Gość Mario dajtki Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Problem polega na pojedynczym szarpnięciu samochodem podczas mocnego wciśnięcia gazu (przynajmniej 3/4) na każdym biegu, niezależnie od obrotów. Problem nie występuje gdy silnik jest zimny albo lekko ciepły. Szarpnie tylko na rozgrzanym silniku. Gdy auto rozpędzam powoli to bardzo ładnie przyspiesza w pełnym zakresie obrotów, bez szarpania. Silnik 1.8, rocznik 2004, przebieg 167 tyś. Mechanik rozkłada ręce. Proszę o wsparcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Nie znam p12 z silnikiem 1.8 ale podpierając się pewnym doświadczeniem z eksploatacji p12 1.9dci sprawdziłbym na prawej półosi przegub środkowy i jego osadzenie na frezach. Spróbuj sprawdzić może to będzie to. ale co by miał do tego ciepły silnik? tego nie kojarzę lub siadają osie satelit mechanizmu różnicowego( dostają luzów). Trzeba sprawdzić wszystkie przeguby na podniesionym samochodzie przy wrzuconym biegu wtedy wyjdzie która część ma luz. Nic nie kosztuje sprawdzić można. Napisz co z tego sprawdzenia wynikło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sebateo Opublikowano 9 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2011 Witam przerabiałem ten problem parę dni temu, u mnie była wada jednej z cewki na świecy po wymianie jak ręką odjął. Jak masz możliwość to żeby się nie wpuszczać w koszty podmień od kogoś na test i będziesz wiedział. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mario dajtki Opublikowano 10 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2011 Nie znam p12 z silnikiem 1.8 ale podpierając się pewnym doświadczeniem z eksploatacji p12 1.9dci sprawdziłbym na prawej półosi przegub środkowy i jego osadzenie na frezach. Spróbuj sprawdzić może to będzie to. ale co by miał do tego ciepły silnik? tego nie kojarzę lub siadają osie satelit mechanizmu różnicowego( dostają luzów). Trzeba sprawdzić wszystkie przeguby na podniesionym samochodzie przy wrzuconym biegu wtedy wyjdzie która część ma luz. Nic nie kosztuje sprawdzić można. Napisz co z tego sprawdzenia wynikło. Dzięki za podpowiedź ale wydaje mi się, że to nie wina przegubów, gdyż problem ma miejsce tylko przy ciepłym silniku. Witam przerabiałem ten problem parę dni temu, u mnie była wada jednej z cewki na świecy po wymianie jak ręką odjął. Jak masz możliwość to żeby się nie wpuszczać w koszty podmień od kogoś na test i będziesz wiedział. Pozdrawiam Co masz dokładnie na myśli? cewki czy świece? Bo świece wymieniałem na nowe kilka dni temu ale nie dało to żadnego rezultatu. Jeśli to cewka to jak sprawdzić która? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 12 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2011 Może rezystor pedału gazu na na to wpływ , jak jest to cudo rozbieralne to rozbierz , wymyj i załóż. może pomoźe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 lepiej pozostan przy cewkach najprostsze rozwiazania bywaja najlepsze ja mialem tak w innym aucie i zwaloną miałem cewke paliwową ale u mnie bylo juz to w takim stanie ze nie szlo jechac bo przerywal mi non stop Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sebateo Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Co masz dokładnie na myśli? cewki czy świece? Bo świece wymieniałem na nowe kilka dni temu ale nie dało to żadnego rezultatu. Jeśli to cewka to jak sprawdzić która? Chodziło mi o cewki na świecach, bo jak już pewnie zauważyłeś nie ma tu przewodów. Najtrafniej będzie podjechać na szrot i zrobić podmianke w celu wykluczenia by nie wpuszczać się niepotrzebnie w koszty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mario dajtki Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Chodziło mi o cewki na świecach, bo jak już pewnie zauważyłeś nie ma tu przewodów. Najtrafniej będzie podjechać na szrot i zrobić podmianke w celu wykluczenia by nie wpuszczać się niepotrzebnie w koszty. Świece wymieniłem na nowe, jednak nic nie pomogło. Ale zauważyłem że szarpnięcia nie występują powyżej 3000-3500 obrotów. Gdzie szukać dalej przyczyn? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 Jak masz padniętą cewkę to nie pomoże Tobie wymiana świec, tak jak radzą koledzy sprawdź najpierw cewki zdążysz jeszcze rozebrać inne elementy, Miałem problem z jedna cewką i objawy miałem podobne, kupiłem używana za 45 PLN i po problemie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mario dajtki Opublikowano 5 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 Jak masz padniętą cewkę to nie pomoże Tobie wymiana świec, tak jak radzą koledzy sprawdź najpierw cewki zdążysz jeszcze rozebrać inne elementy, Miałem problem z jedna cewką i objawy miałem podobne, kupiłem używana za 45 PLN i po problemie Kolego, podpowiedz jak mam je sprawdzić. Komputer nie pokazuje błędów. Jest na to jakiś sposób oprócz podmiany??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.