Gość damiano1718 Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 kolego jeszcze raz ci mówie ze tylko chcialem sie poradzic bo napewno nie znam sie na wzmacniaczach jak ty! a i mam jeszcze 1 pytanie do ciebie! jak powiedziałem ze chce wzmacniacz do 400zł to myslisz ze to nie za niska kwota? tzn nie chce kupować jakiegos super drogiego tylko chodzi mi zeby mieć porządnie brzmienie i sie nie martwić i zeby nie patrzec na ile podglaszam np ze jak podglosze na 28 to zeby mi nie zaczeło harczeć! ten wzmacniacz co podales to juz z wyzszej półki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogib184 Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 To jest oczywiście bardzo dobrej jakości wzmacniacz i kwota 400 zł jest wystarczająca do tego głośnika. Charczeć nie będzie, jak wysterujesz sobie wzmacniacz poprawnie, czyli Gain na minimum we wzmacniaczu, a radio rozkręcić na jakieś 90% jego skali, następnie podkręcasz Gain we wzmacniaczu, aż usłyszysz, że głośnik już ma przesterowanie (zaczyna charczeć), wtedy leciutko cofnąć i jest już poprawnie ustawione. Pozostaje ustawienie filtrów basu, to już na słuch trzeba, czyli ustawiasz jak Ci się najbardziej podoba bas płynący z głośnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damiano1718 Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 (edytowane) dobra dzieki wielkie! dobra kolego ale na tym wzmacniaczu bede mial moc to ok, ale czy mi beda chociaż mniej światła z przodu przygasały? czy mam sprawdzić instalacje? a może ten wynalazek co u mnie siedzi to pobiera tyle prądu Edytowane 28 Listopada 2011 przez damiano1718 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogib184 Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Najpierw kable 20 mm2, dobrze oczyścić miejsce gdzie przykręcisz masę (chyba, że zaszalejesz i puścisz masę takim samym przewodem z akumulatora). Podłączyć i zobaczyć co się będzie działo. Jeżeli nadal będą przygasać, wtedy po kolei sprawdzić jak pisałem masę z akumulatora do karoserii, ewentualnie ją zdublować kablem 20 mm2, sprawdzić prąd ładowania alternatora. Ten wynalazek raczej nie pobiera jakiś kosmicznych wartości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damiano1718 Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 ok dzieki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.