Gość McDżordż Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 Czołem! Mam problem z wolnymi obrotami - gdy spadają one poniżej 1 000 lub wrzucam bieg jałowy to silnik główny gaśnie i zapalają się czerwone lampki "akumulator" i "olej". I odwrotnie gdy silnik pracuje na więcej niż 1 000 obrotów nie ma problemu żadnego, normalnie się jeździ. Ale dojeżdżam choćby do skrzyżowania, zwalniam, obroty spadają i - autko moje gaśnie. Przekręcam kluczyk odpalam z dużą ilością gazu tak, iż silnik wskakuje na wysokie obroty i autko jedzie sobie spokojnie dalej. Co się dzieje? Czy to mi silniczek krokowy wysiadł? Czy może ktoś miał coś podobnego i to o co innego chodzi? POMOCY! Mój Nissek stoi unieruchomiony pod blokiem! A jeśli to silniczek krokowy (co jest chyba najbardziej prawdopodobne, bo impuls idzie do tegoż silniczka, a on nie reaguje) to gdzie można go w Lublinie czy okolicy dostać w przystępnej cenie, choćby i używany? Ktoś ma do sprzedania? Czy silniczki z innych Nissanów będą pasować np. z primerek o pojemności 2,0? Mój Nissek: Primera kombi z 2001 r. P11, silnik 1769 cm napędzany samą benzyną, 16 V, 84 kW. POMOCY! Jarek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.