Gość apek Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Witam Jeżdzę już Primerką 3 tygodnie. Udało mi się ten samochód w ogóle odmulić bo na początku ledwo jeździł. Po przeczytaniu kliku postów z tego forum samochód zaczął przyspieszać po wyczyszczeniu przepływomierza i przepustnicy. Teraz zauważyłem jeszcze jedną niepokojącą rzecz. Samochód jak jest zimny ładnie przyspiesza, równo - ogólnie jestem zadowolony. Gdy dojeźdzam do miasta i zaczynają się światła i korki silnik po nagrzaniu nie pracuje już tak jak wcześniej. Traci moc, niejednostajnie przyspiesza, czuję wtedy jakbym ciągnął przyczepkę Zauważyłem też że dosyć często załączają się wiatraki w chłodnicy. Wskazówka pokazuje temperature w normie. Co mogę sprawdzić samemu zanim pojadę do mechanika? Pozdrawiam Kuba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Sprawdz jeszcze czujnik temperatury silnika. jest to czujnik 2 pinowy. Ten czujnik co pokazuje temp. na wskazniku jest jednopinowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz11 Opublikowano 27 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2011 Grzeje dobrze z nadmuchu? Może coś nie tak z termostatem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość apek Opublikowano 28 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2011 Z nadmuchu grzeje bardzo dobrze. Gdzie mniej więcej jest wpięty czujnik temperatury silnika? I jak sprawdzić czy działa prawidłowo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 28 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2011 Sprawdź jeszcze szczelność całego dolotu, bo mozliwe, że ciągnie jakieś lewe powietrze, a jak się w komorze silnika zrobi już ciepło to takie gorące powietrze może mieć wpływ na moc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość apek Opublikowano 25 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 samochód jest u mechanika, wymienia mi przednie zawieszenie i ma zerknąć na ten silnik. Jak się uda to dam znać co to było. ponowne czyszczenie przepływki nieco pomogło. Ponadto byłem u Coobcia i przestawił mi zapłon i samochód nareszcie jedzie samochód jest u mechanika, wymienia mi przednie zawieszenie i ma zerknąć na ten silnik. Jak się uda to dam znać co to było. ponowne czyszczenie przepływki nieco pomogło. Ponadto byłem u Coobcia i przestawił mi zapłon i samochód nareszcie jedzie To moje polepszenie sytuacji było jednak złudne. Teraz jest coraz zimniej i nie miało jak się dogrzewać auto. Po dłuższym staniu w korkach jak już wentylatory zaczynają na chłodnicy dmuchać problem powraca. Napiszcie mi proszę co sprawdzić. Moze mieć tutaj wpływ sonda lambda, może termostat? Jeżdżę na gazie ale na benzynie jest podobnie. Tam jest instalacja Vialle która korzysta z ustawień komputera benzynowego. Czytałem także w jakimś poście że w niektórych silnikach Nissana trzeba ręcznie ustawiać zawory i książka serwisowa podaje 2 parametry ustawień zaworów "na zimno" do rozruchu po remoncie kapitalnym silnika oraz na ciepło. Czy miały by wpływ ustawienia zaworów po rozgrzaniu silnika? samochód jest u mechanika, wymienia mi przednie zawieszenie i ma zerknąć na ten silnik. Jak się uda to dam znać co to było. ponowne czyszczenie przepływki nieco pomogło. Ponadto byłem u Coobcia i przestawił mi zapłon i samochód nareszcie jedzie To moje polepszenie sytuacji było jednak złudne. Teraz jest coraz zimniej i nie miało jak się dogrzewać auto. Po dłuższym staniu w korkach jak już wentylatory zaczynają na chłodnicy dmuchać problem powraca. Napiszcie mi proszę co sprawdzić. Moze mieć tutaj wpływ sonda lambda, może termostat? Jeżdżę na gazie ale na benzynie jest podobnie. Tam jest instalacja Vialle która korzysta z ustawień komputera benzynowego. Czytałem także w jakimś poście że w niektórych silnikach Nissana trzeba ręcznie ustawiać zawory i książka serwisowa podaje 2 parametry ustawień zaworów "na zimno" do rozruchu po remoncie kapitalnym silnika oraz na ciepło. Czy miały by wpływ ustawienia zaworów po rozgrzaniu silnika? Sprawdziłem diagnostykę przez zworkę, wywaliło błąd nr 34 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.