perkozek Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 Witam, proszę o podzielenie się informacjami czy ciśnienie w silniku może być powodem problemów z odpalaniem T30 2.2L 114KM z 2002r? Jaka powinna być prawidłowa wartość tego ciśnienia? Mam sprawny akumulator, filtr paliwa, sprawdzone świece, ciśnienie w listwie wtrysków, podłączony był do komputera, staram się lać to "lepsze" paliwo - generalnie wszystkie opinie jakie uzyskuję od mechaników wskazują konieczność sprawdzenia wtrysków. Problemy polegają generalnie na gorszym odpalaniu przy niższych temperaturach (od 4C w dół). Odpalam za 3, 4 czasem 6 razem, dłużej grzeję świece, jak jest naprawdę zimno to nie odpalę, albo wcześniej rozładuję akumulator. Tu jest z poprzedniej zimy sytuacja http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/71578-stara-historia-z-odpalaniem/page__fromsearch__1 Natomiast problem w lecie w ogóle nie występuje. Do sedna. Dziś byłem w serwisie diesla zapytać jak i za ile można sprawdzić wtryski i Pan mi powiedział, że powodem powyżej opisanych problemów może być nieodpowiednia kompresja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mark_75 Opublikowano 17 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2011 Witam, proszę o podzielenie się informacjami czy ciśnienie w silniku może być powodem problemów z odpalaniem T30 2.2L 114KM z 2002r? Jaka powinna być prawidłowa wartość tego ciśnienia? Mam sprawny akumulator, filtr paliwa, sprawdzone świece, ciśnienie w listwie wtrysków, podłączony był do komputera, staram się lać to "lepsze" paliwo - generalnie wszystkie opinie jakie uzyskuję od mechaników wskazują konieczność sprawdzenia wtrysków. Problemy polegają generalnie na gorszym odpalaniu przy niższych temperaturach (od 4C w dół). Odpalam za 3, 4 czasem 6 razem, dłużej grzeję świece, jak jest naprawdę zimno to nie odpalę, albo wcześniej rozładuję akumulator. Tu jest z poprzedniej zimy sytuacja http://forum.nissank...__fromsearch__1 Natomiast problem w lecie w ogóle nie występuje. Do sedna. Dziś byłem w serwisie diesla zapytać jak i za ile można sprawdzić wtryski i Pan mi powiedział, że powodem powyżej opisanych problemów może być nieodpowiednia kompresja. Może być nieodpowiednia kompresja - miał rację. Pamiętam, że w moim Renault 19 też na wszelki wypadek zrobiłem test kompresji, bo ciężko palił. Ale wymiana świec żarowych pomogła... A co do kompresji, to nie wiem ile ma być w silniku 2.2dCi, jak się nie mylę 24 bar, ale to dotyczy warunków normalnych, czyli temperatury 20oC. Jeśli ta sama ilość powietrza znajdzie się w temperaturze 0oC to ciśnienie wyniesie już tylko 22 bar. Może nie powinno mieć to znaczenia, gdyż w teorii w związku z niższą temperaturą powietrza i jego wyższą gęstością, powietrze trafiające do komór spalania powinno mieć większą masę... ale może jednak ma to znaczenie... nie wiem jak się projektuje rozruch w silnikach wysokoprężnych. To są tylko moje teoretyczne dywagacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
perkozek Opublikowano 19 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 A co do kompresji, to nie wiem ile ma być w silniku 2.2dCi, jak się nie mylę 24 bar, ale to dotyczy warunków normalnych, czyli temperatury 20oC. Jeśli ta sama ilość powietrza znajdzie się w temperaturze 0oC to ciśnienie wyniesie już tylko 22 bar. Witam, tutaj znalazłem temat w którym piszą jakie jest to ciśnienie, jakie wychodzi podczas kontroli. link Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.