voyager1956 Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 Powodów jest wiele . Ja miałem dwa i tym chcę się z kolegami podzielić ,może się przyda. Pierwsze to żenione paliwo - jeżeli zjawisko występuje po zatankowaniu paliwa to sytuację ratuje albo spuszczenie paliwa albo dodatek do wtryskiwaczy Drugi przypadek jest trudniejszy do wykrycia - samochód jedzie jak po tarce i wyczuwa się brak mocy silnika - u mnie było to, że pękł przewód na wtyczce wtryskiwacza, ponieważ jest tam temperatura to izolacja robi się sztywna i przewód pęknie bez widocznego przerwania izolacji przy wtyczce ale wewnątrz przerwie się i raz styka raz nie - ratunkiem jest wymiana wtyczki z częścią przewodu na odcinku sztywnej izolacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 slyszałem zeby nic nie lac do paliwa tj zadnych dodatkow ponoc te silniki 1,9 sa bardzo wrazliwe na te add'ony ale jak sam napisales czasem nie ma innego wyjscia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 8 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 dodając środek czyszczący do wtrysków nie zaszkodzimy silnikowi, żenione czort wie czym paliwo dostaje wcześniejszego zapłonu niż powinno i stąd to tańcowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Voyager1956 - mógłbyś "szczelić" i wkleić fotkę odnośnie tego przewodu??? Było by tak trochę jaśniej - bo obrazowo. Pozdrowoinka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 9 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Po co ci fotka , wtryskiwacze znajdziesz bez problemu i wtyczki przy wtryskiwaczach też . Ja tą usterkę wykryłem po ciemku .jak zaiskrzyło tuż przy wtyczce i stąd ta ,,mądralowatość' Po zmianie wtyczki ,bo za blisko była przerwa żeby to podlutować , praca silnika wróciła do normy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 jaki koszt tych wtyczek wrazie co? slyszalem od kumpla co ma lagune 2 ze nnie rowna praca silnika u niego skonczyla sie na wymianie wtryskiwaczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Poprzedni post pisałem dość późno i trochę mnie "przyćmiło". Teraz zaskoczyłem o których przewodach mówisz, ale i tak ich u mnie nie widać - chyba że zdejmę osłonę plastikową. Ale Twój przypadek też trzeba brać zawsze pod uwagę. Dzięki za tak cenną informację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 10 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 4 wtyczki kosztowały mnie 200 zł aż mnie o ścianę rzuciło ale mus to mus , lepiej kupić na allegro całą wiązkę za też 200 zł - p12 ma tą zaletę, że wszystkie przewody po rozpięciu wtyczek można wyjąć i dokładnie obejrzeć cała instalację . Kolego mirekg9 , bez zdjęcia plastykowej pokrywy silnika nic nie zobaczysz , po metalowych przewodach dojdziesz gdzie są wtryski Wtryski to jak wiecie drogi interes, ale można je osłuchać stetoskopem lekarskim ( takie coś co lekarz czasami trzyma na szyji, w aptece kosztuje około 15zł ) , wyjmujesz słuchawkę , w to miejsce wkładasz cienką rurkę metalową , i dotykasz każdego wtrysku , jak go słychać równomiernie - to pracuję , jak nie, to nie pracuje - zawsze to taniej niż od razu lecieć do mechanika , na allegro to chcą po 200 zeta za wtrysk a i tak nie ma pewności czy kupisz dobry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.