błotnik był w takim stanie, że nie było rantów na nadkole. Cóż, blacha 0,5mm pasek szerokosci 1,5cm na długość nadkola. Trochę fantazji i też się zrobiło.

Sposobów jest wiele. Kwestia tylko czy ma być piękne czy prawie piękne i funkcjonalne :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie pościągałem błotniki, to co było skorodowane wycinałem, a nowe elementy giąłem i wstawiałem z cienkiej blachy ocynkowanej. Wszystko przed przyspawaniem przymierzałem do oryginalnego plastikowego poszerzenia, żeby pasowało. Dodam tylko, że nie jestem mechanikiem ani blacharzem (no może hobbystą) a i tak wyszło to nieźle. Nie zrobiłem akurat zdjęć błotników przednich, ale poniżej masz kilka innych elementów, jak wyglądały przed, a właściwie w trakcie szukania ognisk rdzy, zaś ostatnie, zaraz po zrobieniu i pomalowaniu podkładem podłogi między 2 a 3 rzędem siedzeń. Generalnie przez prawie miesiąc wracając po pracy i całe weekendy siedziałem wycinałem wszystkie miejsca gdzie była rdza i wstawiałem nowe z blach ocynkowanych 0,5, 0,7 albo 1,5mm, później dodatkowo zabezpieczyłem wszystkie blachy od środka i z zewnątrz Brunoxem i następnie podłoga w miejscach gdzie nie jest narażona na uderzenia, konserwacją, a tam gdzie jest, czyli rama, nadkola, progi itd. barankiem o najgrubszej ziarnistości jaki mieli w mieszalni lakierów. Elementy zewnętrzne, które wymagały lakierowania malowałem aerografem, żeby nie trzeba było lakierować po całości, tylko to co faktycznie wymagało malowania. Tylko klar poszedł na całe elementy naprawiane, czyli na błotniki przednie bo tylko one były nadgryzione przez rdzę z zewnątrz. Teraz nogę z czystym sumieniem powiedzieć, że w moim Mavericku rdzy nie ma :)

 

Ale się rozpisałem. Wracając do sedna tematu, po prostu pościągaj błotniki i porób wstawki, a zaoszczędzisz dużo pieniędzy na nowych błotnikach.

post-47752-0-38263900-1319547042_thumb.jpg

post-47752-0-26306900-1319547055_thumb.jpg

post-47752-0-97072800-1319547067_thumb.jpg

post-47752-0-44365000-1319547083_thumb.jpg

post-47752-0-08402100-1319547099_thumb.jpg

post-47752-0-45383800-1319547115_thumb.jpg

post-47752-0-46443000-1319547131_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

a ja szukam sensownych poszerzeń do d21, kupiłem od T1 ale tylne mają "ogon" no i zachodzą na wlew paliwa, pewnie skończy się tak że je przerobie ale jakoś nie mam zacięcia czekam może się coś znajdzie, bo wodziłem kiedyś na T1 takie co by mi pasowały

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...