mz72 Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 Witam wszystkich może ktoś z forumowiczów miał już takie objawy i odpowie 1. W związku że długo nie jeździłem swoim Qashqaiem to rozładował się akumulator. 2. Wyjąłem go z samochodu i doładowałem. 3 . Po włożeniu go z powrotem na miejsce nie mogę go już uruchomić. Przekręcam kluczyk w stacyjce zapalają się kontrolki oprócz podgrzewania świec oraz mryga cały czas kontrolka systemu NATS. Przekręcanie kluczyka co 5 s nic nie daje. Z góry dzięki za podpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paba Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 klemy dobrze przylegają? wkładasz pierw + potem -? jest dobrze naładowany? 12.5-12.8V w spoczynku? spróbuj drugim kluczem kilka (5-6) razy w instrukicji nie ma nic o tym żeby Nats blokował pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mz72 Opublikowano 20 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 Jak napisałeś najpierw "+" potem "-" stanu naładowania nie mierzyłem (na razie) Sprawa jest o tyle zastanawiająca że po przekręceniu kluczyka na tablicy palą się wszystkie kontrolki tylko bez podgrzewania świec. Słychać że jakiś przełącznik chce się załączyć a po chwili mryga kontrolka Nats? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paba Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 (edytowane) popróbuj z 5 razy, może zaskoczy z kluczykiem odwrotnie niż do tej pory spróbuj innym kluczem, ten może się rozkodował miernik w łapę i sprawdzić czy jest 12,5-12,8V - czy naładowany w spoczynku, aerometr w kwas jak masz (poszukaj ile powinien mieć w 0'C) spróbuj odłączyć aku na 15', pierw zdjąć minus potem plus spróbuj przekręcić kluczem w pozycję tuż przed start, poczekać aż zgaśnie co może, potem na "0" i szybko do "pełnej odpałki" pozdro Edytowane 20 Listopada 2011 przez paba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 (edytowane) Jak napisałeś najpierw "+" potem "-" stanu naładowania nie mierzyłem (na razie) Sprawa jest o tyle zastanawiająca że po przekręceniu kluczyka na tablicy palą się wszystkie kontrolki tylko bez podgrzewania świec. Słychać że jakiś przełącznik chce się załączyć a po chwili mryga kontrolka Nats? Z tego co wiem to radio jest powiązane z nats i musisz przed odpaleniem wstukać kod radia. Edytowane 20 Listopada 2011 przez manix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mz72 Opublikowano 22 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Sytuacja została wyjaśniona. Przyczyną takiego zachowania był uszkodzony akumulator. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Author53 Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Sytuacja została wyjaśniona. Przyczyną takiego zachowania był uszkodzony akumulator. I to mi sie podoba. Nie, nie zepsuty akumulator mi sie podoba a sposób zamkniecia tematu. Zapytałeś, dostalej jakies odpowiedzi i zamykasz sam piszac co tak naprawde było przyczyną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paba Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 (edytowane) I to mi sie podoba. Nie, nie zepsuty akumulator mi sie podoba a sposób zamkniecia tematu. Zapytałeś, dostalej jakies odpowiedzi i zamykasz sam piszac co tak naprawde było przyczyną. każdy normalny tak robi, to idea forum pytanie - kto stwierdził uszkodzenie, ASO czy podmieniłeś aku? Edytowane 22 Listopada 2011 przez paba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mz72 Opublikowano 23 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 Najpierw był telefon do ASO (pan nawet uprzejmie) po opisaniu objawów poinformował mnie że system NATS nie powinien mieć z tym nic wspólnego (pomimo mrygającej kontrolki) i na 99% to akumulator. Potem było sprawdzenie akumulatora (50A zamiast 170A po 12 h ładowaniu). Dzięki za wasze uwagi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 Samochód jeszcze na gwarancji? Uznali gwarancję na akumulator? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mz72 Opublikowano 23 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 Rok prod. 2007 więc już po Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
^^ehhh^^ Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 Rok prod. 2007 więc już po czyli 1.5 dci pewnie chyba wiekszosc Osob myslala juz o qq z tym nowym dieselkiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 czyli 1.5 dci pewnie chyba wiekszosc Osob myslala juz o qq z tym nowym dieselkiem Albo 1.6 benzynka ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mz72 Opublikowano 24 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 1,5 dci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.