Gość kojot817 Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 Witam, posiadam primere P12, 1.8 benzyna 2002 r. Po wymianie lancucha auto nie chcialo zapalic, krecilo ale nie palilo (komputer podlaczony do auta nie pokazywal zadnych bledow), mechanik zbadal auto dokladnie i odkryl ze jeden z kabelkow idacych do ECU ktory fabrycznie byl podlaczony pod slot 43(nawiasem mowiac jest to pusty slot) powinnien byc podlaczony pod 62 (chodzi o solenoid). Po tej zmianie auto odpalilo, z trudem ale odpalilo. komputer odczytal dwa bledy: P1111 i drugi ktory wysakuje tylko przy zwiekszonych obrotach, ECU nie pozwala na przekroczenie 3,5 tys obrotow i wyskakuje blad P0340. Teraz auto odpala tylko z wcisnietym pedalem gazu i tez nie za pierwszym razem, gasnie na niskich obrotach a jak silnik sie nagrzeje to nie odpala w ogole. Zastanawiam sie jak to auto dzialalo wczesniej skoro ECU nie dostawal sygnalu z solenoidu??????tak jakby zmienne fazy rozrzadu nigdy nie dzialaly!!!czarna magia. jak ewentualnie mozna ustawic zaplon w tym samochodzie? tylko dodam ze przy wymianie lancucha rozkrecony zostal wariator faz rozrzadu a nie powinnien. dlatego kiedy po udanym odpaleniu auto kulalo pomyslelismy ze to wina zle zlozonego wariatora. Kupilem wiec nie ruszany wariator ale po wymianie nic sie nie zmienilo, solenoid tez byl zmieniany. prosze o porade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 W wyszukiwarce na górze tej strony wrzuć ,,błędy razem" i jest tam problem opisany .Ja stawiam na za późny zapłon , przy wymianie może przesunięto łańcuch o jeden ząbek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kojot817 Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 niestety nie moge znalezc niczego co odpowiadalo by kombinacji bledów: p1111 i p0340 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 Wrzuć w Google hasło ,, bład P1111 w P12 coś tam jest na ten temat Zacznij od błędu pierwszego Potem do drugiego Z dedukcji wnioskuję że może być to czujnik położenia przepustnicy lub poderwany od niego przewód jak tam było robione Znalazłem że P0340 to usterka czujnika położenia wału ( też może przewód we wtyczce lub przed nią ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.