Gość wwl Opublikowano 15 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2005 Objawy: obroty mają około 1500 i czasem spadna do 900 a czasem ciagle sa na 1500. Autko jak duzo osob wie, stalo w warsztacie blacharskim. Jedyne co wymieniono w ukladzie elektronicznym to sonde lambda. Moze byc to przepustnica lub silniczek krokowy ?? Dziś ciepło i bym to rozebrał, tylko nie wiem czy jest sens. P.S krecilem juz po awarii pewna srubka pod filtrem powietrza, rzekomo obroty spadly ale jak pozniej sie domyslilem to ona jest od wzbogacania mieszanki raczej :roll: Zaczal prychac czasem jakby zla byla mieszanka. Zdjalem dzis filtr powykrecalem co moglem, za duzo nie zobaczylem i zlozylem.... Momentami jest ok a czesto tak ze schodzi z obrotow, trzyma 1500 i po 10 sekundach schodzi na 900. Co Wy na to ?? Coobcio ?? Pecyn chyba mial tak ale cos sie nie odzywa na maile. A jaki warsztat w okolicach się tym specjalizuje zeby mi to naprawic i wyregulowac a nie kombinowac jak ja :?: :roll: Sławek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukmack Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Sławuś, ja mam to samo już od dłuższego czasu, to albo krokowy, albo przepustnica, dzwoniłem na łodygową , niedługo będę się umawiał na oględziny , bo już mnie to wkur.. mocno :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wwl Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 no wlasnie dzis wybadalem lepszy bajer....... wolne obroty to ja mam tylko jak np stoje wcisne sprzeglo i wrzuce obojetnie ktory bieg bez puszczania sprzegla to obroty wskakuja na 1500. zdejmuje bieg bez puszczania sprzęgła i juz spadaja obroty na nominalne. przejrzalem kostki od czujnikow w silniku, skrzyni i jak odpinalem niektore to objawy zanikaly. niestety dzieje sie to odpinajac kilka kostek czyli nie wiem do konca w czym problem. sam objaw jest dziwny bo nie wiedzialem ze komp wie o wlozeniu biegu... Lukmack ja jutro jade sie podpytac do warsztatu. Jak nie dowiem sie duzo to bede musial sie do Ciebie usmiechnac ile za to wzieli i co to. Ta usterka niby podchodzi pod naprawe powypadkowa tylko nei chce znowu zeby samochod stal a oni kombinowali po kolei cos wymieniajac. Ma ktos pomysl po dzisiejszym moim poscie, co to moze byc za usterka ? Polaczenia przewodow OK. Stawiam na wadliwa jakas czujke lub cos wlasnie przy silniku krokowym i tych okolicach. Sławek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jumper Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 No koledzy ja mam ten sam problem z obrotami !!!!! Mam nadzieje ze WWL dojdziesz do tego co to jest??? Ale nie wiem czy to nie wina silniczka krokowego ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wwl Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Jumper masz dokładnie taki sam objaw jak u mnie ?? tez jak mieszasz biegami ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jumper Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 tego z biegami to nie sprawdzilem ale wiem ze jak mam obroty na 1500 i zadam jakies obciazenie silnikowi (np zaczne krecic kierownica lub wlacze swiatla ) to obroty spadna do 900 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wwl Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 U mnie obroty wlaczajac swiatla, dmuchawe i krecac kiera sa ok ale jak wrzuce jakikolwiek bieg to jakbym mial automata albo wspomaganie ruszania dla blondynek wskakuja na 1500........ teraz sie smieje ze to taki czip do wyscigow zeby startowac z 1500 ;)a a tak serio to dziwnie sie czuje na swiatlach z takimi obrotami.... Co najlepsze na mysl przyszla mi informacja o sprzegle. Jednak ani za wczesnie nie lapie ani nie mam problemow ze zerwaniem gumy na asfalcie... Chyba podjade na Łodygowa kiedys. Sławek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jumper Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 WWL sprawdzilem to co mowiles z tymi biegami u mnie to nie wystepuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wwl Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Narazie analizuje moja awarie i szlag mnie trafia bo kazdy otwiera gebe na widok tej usterki. Ja sie nie poddaje i dalej bede meczyl ludkow. Dam znac jak cos ustale i naprawie. Sławek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Na pedale sprzegla jest wlacznik... taki jak do swiatla stop... informuje on kompa o polozeniu pedalu sprzedla (wcisniety pedal lub nie). Mozna mu sie przyjzec ale przyczyna prawdopodobniej jest gdzies indziej... czujnik temp plynu? ale tan co idzie do kompa... moze byc uszkodzony i wcisniecie pedalu sprzegla informuje o tym zeby zwiekszyc dawke powietrza bo silnik jest zimny... tak sobie tylko gdybyam.. najlepiej podlaczyc primierke pod kompa diagnosty i zobaczycy co tam wyskoczy - najlepiej jak samochod jest zimny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wwl Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 No to juz cos Razem moze cos wydedukujemy. Komp najlatwiej ale to juz koszta... Dzieki za podpowiedz bo wydaje sie bardzo wazna informacja. Sławek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jumper Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 WWL powiedz mi a masz sprawny zawor EGR bo ja mam zaslepiony. Ja juz kiedys bylem podlaczony do kompa i nic nie wykazalo ale gosciu nie mial czasu zeby dochodzic bo chcial zebym mu samochod zostawil a byl mi potrzebny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wwl Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Nie, mam wszystko w serii, bez gazu itd :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jumper Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2005 i co Sławek znalazles przyczyne ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wwl Opublikowano 24 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2005 hmm do konca nie ale jak sie dowiedzialem, to normalny objaw bo komputer kontroluje obroty po wlozeniu biegu i powinien trzymac je na tysiacu a u mnie daje 1500 albo wyzej. Nie mam pojecia czym to sie ma, czy jakis czujnik czy mieszanka jest zla i daje wiecej obrotow. Same wolne obroty mam dobre, tylko juz sama kontrola ich po wlozeniu biegu glupieje...... to moze serio przepustnica albo cos od mieszanki...... jak sie wkurze to zapisze sie do jakiegos specjalistycznego zakladu i obciaze oplata poprzedni zaklad.... Chyba ze ktos ma jakies pomysly madre :?: :idea: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.