Gość muflonik Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 Dzien Dobry Obserwuje forum i widzę dużo praktycznych porad. Zakupiłem P12 z 2003 roku silnik 2.0 benzyna przebieg 230.000 km. Moje pytanie związane jest z pasem przednim (chyba taka jest poprawna nazwa) zakreśliłem go na fotografii (przykładowa z allegro). Czy te pasy strasznie korodują? Patrząc od spodu mogę z niego w niektórych miejscach płatami zdzierać rdzę. Po lewej stronie patrząc od góry (otwarta maska) coś odstaje, nie wiem czy to od rdzy czy tak ma być. Może ktoś przy okazji "cyknie" zdjęcie od góry patrzące na lewą stronę tego czegoś? Będę wdzięczny i postaram się odwdzięczyć piwem. Z pozdrowieniami Grzegorz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 8 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 Mam ten sam problem odkryty przypadkowo. Przyczyną jest zbyt ściśle dopasowana osłony silnika i tam zbiera się woda nie mając gdzie uciekać , a rdza śpiewa Primerkę czas zacząć . Na poważnie to też stoję przed wymianą tego elementu a po jej wymianie zrobić odstępniki mocowania osłony silnika żeby woda uciekała a nie stała i oczywiście ten element solidnie zakonserwować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość laszlo Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Da się ten element kupić w serwisie jako element karoseri. Zmieniałem to w swojej, koszt niestety 400 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Witam, a ja mam Tino /2003/, ale i ten sam problem. Odkryłem to w tym roku gdy zdejmowałem zderzak. Brunatne ślady są od góry i od dołu. Chyba to przypadłość Nissanków. Pozdrowionka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość muflonik Opublikowano 11 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Od góry i od dołu zdjęcia poglądowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 11 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 (edytowane) Ojjjj, to muszę Cię zasmucić, u mnie jeszcze takiej rdzy nie ma - tylko delikatne odbarwienie. Edytowane 11 Listopada 2011 przez mirekg9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość muflonik Opublikowano 11 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 No zdziwilem sie auto bezwypadkowe moze stało pod chmurką i często w śniegu z solą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabel Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 W mojej primerce zaczelo sie pokazywac po4 zimie i tak co roku przed zima czyszcze i konserwuje ten element .W tym roku sprobuje na koniec za sprajowac bitexsem,i zobacze jak po zimie bedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość CRAFTER Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Koledzy, w mojej jest to samo. Bita nie była. To po prostu jedna z wielu przypadłości P12. Zamierzam wymienić tą belkę pn. jest zgnita i strasznie skorodowana. Jedyne co możemy zrobić to systematycznie zabezpieczać ten element. POZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawelsalata Opublikowano 31 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2011 Ja u siebie sprawdzę jak najszybciej. Ale dodam, że w Micrze K11 '94 mam to samo, przednia belka zgnita, miejscami to dziury takie że palec idzie wsadzić :-( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 31 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2011 Wię chyba wszystkie Nissany to mają. Tak wygląda u mnie 2003r. Na wiosne trzeba oczyścić, odrdzewić i zabezpieczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość muflonik Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Hej jak nazywa się fachowo ten element? belka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Moje plastiki sa popekane od nowości po zimowych i lesnych przygodach ale korozji ani sladu rdzy tam nie mam. Pas przedni dolny albo dolne mocowanie chłodnicy?? Może tak sie to nazywa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość muflonik Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 http://allegro.pl/pas-wzmocnienie-czolowe-primera-p12-i2208501665.html To jest to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 No i pozamiatane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaczor81 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 no to mnie Panowie zmartwiliście! aż boje się tam spojrzeć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Spokojnie to tylko jedna z niewielu niespodzianek na ten tydzień w twoim aucie. Im wcześniej się z nią oswoisz tym dłużej będziesz jeździł świadomy co Ciebie już nie zaskoczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość muflonik Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Daj znac jak u Ciebie. To nie jest problem jeśli dobra część kosztuje 100-200 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawasyki Opublikowano 27 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2018 mam na sprzedaż nowy pas przedni Nissan Primera info priv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemovsky Opublikowano 29 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2018 To rdzewieje szybciej niż zdążysz mrugnąć oczami. U mnie było to samo, jak wjechałem na najazd i zobaczyłem co tam sie stało to nie mogłem uwierzyć własnym oczom. A jak uderzyłem w to gumowym młotkiem żeby zbić błoto etc tooo.... pół belki spadło na ziemie. WIĘC. cyk, zderzak off szlifiera, zeszlifowane do cna, rura o przekroju kwadratowym, przetopione, na koniec zasmarowane bitumem, i sie trzyma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziki1975 Opublikowano 10 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2018 Ile chcesz za pas i jak go zamontować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PanMagorium Opublikowano 12 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2020 Reperaturka to koszt 150zl i nie ma w niej gniazda na szpilkę do holowania ale jest oczko na linkę; "belka wzmocnienia dolna przednia" chyba tak to było; za cały pas przedni liczą od 600zl wzwyż; ale Nissan chyba przewidział to, bo wystarczy rozwiercić fabryczne spawy i nowa cześć pasuje idealnie; robota typowo blacharska; demontaż przodu oczywiście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.