preston81 Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 @krajesiak Chodzi o to ze czasami jak sie pociagne za klamke, czy z tylu czy z przodu to przymarzatak jakby sie zamek zawiesil i klamka chodzi na sucho - nie da rady zamknac drzwi. dokładnie tak mam wtedy trzeba docisnac drzwi własnym ciałem i zamknąć całkowicie auto z pilota i sie zamkną pusci to jak sie auto nagrzeje przed chwila obleciałem wszystkie uszczelki silikonem w sztyfcie fajna rzecz smarujesz tam gdzie trzeba i nie zapaskudzisz nic obok , co do zamkow wd40 odnośnie zamrożeń no i my mówimy o zamkach drzwi tylnich do których kluczyka nie wsadzisz jedynie mozna jakims preparatem dojsc bezposrednio sikając w zamek jakąś rurka ale jakim środkiem to nie wiem wiem jedynie ze wd40 tutaj nie pomoże, no i zamek miałem w łapie ale drzwi przednich latem i z tego co pamietam tj zamknieta konstrukcja znitowana 1razówka mozna powiedziec i szczerze nie wiem czy dojdze tam jaki kolwiek srodek moze tak ale jak mowilem poprzez cieńką rurke jak dołączaja do wd40 lookne jutro jak bedzie jasno :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 WD40 wysusza, jak wysuszy to na zamku i cięgnach może zbierać się wilgoć po dniu a zamarzać w nocy. Lepiej czymś tłustym. Woda z kapnie a jeśli nie, to tłuszcz po tłuszczu ruszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Ja bym to towotem zasmarował gdybym dał radę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Ja bym to towotem zasmarował gdybym dał radę. Dlatego wyżej i wcześniej pisałem - olej i szczykawka z igłą................ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 25 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 tawotem nie dojdziesz bo smarowalbys manualnie a zamka nie roznitujesz itd moze jest jakis tawot w sprayu ale wlg mnie tez wine tutaj ponosi chyba linka i to całe cięgno bo klamka wogóle nie pracuje jest lużna wlasnie sprawdzilem drzi po silikonie ladnie sie otworzyly ale zamek wisia jest -3... i co wie ktos juz moze co lub czym siknac do zamkow na zime?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 25 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 (edytowane) Chyba jednak najlepiej póki jeczsze ciepło, to zdemontować tapicerkę i zrobić to porządnie. Gdzie trzeba /tawot lub wazelina fechniczna/ a na zamki i w zamki jeśli macie nitowane, to smar w spreyu, Są takie z rureczką np. do smarowania łańcucha w rowerze. Edytowane 25 Listopada 2011 przez mirekg9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 25 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 tzn w moim przypadku tylko w zamki bo nic innego tam sie nie da nasmarowac linki sa w specjalnych rurkach plastikowych i nie da sie ich nasmarowac i mysle ze nei ma potrzeby bo to ewidentnie zamek nie puszcza pewnie dostal wilgoci i to zamarza sprawdze ten srodek do smarowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 25 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 Ja myślę że w zamek ten środek co pisałem typu wd nie zaszkodzi i nie wysuszy. Przecież pisze na nich że wypiera wode i smaruje. Stosuje go od kilku lat w zamkach czy tak ogólnie a na zime w zamki tez pryskam i przesmaruje i nie zamarza. Może sie dobrze przypatrz czy czasami nie puszcza na klamce i miedzy plastikami coś trzyma czy poprostu było mało używane i sie nie używało. I pryskaj w klamke i ruszac nia góra dól i pryskać może rdza zacznie płynąć i zacznie lepiej pracować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 25 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 wiesz w tych zamkach jest sporo smaru moze jest jakis zlezaly mialem podobnie z zamkniem klapy tylnej odbijał mi bagol wogole sie nie zamykal a jak juz manualnie zamknalem od srodka to otwierac tez musialem manualnie wyjalem dalem wd40 jest ok ale to bylo latem , natomiast notorycznie na mrozach zamarzaja mi zamki z tylu dam tam wd4 i obacze co bedzie na mrozie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 25 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 W ostatniej zimy nawet i wczesniej u brata w passacie b4 też jest przypadłość zamarzania zamków w drzwiach ale w ostre mrozy ktoś trzymał drzwi troche sie rozgrzał to można było dobrze zamykać. A najciekwasze jest to że zdemontowałem zamki umyłem nitrem żeby były czyste bo był taki orginalny smar czy fluidol i nasmarowałem tawotem i jakoś tawot też zamarzał w niskiej temp. I chyba najlepiej bedzie bez tawotu. I w tych mrozach na parkingu pod wiekszym markecie widziałem jak kobietka też miała problem w mrozach w tym vw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
preston81 Opublikowano 25 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 mam dostep do smaru ktory uzywa sie w helikopterach odporny na czynniki zewnetrzne itp ale ze sloika na palcu nie da rady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.