Gość nightstalker Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 Witam, jako że szukajka nie wyświetliła niczego, co by mi pomogło, zakładam nowy temat. Mój problem wygląda następująco: Po uruchomieniu silnika wszystko działa tak jak powinno- nic nie świeci się na konsoli, lecz po ruszeniu przy skręconych kołach w lewą stronę kontrolka ABS się zapala( czasami również w łagodnych zakrętach). Początkowo nie przeszkadzał mi to gdyż wystarczyło parokrotnie(aż do rozgrzania się silnika) wyłączyć zapłon i ponownie uruchomić silnik i ponownie się nie zapalała, aż do tego tygodnia- teraz nawet pomimo wyłączenia zapłonu i ponownym włączeniu przy małym ruchu kierownicy świeci się non stop. Proszę o pomoc z góry dziękuję i pozdrawiam Nightstalker Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 sprawdź przewód od ABS-u i czujnik, może coś zwiera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq5lf Opublikowano 16 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2011 Prawdopodobnie masz problem z przewodem od czujnika ABS (prawy albo lewy) Pewnie masz przerwany przewod ABS przy kole. Typowe dla Nissana. Sprawdź na forum temat diagnostyka abs. LINK DO INSTRUKCJI SCZYTANIA BLEDOW http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/18527-p11wp11-td-kody-bledow/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 Jak zapala się po ruszeniu, to nie przechodzi drugiego testu. Czyli problem z pierścieniem lub czujnikiem, który nie daje sygnału do komputera że koło się obraca. Najlepiej zacząć od kabla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nightstalker Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 do tego potrzebny mi jakiś omomierz czy zwykły miernik uniwersalny wystarczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 miernik z catoramy za 15zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nightstalker Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 ok i co tą większą kostkę przy tym "silkinu ABS" odpiąć i tam mierzyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybul009 Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 (edytowane) miałem identyczny problem wymieniłem lewy przedni przewód abs,u i teraz nie zapala mi sie kontrolka. Edytowane 21 Listopada 2011 przez cybul009 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nightstalker Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 (edytowane) nie wiem w końcu co to jest, ale moja diagnostyka nic nie wykazała a po podpięciu ponownym kostek puki co ABS się nie świeci, ale na jak długo to podziała to nie wiem... Edytowane 23 Listopada 2011 przez nightstalker Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 Nic innego tylko przewody przy czujnikach przednich, ja wycialem stare 5cm od czujnika i 5cm od kostki i zalozylem nowe kable, nawet nie lutowalem tylko skrecilem i w koszulki termokurczliwe wsadzilem i przygrzalem koszulki i trzyma. Dalem zwykly kabel dwuzylowy taki jak w przedluzaczach tylko jakis bardziej elastyczny i jest ok, nie ma sie co bawic w ruszanie przewodem ze pomoze, poprostu wymienic przewody i tyle wada primer. 30 minut roboty i pewnosc ze z absem bedzie ok, ja sie od razu nie bawilem w ruszanie przewodami tylko wymienilem i spokoj, nie wyobrazam sobie zeby w razie czego abs nie zadzialal przez glupie kable, jak zapali sie od nowa kontrolka to zrob tak jak pisalem z tymi kablami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamilo_TD Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Pewnie kogoś dobije tym pytaniem ale na jaki pomiar ustawić to urządzenie żeby mi zmierzyło to napięcie czujnika? I Ile ma wskazywać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Zakres V mierzy napięcie. Ze znaczkiem kreski i kropek jest napięcie stałe, ze znaczkiem fali zmienne. Cyfry wskazują wartość maksymalną na danym zakresie. W zakresie V 20 możesz wykonać większość pomiarów napięć w instalacji samochodowej. Zakres A mierzy prąd. Weź pod uwagę że w tym zakresie miernik robi zwarcie w obwodzie. Przyłożony tak do akumulatora gdzieś puści dym. Zakres Ω mierzy opór, i ten zakres interesuje Cię przy pomiarze czujnika - odłączonego od centralki. Czujnik ma ok 1,6kΩ, czyli 1600Ω, i mieści się w zakresie miernika Ω 2000. Jeżeli będzie pokazywał dziwną wartość, oznacza to że opór jest większy niż zakres mierzony, czyli może sygnalizować przerwę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ardiano Opublikowano 1 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 A możecie mi napisać co trzeba zrobić żeby w ogóle nie świeciła ta kontrolka ? ABSu i tak nie mam, nie wnikam czy wystarczy coś z kablami zrobić bo i tak nie mam głowy do tego (będę miał kase to sięzrobi ), chodzi mi tylko żeby odłączyć jakiś bezpiecznik ? bo mnie to już razi i każdy się pyta co tam mi się świeci... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 1 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2013 Jak wyjmiesz bezpiecznik, kontrolka będzie się świecić tym bardziej :-) jedyny sposób to wyjąć żarówkę od lampki ABS. Musisz w tym celu wymontować zegary. Moim zdaniem naprawa przewodu czujnika ABS jest łatwiejsza niż demontaż zegarów. W 90% przypadków to właśnie przewód czujnika jest winny i naprawisz go sobie za darmo sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 2 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 Albo podać 12V na styk przy pompie ABS idący do licznika. Takie rozwiązanie pośrednie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ardiano Opublikowano 2 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2013 Dzięki za porady, może uda mi się samemu naprawić problem tak jak pisał nrb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.