VQPower Opublikowano 14 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2005 Jak w temacie. Dopompowalme kola. Wrzucilem nawet o 1PSI wiecej niz zalecane. Zupelnie inna jazda. Trochu twardawo ale jezdzi sie extra. Zupelnie inaczej przyspiesza i mniej zwalnia jak puszcze gaz. No i juz nie piszczy tak na zakretach jak to kiedys mialo miejsce. Myslicie ze moge tak zostawic czy lepiej spuscic ten 1PSI. Wczesniej mialem o jakies 5 do 6 PSI mniej niz zalecane. Nic dziwnego za auto jezdzilo jak shit Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bastek Opublikowano 14 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2005 No a jak jest z przyczepnością? Na mokrym możesz mieć kiepską... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 14 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2005 jeszcze nie padalo tak wiec ciezko mi powiedziec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 14 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2005 Wacu Ty nam nie podawaj w PSACH tylko ile to w BAR'ach jest :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 14 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2005 Wacu Ty nam nie podawaj w PSACH tylko ile to w BAR'ach jest :?: srodek weekendu to temu BARy w glowie. Dzis nie ma browca. Ale do tematu. Ni pamietam przelicznika i dlatego dalem w PSI. ale widzi mi sie ze 14 badz 15PSI to 1 bar. jednakze nie jestem na 100% pewien Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 14 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2005 Ja np. jezdze na 2 BARach we wszystkich kolkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 14 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2005 to z tego by wynikalo ze jesli mam cisnienie na 36PSI to mam okolo 2.3 bara z przodu i jakies 3 bary z tylu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 14 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2005 Ojezu! Ustawienia do driftu! :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 14 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2005 co zle :?: :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bastek Opublikowano 14 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2005 co zle :?: :shock:Nie no, możesz mieć problemy z przyczepnością... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 14 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2005 no jechalme dzis jakies grubo ponad 120km/h na zakrecie i jakos nie czulem aby bylo zle. poczekam az popada 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Polak Opublikowano 14 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2005 Jak wszyscy wiemy pod wplywem ciepla objetosc powietrza sie zwieksza Moj kumpel tez troche przepompowal i w chorwacji na postoju mu wybuchly dwie opony z goraca wiec to chyba nie najlepszy pomysl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Xzandafer Opublikowano 14 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2005 Co jak co, ale ja bym nie jezdzil na wiekszym cisnieniu niz podaje producent. W moim przypadku powinienem miec 2.2 z przodu i 2.0 z tylu ale ja jezdze na 2.0; w rajdach natomiast ustawiaja na dojazdowkach 1.9... (Chodzi o odcinek dojazdowy a nie kolo, bo i znajda sie tez tacy co nie wiedza :P ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 14 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2005 no jak pompowalme bylo jakie ponad 30stopni ciepla. wowczas mi pokazywalo takie cisnieniet teraz bedzie coraz chlodniej tak wiec chyba bedzie ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin101 Opublikowano 15 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2005 jak nawalisz za duzo powietrza w koła to bedzie sie bydle slizgało jezdziłem kiedys seatem ibizą właściciel nawalił 3,5 bara, jezdziło się jak na kołach drewnianych bez ogumienia,miał tendencje do poślizgu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin101 Opublikowano 15 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2005 aha prawidłowe ciśnienie powietrza w kołach powinno być podane w ościeżu drzwi kierowcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vqsoft1 Opublikowano 15 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2005 Jak w temacie. Dopompowalme kola. Wrzucilem nawet o 1PSI wiecej niz zalecane. Zupelnie inna jazda. Trochu twardawo ale jezdzi sie extra. Zupelnie inaczej przyspiesza i mniej zwalnia jak puszcze gaz.No i juz nie piszczy tak na zakretach jak to kiedys mialo miejsce. Myslicie ze moge tak zostawic czy lepiej spuscic ten 1PSI. Wczesniej mialem o jakies 5 do 6 PSI mniej niz zalecane. Nic dziwnego za auto jezdzilo jak shit oponki mozesz skilowac szyybkooo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 15 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2005 JA np. do jazdy na ćwierc mili z przodu pompuje 1,5 bara a na tyl wale 3-3,2 wtedy jest troche trakcji i lekko sie tyl kręci. Do jazdy na codzień to w zalerzności od profilu bierznika przód 2,1-2,3 bara tył 2-2,2 (w przypadku profili 65) Im niższy profil tym więcej powinno się pąpować zwłąszcza jak się ma takie krawęzniki pod domem :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.