Gość WRÓBEL-ŁÓDŹ Opublikowano 7 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2011 Witam, Kupiłem nie dawno Y61 LONG 2,8td z roku '99. Był problem z odpalaniem okazało się że świece są padnięte więc zostały wymienione. Po tym zabiegu trzymając trochę dłużej niż kontrolka świec zgaśnie auto odpalało poprawnie. Dałem się natomiast namówić na zdemontowanie EGR a przy tym wymienili filtr paliwa. Okazało się że po tych operacjach odpalanie jest katastrofalne. Kręcę długo 4-5 razy. Auto na ciepłym silniku pali idealnie od dotknięcia, tak też pali nawet nie rozgrzane ale raz uruchomione tzn jak zapalę np po nocy i zaraz zgaszę to następne odpalenie bez problemu (mimo iż jeszcze się motor nie zagrzał.). Nie wiem co może by przyczyną. Z tego co wiem to przy uszkodzeniu pompy paliwa-sterownika auto ma problem z odpalaniem na ciepło. Z góry dziękuję wszystkim za podpowiedzi. Ps. nie wiedziałem gdzie mam się przywitać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Patrol 260 Opublikowano 8 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 Zobacz czy pozaślepiali wszystkie podciśnienia jak wywalili Ci ten EGR.Trzeba było go na początek zaślepić i zobaczyć jak chodzi, a nie od razu wywalać, nie mniej jednak ja w Hiszpanie 2,8 TD wywaliłem cały EGR i zmian w pracy silnika nie zauważyłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sołtys Opublikowano 8 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 A może problem jest w temp, która teraz jest coraz niższa? U mnie w Y60 też pojawił się problem z odpalaniem a jak było cieplej to palił z pół-obrotu. Teraz dodatkowo nim trzęsie przez pierwsze 10s i zaczął kocić. Ale jak już się go uruchomi raz to za drugim odpalaniem tego już nie ma (tylko trochę pokopci). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WRÓBEL-ŁÓDŹ Opublikowano 8 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2011 Temperatura temperaturą ale wszystkie te operacje tj wymiana świec a następnie zdjęcie egr nastąpiły na przełomie jednego tygodnia więc warunki porównywalne. Zauważyłem że po podpompowaniu paliwa ręczną pompką pod maską uruchomienie jest trochę łatwiejsze co nie znaczy bezproblemowe pomaga również wciśnięcie pedału gazu. Świece wymienione i grzeją- sprawdzone dwukrotnie. Filtr Paliwa wymieniony... poprostu nie wiem co jest grane. Nie wiem czy nie założy tego EGR ponownie;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sołtys Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Sprawdź szczelność ukł. paliwowego - być może gdzieś łapie powietrze. U brata w Patrolu było tak że rurki skorodowały przy baku i potem był problem z odpalaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OFF-ROADER Opublikowano 11 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Głowiczka pompy ... Zrób eksperyment , na ciepłym silniku polej pompę zimną wodą Będziesz wiedział na pewno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WRÓBEL-ŁÓDŹ Opublikowano 4 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2012 Problem rozwiązany. Problem tkwił w pompie wtryskowej. Została zregenerowana. Dodatkowo troszkę podkręcili mi dawkę, wyczyścił układ dolotowy i paliwowy bo był ogromny syf. Teraz autko pali super, jak zimne potrzebuje 2-3s kręcenia jak ciepłe wystarczy dotknąc kluczyka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.