Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P11.144] Prośba o analizę problemu


Gość rosz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Nie mogę sobie poradzić z problemem z lpg w mojej nysce cvt. Gaziarze rozkładają ręcę twierdząc, że trzeba wszystko po sprawdzać i metodą eliminacji znaleźć rozwiązanie.

Problem polega na tym, że kiedy jadę na gazie :whistle: i nawet po delikatnym wciśnięciu gazu komputer Stag4 przełącza na Pb. Wymieniłem filtry, PS-01 czujnik podciśnienia, sprawdziłem drożność rurek i nadal to występuje. Pozostaje jeszcze reduktor (magic jet 3) oraz listwa valdek 3ohm (czerwona). Załączyłem mapkę po kalibracji i zaskakuje mnie duży mnożnik. Czy należy dysze rozwiercić? Czy to może powodować błąd niskiego ciśnienia? Reduktor jest dość stabilny, jednakże jak przyciśnie mu się gazu, to potrafi na ułamek sekundy zejść z ciśnieniem w dół.

Regulowałem imbusem reduktor i trochę pomogło, lecz nadal potrafi przerzucić.

 

Pozdrawiam.

post-48384-0-41532800-1320268687_thumb.jpg

post-48384-0-29784100-1320268701_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozwierć dysze, a najlepiej wymienić na coś lepszego, pokaż jakieś zdjęcia, gdzie masz wpięte podciśnienie, wygląda na to, ze auto puszczone po samej kalibracji, nei było strojone podczas jazdy,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeździłem z laptokiem parę km., a foty podciśnienia wrzucę za dnia. Jaką standardową średnicę mają Valdki czerwone 3ohm?

Obawiam się, że ten czeski reduktorek umiera, może lepiej go wyrzucić zanim bziuknie gazu do wody :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeździłeś z lapkiem i tak wygląda mnożnik??, ile masz przejechane na tej instalacji??, standard w RED Valdemarze to chyba 1.5 lub 2.0, w Twoim przypadku powinno być coś koło 2,7, zrób zdjęcia instalacji co i jak jest zamontowane, do tego nagraj osc z jazdy i zapodaj to wszystko wtedy można coś powiedzieć, ogólnie czeka Cię trochę pracy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak do sr20 minimum 2.7 mm 1-,1,2 b no ale to jakaś masakra wyszła i widać że na gazie jest przelany przy tym mnożniku wiec jakby słabo wygrzany był i sonda nie działała ...zrób po koleji ze 2 uto kalibracje

najlepiej jak masz podpiętą to widać czy oscyluje na pb jak nie to 2000 rpm i patrz jak sie zmieniają czasy wtrysku i sonda ma skakać noga z gazu i klikasz autokalibracje ,,,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a no takie poruchane ripadlo zakupilłem. Instalacja ma 2 lata, zakładana przez jakiegoś popaprańca z Ostrołęki. Zrobię foty i oscy - zobaczymy.

Czy macie Koledzy jakąś DTR odnośnie rozwiercania dysz listwy? Wiem, że wiertarką, ale gdzie co i jak, żeby coś nie popierdzielić.

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wykręcasz dysze z listwy (to to na co nakłada się wężyki) klucz 13 i wiercisz zaczynając od wiertła 2.5 i na redku ustaw ciśnienie 1bar (imbusem w deklu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ja wierciłem od strony wężyka gumowego łatwiej jest wypośrodkować wiertło a Dino mialeś dokładnie 2.5 ma MJ i potem na MAtrixie coś takiego a RAli waldek musi mieć wiecej ,,,,

 

fotki

i warto pomyśleć o lepszych wtryskach wszystko jest lepsze szkoda głowicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dino & Tofu dzięki za cenne wskazówki!!! Problem z ciśnieniem rozwiązany - wyrzuciłem ten czeski wynalazek i zamontowany został Tomasetto Artic.

Znajomy gaziarz powiedział, że na 20 szt. zamontowanych magic jetów 3 wszystkie 20 musiał po wymieniać klientom. Brak stabilności ciśnienia oraz przepuszczanie gazu do układu.

Niepotrzebnie tylko wymieniałem PS-01 :thumbsdown:

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, tylko to nie jest koniec Twoich kłopotów, bo trzeba porządek zrobić z dyszami i strojeniem aby być zadowolonym z jazdy i ekonomi, u mnie zmiana wtryskiwaczy i strojenie dało oszczędności prawie 3L/100km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, tylko to nie jest koniec Twoich kłopotów, bo trzeba porządek zrobić z dyszami i strojeniem aby być zadowolonym z jazdy i ekonomi, u mnie zmiana wtryskiwaczy i strojenie dało oszczędności prawie 3L/100km

 

Sprawdzone podczas wymiany reduktora. Były ostro zasyfione, teraz cykają super.

 

napisałem PW chętnie odkupie PSa 01 i ew magika kolega jeden ma gumki do niego może coś by sie udało zdziałać z nim ,,

 

Chcesz, to prześlę Ci to za pobraniem. Zapłacisz tylko za przesyłkę pocztą (nie wiem 20 zeta???) PS-a troszkę naruszyłem z ciekawości co w nim siedzi :-)

W rozłupywanie żywicy nie chciało mi się bawić, więc powinien być sprawny.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Sprawdzone podczas wymiany reduktora. Były ostro zasyfione, teraz cykają super.

 

 

rozwiercili dysze?? wyregulowali auto?? w sumie to Twoje nissmo ale nie mów, ze masz teraz wszystko OK, bo ktoś to przeczyta i uwierzy, że tak ma być

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

rozwiercili dysze?? wyregulowali auto?? w sumie to Twoje nissmo ale nie mów, ze masz teraz wszystko OK, bo ktoś to przeczyta i uwierzy, że tak ma być

 

 

zaraz po wyjechaniu od nich xxxxx zapodałem międzymordzie i program staga... nie kłamali...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

zaraz po wyjechaniu od nich xxxxx zapodałem międzymordzie i program staga... nie kłamali...

 

 

???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...