DINO Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 jakoś to zaczyna wyglądać, jaki masz czujnik gazu?? bo temp,. prawie jak reduktora, na wolnych ustaw mnożnik i nie będzie szarpać, masz coś źle podregulowane, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 18 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 (edytowane) ciśnienia ps-01, temperatury ten od staga, mam wszystkie weże + filtr w otulinach pcv dla lepszej termiki Edytowane 18 Listopada 2011 przez krajesiak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 ale czemu wolne mają taki mnożnik .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 18 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 Tego niewiem ustawial mi to Nikodem z lpg-forum po nocy uważa, że tak to powinno tu wyglądać - zgadam sie z nim i postaram sie zeby zabral glos w dyskusji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 nigdy nie wycinałem czasów i było gitt, dlatego mnie to dziwi i jaki jest tego powód. ale czemu wolne mają taki mnożnik .... w porównaniu z tym co było to jest gitt. @krajesiak, poza softem co zrobiłeś ?? tylko kalibracja po podniesieniu ciśnienia?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 18 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 (edytowane) Z tego co wiem to tak jak mówisz, załadował soft od 8 i kalibracja na właściwym ciśnieniu - więc chyba moje czerwone hany wyrabiają.. Daj mi @ to podesle ci plik z ustawieniami, nie mam softu 8 wiec niemoge screena z ustawien wysłasz a tak sobie podejrzysz. Edytowane 18 Listopada 2011 przez krajesiak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 moja mapa z nissmo jeszcze jak miałem STAG-a Z tego co wiem to tak jak mówisz, załadował soft od 8 i kalibracja na właściwym ciśnieniu - więc chyba moje czerwone hany wyrabiają.. wyrabiają, poprostu poprzednik co Ci to zrobił dał du....y, bo tylko podniósł ciśnienie, mnie zastanawia tylko to wycięcie mnożnika jaki jest w tym cel, w dodatku jak mnożnik tak wysoko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 18 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 DINO: sprawdz maila Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 no i?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 18 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 jesli chcesz możesz sobie zobaczyć stronę z ustawieniami bo ja mam tylko screena z mapki z powodu braku wer.8 w 7.0.3 tego nie odpale. A co do obcięcia dowiem się i napisze dlaczego tak jest.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 w stosunku do poprzedniego, masz zmieniony typ wtrysku na Hanna RED, i ciśnienie z 1bar na 1.2 bara, przełączannie cylindra z 50 na 500, i próg zdjety na 0 z 500, kalibracja poszła bez problemów??, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 18 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 (edytowane) Tak. Ciepły start też włączony - nie? Nikoś odpisał: "wyciecie mnoznika to to samo co wyciecie dotryskow . uwazam ze jest dobrze i nie ma co ruszac " Edytowane 18 Listopada 2011 przez krajesiak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 wyciecie mnoznika to to samo co wyciecie dotryskow wiem, ze można wyciąć mnożnikiem albo w programie, tylko, że ten silnik nie ma dotrysków a jeżeli dobrze jeździ to zostaw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ulisses Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 Ja też mam u siebie wycięte do 1,5ms bo szarpało na zimnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 18 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 (edytowane) Czyli pewnie podobnie Uważacie, że powinien teraz spalić mniej? Edytowane 18 Listopada 2011 przez krajesiak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 zastanawia mnie sprawa, dlaczego tak się dzieje, nigdy nie spotkałem się z czymś takim, nawet na RED VALDEMARACH, MJ nie trzeba było nić wycinać, może jest jakiś babol w ustawieniach, np. napiecie obrotów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.