Gość Korbamoto Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 Przymierzam sie do kupna Patrola K160/260 ''Hiszpana'' Dzis jednego oglądałem. Wiem że one miały blokade tylnego mostu typu ''LSD'' ale czy wszystkie? Gość w komisie nie wie czy on ją ma, czy nie. Jak to jest z ta blokadą? Ona jest załączana ręcznie jakimś przyciskiem/wajchą (np. tak jak w GR) czy załącza sie automatycznie jakoś? Nie zauważyłem niczego do włączania z napisem ''diff lock'' więc tez nie wiem czy on to ma. Jak sie upewnić? Nie do końca wiem jak ten typ blokady działa, a to moje pierwsze kroki w Patrolu, więc wybaczcie jeśli zadałem głupie pytanie. Edit: OK. Wyszperałem w międzyczasie na innym forum, że ta blokada nie ma żadnego włącznika, wajchy, ani kontrolki działania. Jest ''sama z siebie'' ważne, żeby była sprawna. Ale jeszcze pozostaje kwestia, czy wszystkie Patrole starszej generacji miały ją ''z urzędu'' czy tez były wersje które nie miały żadnej- nawet LSD?? Edit2: Widzę, że na tym forum, to na temat starych Patroli to niewiele sie dowiem. Dowiedziałem się tego co potrzebowalem na innym forum. I chyba już tylko na tamtym będe zadawał dalsze pytania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Patrol 260 Opublikowano 5 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 260-tki miały wszystkie, jednak w większości tych starych wytyranych reopów te blokady zwyczajnie nie działają, komplet tarczek do LSD kosztuje tyle co używany most z blokada od GR-a z pełną blokadą ,więc mało kto to reanimuje.Jeżeli blokada jest sprawna, to ruszając na pełnym skręcie na asfalcie słychać delikatne popiskiwanie opony i niewielki opór toczenia. Przynajmniej ja to tak odczułem a miałem trzy auta z LSD do tego sprawnym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.