Gość michalll Opublikowano 14 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2005 w jakim ustawieniu powinna znajdowac sie ta wajcha "do jazdy terenowej"? jest tak: 2H 4H N 4L Raz przelaczylem na 4L czyli naped na 4 kola i nie moge juz tego wylaczyc. nawet jezeli ta przekladnia jest na N to swieci sie kontrolka, ze naped jest na obie osie. Czy moglo sie cos zablokowac? jak sobie z tym poradzic? Mam instrukcje ale po francusku i wyczytalem, ze np. ta dzwignie nie moze byc nigdy w poz. N. wiec juz nie rozumiem. jak przelaczalem to siwecilo sie tez ATP (na czerwono) Aha samochod ma automatyczna skrzynie biegow. Bede bardzo wdzieczny za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ola_to Opublikowano 14 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2005 W manualu jest tak, ze zeby naped na cztery sie rozlaczyl musisz wrzycic wsteczny i przejechac z metr a pół do tylu.. :-) pewnie to samo jest w automacie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pogromca Opublikowano 14 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2005 tak jak pisze kolezanka cofnij około metr, powinienes usłyszec charakterystyczny dzwiek(otwórz okno), a wczesniej wajche daj na 2H. Napęd na 4 buty mozesz załanczac podczas jazdy z predkoscią do 45 km/h (4H) Natomiast reduktor(4L) tylko jak auto stoji !!! Przednią os odłanczas przesuwajac wajhe na 2H I cofajać około metra do tyłu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michalll Opublikowano 15 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2005 dzieki juz wszystko wiem. ktos mi przetlumaczyl instrukcje. Jest dokladnie tak jak mowicie! trzeba cofnac. i tego nie wiedzialem i tak meczylem sie z ta wajcha prawie godzine. 4H : do jezdzenia po sliskim, sniegu, blocie, piasku itp... 4L : do podjezdzania i zjezdzania z gorek a ma ktos automat?? do czego jest ta funkcja overdrive O/D ? jak wciskam to wtedy hamuje silnikiem, redukuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crensch Opublikowano 2 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2005 hmm...mo zawsze mowiono ze w zadnym wypadku reduktora na wstecznym i orzy skrecie...zaraz sprawdze w manualu jest: - 2wd - jazda ekonomiczna po nawierzchni suchej i twardej - 4wd - Jazda po skalach, kamieniach, piachu i osniesniezonej drodze - 4lo - w raziepotrzeby masymalnego momentu obrotowego na kolach (podjezdzanie pod stok na drogach kamienistych, skalistych czy piaszczystych) Aby wlaczyc 4lo samochod MUSI BYC CALKOWICIE ZATRZYMANY, skrzynia w polozeniu neutral i wcisniety pedal sprzegla. Przed wlaczeniem jakiegokolwiek biegu kontrolka 4lo musi orzetac blyskac i zaswiecic swiatlem ciaglym. NIGDY NIE WOLNO obraca przelacznika 4wd na 4lo lub odwrotnie podczas jazdy (podobnie z manualna) przy 4wd max 100km/h (i do tej predkosci tez moge przelaczyc podczas jazdy) przy 4lo max 50km/h - ale podczas jazdy NIE MOZNA PRZELACZYC NA 4lo NIE WOLNO PRZELACZAC 4wd na 2wd i odwrotnie podczas SKRECANIA CZY COFANIA! oraz jazdy w dol czy kiedy kola sie zlizgaja Po suchej, twardej nawierchni zaleca sie zecydowanie jazde na 2wd bo jazda na 4h: - powoduje wieksze naprezenia w zespole napedowym - wzrost glosnosci jego pracy - zdecydowanie wieksze zuzycie ogumienia no i jeszcze blokada tylniego dyferencjalu: naped 4lo samochod stoi lub max 5km/h a kiedy wlaczony max speed 20km/h i w ogole to tylko na chwile jak juz zawioda 4lo i 4wd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.