zomb Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 Witam pojawiły się wreszcie zamienniki błotników do terrano: http://allegro.pl/blotnik-nissan-terrano-prawy-nowy-i1871006835.html Zakładał może ktoś z Was takowe? jak one pasują? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość terranosaur Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 jakby one nie pasowały nie żartuj że dałbyś za niego 300 zeta wjedziesz na offroadową trasę i po błotniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chomik. Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 Jeżeli robi się bulwarówkę, która terenu nie uraczy, to to jest bardzo dobry pomysł, bo zmieniony zostałby bodaj najbardziej gnijący element samochodu. Obawiam się jednak, że przy pierwszym spotkaniem z gałęzią, bądź nawet delikatną przycierką mógłby się rozpruć i popękać. Często wydać jak się zachowują takie elementy w samochodach rajdowych. Po jakiejkolwiek przygodzie element taki rozpada się i odrywa w całości, by nie ciągnął się za autem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zomb Opublikowano 25 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 A już się ucieszyłem że znalazłem w miarę tanie rozwiązanie. Za 300zł na allegro dostane oryginał skorodowany prawie jak mój czyli nie ma do czego przyspawać;-) A 1000zł na komplet w dobrym stanie to trochę dużo. czuje że się będę woził z tematen jeszcze jakiś czas. Chyba że macie jakiś patent jak to taniej zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakula81 Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 A już się ucieszyłem że znalazłem w miarę tanie rozwiązanie. Za 300zł na allegro dostane oryginał skorodowany prawie jak mój czyli nie ma do czego przyspawać;-) A 1000zł na komplet w dobrym stanie to trochę dużo. czuje że się będę woził z tematen jeszcze jakiś czas. Chyba że macie jakiś patent jak to taniej zrobić? Kolego miałem sito w TI w błotniku widocznym na moich fotkach (od strony kierowcy), widoczny mat. Jak miałem kupić skorodowany za 300zł to wolałem spędzić wieczór z browarem w garażu. Kupiłem matę i żywicę epoksydową. Zdjąłem błotnik i od wewnątrz konkretnie potraktowałem go tym zestawem. Wczesniej oczywiscie oczyscic rdzę i psiknąć brunoxem. Jak wyschnie to szpachla na zewnątrz, szlofowanie i farba. U mnie było łatwiej bo czarny jest to dałem zwykły mat w sprayu. Aha, błotnik był w takim stanie, że nie było rantów na nadkole. Cóż, blacha 0,5mm pasek szerokosci 1,5cm na długość nadkola. Trochę fantazji i też się zrobiło. Sposobów jest wiele. Kwestia tylko czy ma być piękne czy prawie piękne i funkcjonalne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chomik. Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 Ja u siebie pościągałem błotniki, to co było skorodowane wycinałem, a nowe elementy giąłem i wstawiałem z cienkiej blachy ocynkowanej. Wszystko przed przyspawaniem przymierzałem do oryginalnego plastikowego poszerzenia, żeby pasowało. Dodam tylko, że nie jestem mechanikiem ani blacharzem (no może hobbystą) a i tak wyszło to nieźle. Nie zrobiłem akurat zdjęć błotników przednich, ale poniżej masz kilka innych elementów, jak wyglądały przed, a właściwie w trakcie szukania ognisk rdzy, zaś ostatnie, zaraz po zrobieniu i pomalowaniu podkładem podłogi między 2 a 3 rzędem siedzeń. Generalnie przez prawie miesiąc wracając po pracy i całe weekendy siedziałem wycinałem wszystkie miejsca gdzie była rdza i wstawiałem nowe z blach ocynkowanych 0,5, 0,7 albo 1,5mm, później dodatkowo zabezpieczyłem wszystkie blachy od środka i z zewnątrz Brunoxem i następnie podłoga w miejscach gdzie nie jest narażona na uderzenia, konserwacją, a tam gdzie jest, czyli rama, nadkola, progi itd. barankiem o najgrubszej ziarnistości jaki mieli w mieszalni lakierów. Elementy zewnętrzne, które wymagały lakierowania malowałem aerografem, żeby nie trzeba było lakierować po całości, tylko to co faktycznie wymagało malowania. Tylko klar poszedł na całe elementy naprawiane, czyli na błotniki przednie bo tylko one były nadgryzione przez rdzę z zewnątrz. Teraz nogę z czystym sumieniem powiedzieć, że w moim Mavericku rdzy nie ma Ale się rozpisałem. Wracając do sedna tematu, po prostu pościągaj błotniki i porób wstawki, a zaoszczędzisz dużo pieniędzy na nowych błotnikach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość terranosaur Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 Kupiłem matę i żywicę epoksydową. ten patent wydaj mi się najlepszy ale chomik też go nieżle połatał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakula81 Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 ten patent wydaj mi się najlepszy ale chomik też go nieżle połatał no i trzyma się kupy po kilku wypadach do lasu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość chomik. Opublikowano 25 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 Też nie narzekam. Moje rozwiązanie też się trzyma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 a ja szukam sensownych poszerzeń do d21, kupiłem od T1 ale tylne mają "ogon" no i zachodzą na wlew paliwa, pewnie skończy się tak że je przerobie ale jakoś nie mam zacięcia czekam może się coś znajdzie, bo wodziłem kiedyś na T1 takie co by mi pasowały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.