Gość PARCH BANDIT Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 ]Witam mam długiego Parcha Y61 i chciałbym założyc 3 calowy lift. Czy oprócz sprezyn i amorów musze byc przygotowany na cos wiecej jesli chodzi o koszty? Oczywiscie zaprowadze auto do warsztatu zeby to zrobił ale chciałbym miec rozeznanie małe chociaz o tym co musze i czego nie zeby mnie za mocno nie naciągnał ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Smyku Opublikowano 8 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 Przewody hamulcowe wydłużone, albo nowe długie, mimośrody na przednie wahacze, prawdopodobnie panchardy do przeróbki bo będzie ściągał i będzie skoszony. Chyba o niczym nie zapomniałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 11 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Ja bym założył jeszcze DropBoxy przednich wahaczy www.stalstyl.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldek Wrocław Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Ja bym założył jeszcze DropBoxy przednich wahaczy www.stalstyl.pl Że tak zapytam - firma stalstyl.pl również produkuje te DropBoxy czy też kolega reklamuje tą firmę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sołtys Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Ja bym założył jeszcze DropBoxy przednich wahaczy www.stalstyl.pl Skoro założy mimośrody to chyba już dropboxów nie potrzebuje ... chyba że będzie większy lift bo w longu skrzyni chyba przy takim obniżać nie trzeba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość JAROMANIAK Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 mimosrody w zupełności wystarczają skrzynia nie potrzebuje obiżenia przy tego rodzaju lifie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lesław Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 Jeśli chcesz żeby to nie było druciarstwo i żeby auto prowadziło się komfortowo na asfalcie, to: 1. Springi, amory, (należy wykonać badanie wykrzyżu i sprawdzić czy nie należy wydłużyć odbojów - inaczej dobijesz amory). 2. Wydłużenie panhardów (a dokładnie wydłużenie przedniego i opuszczenie tylnego). 3. Wydłużenie łączników stabilizatorów. 4. Tuleje mimośrodowe przednich wahaczy. 5. Wydłużenie drążka kierowniczego 6. Dłuższe przewody hamulcowe 7. Regulacja reduktora siły hamowania (lub trójnik). Dropboxy są zbędne jeśli są mimośrody. Lepsze mimośrody niż dropboxy, bo wystają i można je upier... w terenie. Do tego trzeba najpierw sprawdzić stan wszystkich silentbloków. Wydupcone trzeba wymienić, bo przy takim lificie auto zacznie wariować. Najlepiej na oryginały lub poliuretany ale silentbloki a nie tuleje z alledrogo. p.s. żeby dojść do powyższego, przeryłem 46 stronicowy wątek na pewnym znanym forum. Nie dziękuj... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 6 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2013 mimosrody w zupełności wystarczają skrzynia nie potrzebuje obiżenia przy tego rodzaju lifie Na ile kilometrów ? Dobry lift 3 cale ... zaleca się dropboxy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.