Gość filus Opublikowano 15 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2005 witam wszystkich na codzień robię fordy i psa,ale jak tu nie pomóc szwagrowi.... primera z 1997 TD.nie wchodziła na obroty pow ok 1500 i świecił sie check. wymrygałem i wymieniłem pot.ped.przysp.- wsjo ok po paru dniach nie mógł go zapalić-aku.zdechłł.-próbowali z bestera. odpalił ale pozostał dziwny objaw: b.ciężki rozruch+ dymienie przy uruchamianiu, na b.jałowym-praca ok, ale po dodaniu gazu i puszczeniu-nie chodzi z obrotów i faluje pomiędzy 1500,a 2000 pomimo tego reaguje na pedał gdyby chcieć wyżej. jedyny sposób aby go sprowadzić do wolnych-to zdusić biegiem poniżej 1000 to zostaje. i tak w kółko podczas jazdy na biegu nie faluje ale ciągnie cały czas(ok 1500 obr) przy próbie przyspieszania-chwilowo metaliczny odgłos(coś jak klepiący wtrysk,złe wprzedzenie) kodów brak: 55 + stwierdziłem brak oporności na czujniku wzniosu iglicy, wymieniony ale brak reakcjii+ jeszcze inny pedał p.s. w opcji "szukaj" nie znalazłem nic podobnego na forum z góry dziękuje za wszelkie podpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość heineken72 Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 witamy nowego klubowicza szkoda ze od razu z takim skomplikowanym problemem a może..... tak na moje oko to może być też .... lambda lub dziura w dolocie powietrza ale to tylko sugestia podobny kłopot z obrotami widziałem w KA napisz jak juz znajdziesz przyczynę powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość filus Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 pewnie że napisze,jak mnie sie uda p.s. TD- miałem na myśli Turbo Diesel- lmbda odpada,doldot sprawdzony(przepływka) patrze po schematach i dziwi mnie jeden temat: wszędzie pedał gazu jest jako pojedynczy potencjometr+stycznik= 2 wtyczki a w niej są 3 - 2x potencjometr na pedale+ stycznik ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adamm Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 jaką masz pompę wtryskową: bosch czy zexel? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość filus Opublikowano 16 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2005 bosch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adamm Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 to co Ci mogę poradzić to: o ile masz miernik, trochę wiedzy na temat jak się z niego korzysta i service manual (dla P11 ktoś wystawiał na ftp) to weź i przemierz wszystkie czujniki o jakich są dane w serwisówce, oraz sprawdź drożność kabli na drodze czujnik-ECU. Najczęściej są tam dane o impedancjach tych czujników , ew o napięciach wyjściowych. Takie falujące obroty mogą być spowodowane awarią jednego z nich (część z nich znajduje się w pompie wtryskowej) lub styków i okablowania na drodze czujnik - ECU. Jeśli pali Ci się check, to alternatywą może być - ale to już w serwisie ASO - podpięcie Consulta i wtedy na 75% dowiesz się co boli Twojego nissana. Jeśli to nie będzie żaden z czujników to obstawiam problem z pompą wtryskową - byćmoże ktoś coś przy niej grzebał nie mając świadomości jak precyzyjne jest to ustrojstwo. Nie wykluczam również, że o 1 ząb mógł Ci przeskoczyć pasek rozrządu - w takim przyp. zalecałbym mocną uwagę nad dalszym uruchamianiem silnika na siłę. Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość filus Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaano Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 mialem objaw z dlawieniem, dyminiem i brakiem mocy znienacka w zimie po kupieniu auta, oddalem pompe do serwisu bosha - rozkrecili wszystko - wymienili mi obudowe pompy, zalozyli komplet naprawczy i juz de fakto niemialem takiej przypadlosci (choc zapalajacy sie check nadal sie zapala) - to chyba sprawa jeszcze jednego czujnika w pompie, ktorego jeszcze nie zrobilem i nie zrobie w serwisie bosza bo tam nowy kosztuje chyba 2500 a za poprzednia usluge zplacilem tez 2000 - chyba na glowe spadli albo maja cenniki jak na zachodzie (juz zreszta o tym kiedys pisalem w poscie o swiecacym check'u) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość filus Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 te ceny w boschu to standard,naprawy pomp z opla (dth,dtl) z modułem programowalnym w pompie dochodzą od 7 do 9 tys .pln stół do nastaw takich pomp z programatorem to koszt 90 tys pln słowacy niedawno taki zakupili -my chyba jeszcze nie mamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaano Opublikowano 17 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2005 z tymi cenami NO COMENTS na szczescie sa nieutoryzowane zaklady... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość barti122 Opublikowano 12 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2007 witam na inny poscie isałem ze mam problem z pompa wtryskową http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...33570232#439363 Problem juz rozwiazałem. Okazało sie ze pompa była zabrudzona i to spowodowało czesciowe zablokowanie jakiegos regulatora. Po reozebraniu pompy i dokladnym jej wyczyszczeniu i zlozeniu auto chodzi jakby miało 5 tyś km a n ie 180 tyś :0 Nawet błedy w koda błyskowych zgasły . Wniosek z tego taki ze ludzie zapominaja wymieniać filter pakliwa i potem takkie sa tego skutki. Cale szczescie ze nie dałem jej do regeneracji po ewnie kosztowało by to jakies 600 zeta a w sumie by ja tylko wczyscili Jak to sie mowu glupi ma zawsze szczescie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.