Legion25 Opublikowano 11 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2017 Wg mnie to wina egr-u, ponieważ po odpięciu przepływomierza komputer (z tego co mi wiadomo) zbiera dane z czujnika ciśnienia w kolektorze, czyli bierze pod uwagę nadmiar spalin które dostają się do komory spalania poprzez zacięty egr, pomijam już fakt że gdzieś doczytałem się, że ta czerwona kontrolka zapala się też w wypadku padniętego egr-u. Więc zrób porządek z egr-em a moc powróci do Ciebie A czy jesli EGR się zablokował to samo zaślepienie pomorze? Wypowie się ktoś jak to jest z zaślepianiem EGR w silnikach 1,9 dci? Jakieś negatywne skutki dla silnika? Czy jest konieczność ingerencji w sterownik silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panlucjan Opublikowano 6 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 (edytowane) Nie będę zakładał nowego tematu bo mój problem wydaje się zbliżony.. Auto primera p12 1.9dci 120KM. Podczas przyśpieszania szarpie jakby było powietrze w przewodach paliwa... Po podmianie przepływki na inną również szarpie, po odpięciu przepływki jeździ normalnie ale wyskakują błedy, po podłączeniu przepływki i odpięciu egr również jeździ normalnie ale również pokazuje błąd.. I teraz pytanie czy po zaślepieniu egr mogę jeździć z podpiętą wtyczką tak aby nie wyświetlał się żaden błąd i ew jakie mogą być skutki zaślepionego egr i pracującego elektromagnesu..? Z góry dziękuję za pomoc. Edytowane 6 Czerwca 2017 przez panlucjan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skit Opublikowano 6 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2017 Poprawa pracy silnika w obu wypadkach mogła być spowodowana wejściem komputera silnika w tryb awaryjny, co powoduje że przestaje on pobierać informację z czujników a zaczyna pracować na zapisanych przez producenta parametrach. Więc jedyne co mi przychodzi do głowy to podłączyć go pod komputer i poobserwować parametry pracy, wszystkie temperatury, przepływ powietrza, doładowanie, ciśnienie paliwa, korekty wtryskiwaczy itp. ale w pierwszej kolejności trzeba powymieniać filtry, chyba że mają mniej niż rok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panlucjan Opublikowano 7 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2017 Poprawa pracy silnika w obu wypadkach mogła być spowodowana wejściem komputera silnika w tryb awaryjny, co powoduje że przestaje on pobierać informację z czujników a zaczyna pracować na zapisanych przez producenta parametrach. Więc jedyne co mi przychodzi do głowy to podłączyć go pod komputer i poobserwować parametry pracy, wszystkie temperatury, przepływ powietrza, doładowanie, ciśnienie paliwa, korekty wtryskiwaczy itp. ale w pierwszej kolejności trzeba powymieniać filtry, chyba że mają mniej niż rok. ok, dziękuje za odpowiedz. Będę ew. wdzięczny za informacje co w przypadku podłączonego a zaślepionego egr? Czy w tym wypadku może dojść do jakiegoś zwarcia, przepalenia, stopienia się elektromagnesu który będzie fizycznie zablokowany a podpięty pod zasilanie...? Czy konieczne jest jego wyłączenie w ECU i jeśli tak to jaki sens ma w ogóle zaślepianie...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.