zipero02 Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 Witam Mam maly problem, mam przejechane w silniku 1.2 65 KM z 2006 roku 133000. Mam wrażenie że zaczął troche więcej palić i chce wymienić świece bo w dokumantach samochodu nie widze ze byly wymieniane, wiec chyba czas najwyzszy (instrukcja mówi o 60 tyś) Dostałem świece Boscha platyna iryd z przerwa 0.7 dedykowane do gazu (jezdze tylko na benzynie) zgodnie z katalogiem Boscha do tego modelu nr. 0 242 236 577 z komentarzem produkt tylko do eksploatacji gazowej. Ja najchetniej zamontowałbym Denso IKH16 z przerwa 1.1 zgodna z instrukcją, ale za te trzeba zapłacić przynajmnie 40 pln za sztuke. Czy ktoś z was jeździł na takich świecach i czy róznica w przerwie bedzie miała znaczenie. pozdrawiam M Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal801 Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Tu są 4 cewli natomiast kiedyś jak były samochody z jedną cewka i kable to zbyt mała przerwa na świecach doprowadzała do uszkodzenia cewki natomiast tu nie wiem jak się zachowają cewki, myśle że chyba jednak warto zainwestować w odpowiednie świece. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Tym bardziej że odpowiednie CHAMPIONY kosztują ok.20zl sztuka,a u mnie hulają już 6 lat.NGK są ok.3x droższe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zipero02 Opublikowano 22 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 podjąłem decyzje i wybiore Denso dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.