Zaag Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 Witam! Podczas kręcenia kierownica ( nie zawsze) czuć jakby opór/chrobotanie. zauważyłem wyciek oleju na wachaczu pod pompa wspomagania i na osłonie pod alternatorem( ślad z oleju jakby olej kapał na pracujący pasek ) pompa jest sucha, przewody tez. Nie wiem gdzie tego szukać, czy ktoś miał podobnie? Nie zauważyłem znaczącego ubytku w zbiorniczku oleju od wspomagania. Nadmieniam ze to 2.0D pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo1976 Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 Najpierw sprawdź krzyżak kolumny kierowniczej. Popsikaj go WD-40 i pokręć trochę kierownicą. Jeśli chrobotanie ucichnie masz winowajcę. Jeśli nie posadź kogoś za kółkiem i niech kręci na pracującym silniku prawo-lewo do oporu, a Ty pod auto i spróbuj zlokalizować chrobotanie, lub ewentualny wyciek. Jeśli pompa i przewody suche oraz nie ubywa płynu, poza krzyżakiem skupiłbym się na samej maglownicy. Możliwe, że wymaga naprawy lub ewentualnej wymiany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.