Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

opóźnienie przyśpieszenia


Gość leszekb
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A nic nie ruszales przy nastawniku pompy wtryskowej. Swieci sie check. Zobacz czy sitko to w kroccu doprowadzajacym paliwo do pompy jest czyste. Musisz sprawdzic czy sie gdzies nie zapowietrza. Przeczysc spray kontaktem kostke na pedale gazu moze tam sie dostala wilgoc . Jesli dalej bedzie tak samo to trzeba bedzie sie zabrac za pedal gazu tzn sprawdzic opory i napiecia .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic nie było robione przy nastawniku, zauważyłem że dłużej kręci przy odpaleniu na ciepłym niż na zimnym, check sie nie świeci filtry wymienione niedawno tak sobie myślę żeby wyczyścić te dwa sitka w pompie które się znajdują tj na doprowadzeniu i zawór kąta wtrysku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na sitku doprpwadzajacym pa;iwo przeczysc. To na zaworze to zostaw jak CI nie wywala bledu 21. . Jak krecisz dluzej na goracym to najpierw sprawdz czujnik temp silnika zeby wykluczyc ewentualnie remont pompy . Zrob jeszcze autodiagnostyke moze jakis stary blad sie odezwal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odnośnie czujnika temp to jest ten z jednym przewodem tak ? on idzie i na wskaźnik i do kompa a ten drugi czujnik na dwa piny to jest od wentylatorów ? muszę i tak zmienić tę górną uszczelkę na pompie bo poci się delikatnie wtedy wyczyszczę bo mam już 220 tyś a na pewno nikt wcześniej tego nie zrobił. Zastanawiam się po co polewają pompę w góry zimną wodą gdy nie chce odpalić ? co tam trzeba uszczelnić itp na czym jej remont polega, mam schemat pompy ale nic takiego nie widzę tam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o ten dwupinowy. On jest tez miedzy innymi od wentylatorow. Jak sciagniesz wtyczke od tego czujnika to wentylatory maja sie zalaczyc. Tylko potem musisz wykasowac blad .Chodzi o ten oring nr 51 na schemacie pompy. Jeszcze jedno. Czujnika temperatury silnika sie nie czysci tylko sprawdza opor i jesli wartosci odbiegaja od normy to sie go wymienia .

 

Zrobiles autodiagnostyke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za porady :-) dziś biorę się za pomiary tegoż czujnika, masz może jakieś wykres jak się zmienia opór do temp.. po jego odłączeniu wentylatory się uruchamiają no ale może fałszywe info daje do kompa... Bo wskazówka jak stoi na połowie skali a nie jak podchodzi do góry to już wentylatory się potrafią załączyć... czyli tak jakby to trafna sugestia z jego sprawdzeniem ew. wymianą. Tak popatrzyłem, że te auta jak się sypia to wszystko po kolei ehhh :-) ostatnio czujnik ten jednopinowy mi padł ( wariował... coś nie łączyło w środku ) , wtrysk sterujący który naprawili mi wysyłkowo gdzieś na dole polski, czujnik oleju puścił olej, ostatnio w niedzielę musiałem wyczyścić kostkę stacyjki i przygiąć blaszkę bo nie odpalał... już nie wiem sam czemu mam tyle serca do tego p11 td. Pozdrawiam wszystkich posiadaczy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo my kochamy swoje dieselki. Nowe auta tez sie sypia i wtedy koszty sa niewspolmiernie wyzsze. To wcale nie musi byc niesprawny ten czujnik dwupinowy. Sciagajac wtyczke z czujnika i jak sie wlacza wentylatory tak sie miedzy innymi go sprawdza.Ale zeby stwierdzic czy jest dobry nalezy sprawdzic jego opor. Wiesz jak sie sprawdza opor . Pomierz opor jaki jest na zimnym silniku i na zagrzanym i w jakiej temp. na zimmnym silniku mierzyles. Wykres masz na stronie 69 pliku ec cd20 manuala do p11.144. Tam tez masz wartosci oporu. Chociaz masz . przy minus 10 stopniach -7-11.4 kilooma , przy +20 - 2,1-2,9 kilooma , przy +50 stopniach -0,6-1 kilooma , przy 90 stopniach - 0,23-0,26 kilooma. Musisz zwrocic uwage na to ze opor wzrasta jak temp silnika maleje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujnik temp jest ok. Mam pytanie gdzie najlepiej kupić uszczelkę górnego dekielka pompy ? czy jest to ta 67/29 ze schematu czyli nr 2 461 015 008 ? czy nasza pompa to jak w tym schemacie 0 460 404 985 - Distributor-type fuel-inj pump - VE4/10E2250R510-1 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Leszek. Osprzet maz BOscha. tak?. Jesli tak to bedzie ta uszczelka .Ja zamawialem w sklepie . Moze masz blisko do jakiegos pompiarza . Jesli nie bedzie osobno to moze byc w komplecie z ta druga pod nastawnik. Obie powinny kosztowac okolo 20 zl.

Co sie tyczy numeru tej pompy to nie jest numer pompy do naszego autka. Numer pompy do naszej primery to VE4/10E 2200L736. . Tamten numer to jest numer pompy do golfa. . Zwoc uwage na cyfry po 10E . Sa to obroty na minute. , a takze na litery po obrotach R-obroty prawe i L-obroty lewe . Wlasnie tym sie rozni nasza pompa od tej na schemacie . Ale nastawnik jest ten sam i uszczelki beda pasowac tez . Zeby wymienic ta uszczelke trzeba bedzie wykrecic taka srube z lbem trojkatnym . Ja ja odkrecalem nasadowa 7mm . Trzeba lekko nabic .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam jeszcze jedno pytanie :-) sitko na przewodzie doprowadzającym paliwo to jest w tej większej śrubie tam na dole pompy przy rozrządzie bliżej, tam co wchodzi przewód od filtra ? bo ten zwór na obudowie górnej nastawnika to w sumie tylko przelewowy jest ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...