Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Podnioslem cisnienie w oponach


VQPower
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie. Dopompowalme kola. Wrzucilem nawet o 1PSI wiecej niz zalecane. Zupelnie inna jazda. Trochu twardawo ale jezdzi sie extra. Zupelnie inaczej przyspiesza i mniej zwalnia jak puszcze gaz.

No i juz nie piszczy tak na zakretach jak to kiedys mialo miejsce.

Myslicie ze moge tak zostawic czy lepiej spuscic ten 1PSI.

Wczesniej mialem o jakies 5 do 6 PSI mniej niz zalecane. Nic dziwnego za auto jezdzilo jak shit

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wacu Ty nam nie podawaj w PSACH tylko ile to w BAR'ach jest :lol: :?:

 

srodek weekendu to temu BARy w glowie. Dzis nie ma browca.

Ale do tematu. Ni pamietam przelicznika i dlatego dalem w PSI. ale widzi mi sie ze 14 badz 15PSI to 1 bar. jednakze nie jestem na 100% pewien

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wszyscy wiemy pod wplywem ciepla objetosc powietrza sie zwieksza :) Moj kumpel tez troche przepompowal i w chorwacji na postoju mu wybuchly dwie opony z goraca wiec to chyba nie najlepszy pomysl :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co jak co, ale ja bym nie jezdzil na wiekszym cisnieniu niz podaje producent. W moim przypadku powinienem miec 2.2 z przodu i 2.0 z tylu ale ja jezdze na 2.0; w rajdach natomiast ustawiaja na dojazdowkach 1.9... (Chodzi o odcinek dojazdowy a nie kolo, bo i znajda sie tez tacy co nie wiedza :P :P :P)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nawalisz za duzo powietrza w koła to bedzie sie bydle slizgało jezdziłem kiedys seatem ibizą właściciel nawalił 3,5 bara, jezdziło się jak na kołach drewnianych bez ogumienia,miał tendencje do poślizgu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak w temacie. Dopompowalme kola. Wrzucilem nawet o 1PSI wiecej niz zalecane. Zupelnie inna jazda. Trochu twardawo ale jezdzi sie extra. Zupelnie inaczej przyspiesza i mniej zwalnia jak puszcze gaz.

No i juz nie piszczy tak na zakretach jak to kiedys mialo miejsce.

Myslicie ze moge tak zostawic czy lepiej spuscic ten 1PSI.

Wczesniej mialem o jakies 5 do 6 PSI mniej niz zalecane. Nic dziwnego za auto jezdzilo jak shit

oponki mozesz skilowac szyybkooo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

JA np. do jazdy na ćwierc mili z przodu pompuje 1,5 bara a na tyl wale 3-3,2 wtedy jest troche trakcji i lekko sie tyl kręci.

 

Do jazdy na codzień to w zalerzności od profilu bierznika przód 2,1-2,3 bara tył 2-2,2 (w przypadku profili 65)

Im niższy profil tym więcej powinno się pąpować zwłąszcza jak się ma takie krawęzniki pod domem :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...