Gość RAQ6 Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 (edytowane) Witam. Panowie i Panie znowu mam problem. Mój X 2,2 dCI dziwnie się zachowuje mianowicie jadąc około 90 i przyśpieszając zaczyna szarpać jakby odcinał zapłon i nie przyśpiesza, zwykle specyficznie terkotał i jak pojawia się ten dźwięk to przyśpiesza normalnie. do 80km/h wydaje się normalnie pracować. Podłączłem do kompa i nic nie pokazuje 0 błędów. Dzięki za odpowiedzi. Edytowane 22 Listopada 2011 przez RAQ6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastia1 Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Witam. Panowie i Panie znowu mam problem. Mój X 2,2 dCI dziwnie się zachowuje mianowicie jadąc około 90 i przyśpieszając zaczyna szarpać jakby odcinał zapłon i nie przyśpiesza, zwykle specyficznie terkotał i jak pojawia się ten dźwięk to przyśpiesza normalnie. do 80km/h wydaje się normalnie pracować. Podłączłem do kompa i nic nie pokazuje 0 błędów. Dzięki za odpowiedzi. Spróbuj wyczyścić przepływomierz zmywaczem hamulcowym (spray około 20 PLN) i dokładnie osusz. Zdaj relację jeśli to pomoże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RAQ6 Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Spróbuj wyczyścić przepływomierz zmywaczem hamulcowym (spray około 20 PLN) i dokładnie osusz. Zdaj relację jeśli to pomoże Już czyściłem nie pomogło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastia1 Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 Już czyściłem nie pomogło W takim razie skontaktuj się z użytkownikiem Ryba382 - on powinien pomóc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeonMP Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 Kolego RAQ6 kiedy ostatnio wymieniałes filtr paliwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RAQ6 Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 Kolego RAQ6 kiedy ostatnio wymieniałes filtr paliwa? to będzie gdzieś 2 miesiące może ze 4000km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeonMP Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 (edytowane) Ja myslę, że dobrze by było zrobić jazdę próbną z podłączonym testerem. W czasie jazdy trzeba sprawdzić parametry z czujników, np. przepływomierza, cisnienie paliwa. Dobry elektryk być może wychwyci jakąs niesprawnosć. RAQ6 ty masz chyba silnik Di a nie DCi. Edytowane 24 Listopada 2011 przez LeonMP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RAQ6 Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 (edytowane) Witam. Trochę mnie nie było ,na wstępie no faktycznie w tym roczniku nie ma wersji 100kW, ale według papierów posiadam wersję 100kW( samochód z Belgii może to wyjaśnia) w związku z tym mam wiecznie szereg problemów z częściami eksploatacyjnymi silnik jest jakby mieszanką Di i DCI, ale nie istotne- wracam do tematu dzwoniłem do ryba382, no i niestety jeszcze nie namierzyłem kogoś z "consulem" (chyba tak się to pisze ), byłem wcześniej na bosch i nic nie wykazało. Natomiast stwierdziłem wczoraj olej w dolocie więc odpiąłem odpowietrzenie pokrywy zaworów od dolotu powietrza, przeczyściłem i sprawdzam dzisiaj, a tam znowu olej więc wniosek nasuwa się sam prawdopodobnie kończy się turbina bo skąd mógł by się tam wziąć.tylko te objawy są dziwne. Ps. Zna ktoś firmę od turbin. PPUH LEDMET Lewicki Adam ul. Traugutta 15 39-300 Mielec Edytowane 29 Listopada 2011 przez RAQ6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heckler1 Opublikowano 2 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 Witam. Trochę mnie nie było ,na wstępie no faktycznie w tym roczniku nie ma wersji 100kW, ale według papierów posiadam wersję 100kW( samochód z Belgii może to wyjaśnia) w związku z tym mam wiecznie szereg problemów z częściami eksploatacyjnymi silnik jest jakby mieszanką Di i DCI, ale nie istotne- wracam do tematu dzwoniłem do ryba382, no i niestety jeszcze nie namierzyłem kogoś z "consulem" (chyba tak się to pisze ), byłem wcześniej na bosch i nic nie wykazało. Natomiast stwierdziłem wczoraj olej w dolocie więc odpiąłem odpowietrzenie pokrywy zaworów od dolotu powietrza, przeczyściłem i sprawdzam dzisiaj, a tam znowu olej więc wniosek nasuwa się sam prawdopodobnie kończy się turbina bo skąd mógł by się tam wziąć.tylko te objawy są dziwne. Ps. Zna ktoś firmę od turbin. PPUH LEDMET Lewicki Adam ul. Traugutta 15 39-300 Mielec Chłopie jaka turbina od razu? Poczytaj forum, prawie każdy X z dieslem ma zapieprzony dolot olejem i się z tym jeździ. Jedni zakładają separatory, inni nawet nie wiedzą, że im tam jakiś olej leci. Byłem kiedyś w serwisie, gdzie obok mojego X-a był naprawiany inny X, wymienialiśmy się opiniami z jego właścicielem, po czym ten Pan stwierdził, że u niego żaden olej do dolotu się nie dostaje. Ciekawe było kilka minut później, jak mu filtr powietrza wymieniali, nawet filtr powietrza miał cały wypaprany olejem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RAQ6 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 (edytowane) Chłopie jaka turbina od razu? Poczytaj forum, prawie każdy X z dieslem ma zapieprzony dolot olejem i się z tym jeździ. Jedni zakładają separatory, inni nawet nie wiedzą, że im tam jakiś olej leci. Byłem kiedyś w serwisie, gdzie obok mojego X-a był naprawiany inny X, wymienialiśmy się opiniami z jego właścicielem, po czym ten Pan stwierdził, że u niego żaden olej do dolotu się nie dostaje. Ciekawe było kilka minut później, jak mu filtr powietrza wymieniali, nawet filtr powietrza miał cały wypaprany olejem. tak jak napisałem wcześniej odpowietrzenie pokrywy zaworów odłączyłem, a najczęściej to stamtąd dostaje się olej do dolotu o tym doskonale wiem. Edytowane 3 Grudnia 2011 przez RAQ6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heckler1 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 sorry, nie przeczytałem wyraźnie twojego posta. Ale sprawdź jeszcze uszczelnienie przy turbinie, ryba kiedyś o tym wspominał, że w x-sie lubi urwać się mała uszczelka przy turbo i wtedy lubi dość mocno chlapnąć olejem. U mnie dokładnie tak było, juz prawie wysyłałem turbinę do regeneracji, na szczęście okazało, że to tylko uszczelka. Warsztat wziął całe 30 zł za naprawę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RAQ6 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 a dokładnie która uszczelka?, właśnie wyszedłem z garażu trochę grzebałem i właśnie koło turbiny przy skrzyni mam "spocone", macałem po wirniku, ale nie wyczułem jakiegoś większego luzu w poziomie w ogóle go nie ma, a w pionie ledwo wyczuwalny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heckler1 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 a dokładnie która uszczelka?, właśnie wyszedłem z garażu trochę grzebałem i właśnie koło turbiny przy skrzyni mam "spocone", macałem po wirniku, ale nie wyczułem jakiegoś większego luzu w poziomie w ogóle go nie ma, a w pionie ledwo wyczuwalny. Niestety, która dokładnie to już nie pomogę, mało sam grzebie w aucie. Ryba na pewno będzie wiedział, bo wspominał o tym na forum, pamiętam pisał wtedy, że mnóstwo sprawnych turbin od X-sów jest wysyłane do regeneracji kiedy wystarczy wymienić tylko tę małą uszczelkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.