Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Problem z wolnymi obrotami


Gość McDżordż

Rekomendowane odpowiedzi

Gość McDżordż

Czołem!

 

Mam problem z wolnymi obrotami - gdy spadają one poniżej 1 000 lub wrzucam bieg jałowy to silnik główny gaśnie i zapalają się czerwone lampki "akumulator" i "olej". I odwrotnie gdy silnik pracuje na więcej niż 1 000 obrotów nie ma problemu żadnego, normalnie się jeździ. Ale dojeżdżam choćby do skrzyżowania, zwalniam, obroty spadają i - autko moje gaśnie. Przekręcam kluczyk odpalam z dużą ilością gazu tak, iż silnik wskakuje na wysokie obroty i autko jedzie sobie spokojnie dalej.

 

Co się dzieje? Czy to mi silniczek krokowy wysiadł? Czy może ktoś miał coś podobnego i to o co innego chodzi? POMOCY! Mój Nissek stoi unieruchomiony pod blokiem!

 

A jeśli to silniczek krokowy (co jest chyba najbardziej prawdopodobne, bo impuls idzie do tegoż silniczka, a on nie reaguje) to gdzie można go w Lublinie czy okolicy dostać w przystępnej cenie, choćby i używany? Ktoś ma do sprzedania?

 

Czy silniczki z innych Nissanów będą pasować np. z primerek o pojemności 2,0?

 

Mój Nissek: Primera kombi z 2001 r. P11, silnik 1769 cm napędzany samą benzyną, 16 V, 84 kW.

 

POMOCY!

 

Jarek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...