Gość urbannn Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 Witam. Mam nastepujacy problem: Podczas przyspieszania, szczegolnie na zimnym silniku, w zakresie obrotow do 2 tys. szarpie autem, auto nie przyspiesza rownomiernie. Dzieje sie tak na 2 i 3 biegu. Jak sie nagrzeje jest lepiej, a nawet usterka ustepuje. Nadmienie, ze wymienilem filtr powietrza i swiece. Jak myslicie co moze byc przyczyna? Bede wdzieczny za kazda podpowiedz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 gaz czy bena? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 gaz czy bena? @krajesik, benzyna 1.8 w temacie trzeba sprawdzić, czujnik temperatury, lambdę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 @DINO: Ze 1.8 to wyczytałem ale nigdzie nie widze czy zagazowany. Jak w gazie sprawdzilbym poziom plynu w chłodnicy.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 @DINO: Ze 1.8 to wyczytałem ale nigdzie nie widze czy zagazowany. ano masz rację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość urbannn Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 Dzieki za odpowiedzi. Zagazowalem kilka miesiecy temu bo nie wydalalem na benzyne. Poziom plynu mam w normie. Moze dolac do max? Ma to jakies znaczenie? Lambde sprawdze u elektryka, a czujnik temperatury, chodzi o termostat? Podkresle ze auto nagrzewa sie dosc szybko i trzyma temperature w polowie skali, wiec chyba ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 a jaka to instalacja, bo może w niej tkwić problem, czy na PB jest to samo?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość urbannn Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Instalacja to BRC sequence 24, na benzynie jest tak samo, nie ma znaczenia na czym jade. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 gdzie jest zamontowany reduktor?? wymień jeszcze filtry do gazu a i sprawdź to co pisałem wcześniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość macek88 Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 Mam takie same objawy i komputer pokazuje, że do wymiany jest czujnik wałka rozrządu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 tak, tylko u Ciebie wyskakuje błąd a w tym przypadku nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 A odkrec na zimnym silniku korek od chlodnicy i zobacz bezposrednio w chlodnicy ile jest plynu, nie w zbiorniku wyrownawczym,ewentualnie dolej. Czy kłopoty pojawiły sie od montażu lpg? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość urbannn Opublikowano 25 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 Wczesniej, przed montazem lpg bylo podobnie, ale jakby w mniejszym stopniu. Poki silnik nie zlapie temperatury to szarpie, jak tylko wskazowka od temp jest na skali to jest coraz lepiej, az do braku jakichkolwiek nieprawidlowosci. Na benzynie jak jest zimny tez szarpie ale mniej, zdecydowanie. Reduktor zamontowany jest obok pudelka z bezpiecznikami, ktore z kolei jest obok akumulatora. Stan plynu w chlodnicy sprawdze jutro, bo jak smigam do pracy to jest jeszcze ciemno. Plyn w chlodnicy jest. Moze jakies inne sugestie? Witam. Jestescie w stanie jeszcze cos podpowiedziec? Nadal nie wiem co jest przyczyna takiego zachowania. Moze przepustnica, czy ona moze miec wplyw na takie zachowanie? Duzo sie pisze na temat czyszczenia, osobiscie boje sie tej operacji. Co mozecie na ten temat powiedziec? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 25 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 sprawdzałeś czujnik temperatury?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 25 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 Ja stawiam na przepływomierz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 25 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 też może być, ale jak pisze autor, to wszystko dzieje się tylko na zimnym silniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 25 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 U ojca w corolli e11fl było podobnie na zimnym szarpał na ciepłym mniej lub wcale - przeczyszczony przepływomierz i od tego czasu jest gitara. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość urbannn Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Witam. Im dalej w las tym wiecej wiem na temat tej denerwującej usterki. Sprawdzialem czujnik temp. jest ok. Jednak zauwazylem ze szarpanie ma miejsce dokladnie miedzy 1800 a 2000 obrotow i nie ma znaczenia na czym jade ( gaz czy pb ) oraz czy silnik zimny czy cieply, choc na zimnym czuc bardziej. Jak przyspieszam efektywniej to juz szarpania nie czuc. Zdaje sobie sprawe ze wczesniej wprowadzilem Was w blad ale za kazdym razem moja wiedza na temat zachowania auta sie poglebia. W zwiazku z powyzszym, co sadzicie, jednak ten przeplywomierz? Jesli tak to jak najlepiej go wyczyscic? Zajac sie tym samemu czy zlecic mechanikowi? Kazdy sobie z tym poradzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sebastian89 Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Ja mam coś trochę podobnego... Przeczyściłem czujnik przepływomierza, wyciągnąłem całą przepustnice, wyczyściłem krokowca.... Jak założę to dam znać czy coś się poprawiło.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość urbannn Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Z drugiej strony zastanawiam sie czy zabrudzony przeplywomierz nie powinien powodowac "zlego spalania" w calym zakresie obrotów? W moim przypadku to waski zakres. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Przecież wyczyścić przepływomierz to 5 minut roboty i 10zł spray do jego czyszczenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bleblek Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 ja mam to samo, miałem czyszczoną przepustnicę, wymieniony przepływomierz i nie pomogło. Kolejny krok u mnie to sondy lambda ( ... i spalanie mam troszkę za wysokie ... ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość urbannn Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 U mnie spalanie jest na takim samym poziomie caly czas. Gazu pali mi 10 litrow. Jakie rezultaty po wymianie sondy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darryd Opublikowano 28 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 (edytowane) hej, odkopię temat bo widzę że nie rozwiązany, a od dwóch lat walczyłem z tym samym, jak opisuje kolega w pierwszym poście, otóż problem leżał w cewkach...przed znalezieniem usterki wymieniałem świece, sprawdzałem milion innych rzeczy, nawet cewki podmieniałem bo miałem dwie używki...problem nasilał się właśnie jak temperatura spada poniżej 10st, po 15 min jeżdżenia często problem zanikał... ....okazało się że cewki są rozbieralne, chodzi o te elementy które nachodzą na świecę...z nich wyjąłem sprężynki w których jest taki jakby bezpiecznik topikowy wypełniony jakąś pewnie krzemionką, mierzyłem miernikiem te sprężynki razem z tym bezpiecznikiem i okazało się, że wszystkie były w zakresie 2 do 2,15 kOhm, a jedna cały czas 1,7kOhm, po wymianie samej sprężynki z innej używanej cewki gdzie ten parametr trzymał zakres 2kOhm problem został rozwiązany...auto teraz jeździ idealnie i na gazie i na benzynie...być może jest to sposób na łatwe znalezienie cewki o złych parametrach i powodującej problemy...dodatkowo te sprężynki bardzo delikatnie naciągnąłem co by lepiej dociskały do świecy, a miejsce kontaktu sprężynki z cewką również wyczyszczone... btw. przepływka wyglądała u mnie jak z fabryki, nie było na niej grama kurzu, auto ma najechane 139tys km... Edytowane 28 Listopada 2016 przez darryd 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matador41 Opublikowano 28 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2016 hej, odkopię temat bo widzę że nie rozwiązany, a od dwóch lat walczyłem z tym samym, jak opisuje kolega w pierwszym poście, otóż problem leżał w cewkach...przed znalezieniem usterki wymieniałem świece, sprawdzałem milion innych rzeczy, nawet cewki podmieniałem bo miałem dwie używki...problem nasilał się właśnie jak temperatura spada poniżej 10st, po 15 min jeżdżenia często problem zanikał... ....okazało się że cewki są rozbieralne, chodzi o te elementy które nachodzą na świecę...z nich wyjąłem sprężynki w których jest taki jakby bezpiecznik topikowy wypełniony jakąś pewnie krzemionką, mierzyłem miernikiem te sprężynki razem z tym bezpiecznikiem i okazało się, że wszystkie były w zakresie 2 do 2,15 kOhm, a jedna cały czas 1,7kOhm, po wymianie samej sprężynki z innej używanej cewki gdzie ten parametr trzymał zakres 2kOhm problem został rozwiązany...auto teraz jeździ idealnie i na gazie i na benzynie...być może jest to sposób na łatwe znalezienie cewki o złych parametrach i powodującej problemy...dodatkowo te sprężynki bardzo delikatnie naciągnąłem co by lepiej dociskały do świecy, a miejsce kontaktu sprężynki z cewką również wyczyszczone... btw. przepływka wyglądała u mnie jak z fabryki, nie było na niej grama kurzu, auto ma najechane 139tys km... to wartościowa informacja, muszę w wolnym czasie przyjrzeć się cewce którą kiedyś wymieniłem ( o ile jej nie wywaliłem) pod tym kątem - z ciekawości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.