slomka1234 Opublikowano 11 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Witam Proszę o pomoc Czy spotkał się ktoś z takimi oznakami w swoim aucie?? W czasie jazdy z prędkością przelotową na trasie po przejechaniu ponad 300km na równej nawierzchni odczułem spadek mocy, drobne drgania i "cykanie" dziwny dźwięk jak by coś o coś ocierało wiatrak lub rozdwojony pasek. Pod maską wszystko ok. Do domu jeszcze daleko więc jechałem dalej. Po 15-20 km zgasł i zmarł. Kręci ale nie równo i nie odpala. Łapie "na raz" i zaraz się dławi" 70km holowania bez serwo i hamulca o 3.00 nad ranem BEZCENNE Proszę o pomoc Pozdrawiam Słoma Oczywiście 2.0 TD w sedanie 2000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 11 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Moze bys chociaz powiedzial jaki masz silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 11 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Macku. 2.0TD w sedanie . Oczywiscie zrob autodiagnostyke zeby wykluczyc ewentualnie jakies czujniki ,zawor odcinajacy paliwo i bledy z grupy 140 (141,142 ,143,144, 145,146) oznaczajace klopoty z immobilisarem. Jesli tu bedzie w porzadku to zobacz czy nie pekl pasek rozrzadu od strony pompy wtryskowej. poogladaj jeszcze raz porzadnie czy naprawde jest wszystko w porzadku pod maska . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 12 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2011 Sprawdz ten pasek od napedu pompy, mialem troche podobnie, krecil nierowno i prawie lapal, krecilem go z 10 min. az w koncu poszedl ale chodzil jak traktor i gasl, zacholowalem bo strach bylo jechac. http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/78554-p1120-td-trzask-i-koniec-jazdy/ Moze byc to tez problem z czujnikiem polozenia walu itp, Zrob ta diagnostyke i wszystkiego sie dowiesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slomka1234 Opublikowano 13 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 wszystko wskazuje na to że przeskoczył pasek rozrządu rano jeszcze odpalił ale pracował nierówno i wydawał dziwne odgłosy Jakiej firmy polecacie rozrząd?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 A kiedy wymieniales rozrzad. Jesli tylko pasek od napedu pompy wtryskowej to kupisz go ososbno. http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/6780-p11144w11144-rozrzd-w-20-td-jakiej-firmy-czeci/ Fima do wyboru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slomka1234 Opublikowano 26 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 więc sprawa wygląda następująco pasek rozrzadu przeskoczyl i to o kilka zebow (chyba o 6) po odkreceniu oslony poprostu byl luzny dalej przcuje jak traktor nie rowno i kopci ale pali choc wydaje dziwne odglosy dzisiaj mechanik ma sprawdzić ciśnienie na tłokach zeby wykluczyć pogięte zawory diagnostyka nic nie pokazała (musialem wykrecic aku do ladowania) nawet po tych kilku odpaleniach po wymianie rozrzadu. Jak sprawdzic ten kat wtrysku i czujnik polozenia walu moze ktos z okolic DĘBLINA chcial by poswiecic troche swojego cennego czasu i pomogl by w diagnostyce Pozdrawiam Sprawa wyjaśniona -puk puk -kto tam? - PANEWKA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.