Gość lukasz_8701 Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Witam wszystkich! Interesuje mnie Primerka po lifcie tylko mam już mętlik w głowie jaka wybrać, benzynę czy diesla...? jaki silniczek najbardziej polecacie? jeżdżę głównie po mieście w ciągu roku robię ok 15 000 km. Jeśli chodzi o silniki benzynowe to które najlepiej znoszą LPG? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz... Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Zrobisz pewnie jak uważasz ale ja osobiście wybrałbym P11 po lifcie,benzyne i pewnie sam oddałbym ją do zagazowania.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz_8701 Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 (edytowane) jesli kupie benzyne to napewno tak zrobie. Tylko pytanie który silnik bedzie najlepiej znosił gaz. Ogólnie chcę się dowiedzieć jak jest z awaryjnością poszczególnych silników, i jakie są ich mocne i słabe strony. Edytowane 22 Listopada 2011 przez lukasz_8701 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 diesel pali sporo, ale jest w zasadzie bez awaryjny (przynajmniej mój), jednak wybrałbym teraz benzynę z gazem, koniecznie 2,0. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mehrer Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Chyba najlepiej 2.0 Primera nie jest małym samochodem, szkoda by było jeszcze to 1.6 w cyklon zamieniać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz_8701 Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 a jak jest z awaryjnością 2 litrowego silniczka? w miare dobrze znosi LPG. Bo słyszałem ze np. 1.8 nie były zbyt udane i podobno biorą dużo oleju. Prawda to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 Tylko w pierwszych latach prod.z tym 1.8 - np. moja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yarcoon Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 Ja mogę polecić diesla. Pali nie dużo (6-7 l/100) i jest bezproblemowy jak napisał kolega Nowak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lysy2711 Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 (edytowane) Ja ma diesla i jestem zadowolony jak go kupilem to wydalem troche forsy , a teraz smiga za milo i faktycnie nie pali duzo ( trasa przy dynamicznej jezdzie 7 , a w miescie to juz zalezy jak cisniesz mi np 10 litrow ale pokonuje mame odcinki 5minut jazdy i 8 h postoju i mam troche ciezka stope ) Naprawde wart polecenia Edytowane 29 Listopada 2011 przez lysy2711 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
reddragon Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 ja mam 1,6 w gazie, nie wiem dlaczego na tym forum ten silnik jest ogólnie wyśmiewany! ja nie mam z nim narazie żadnych problemów, pali ok.10l LPG, wiadomo ze nie ma takiego kopa jak 2.0, ale nie mówcie ze 1,6 i 2.0 pala tyle samo bo nie uwierzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chicco Opublikowano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 Fakt, faktem ja mam primere 1,6 90KM co prawda w gazie sekwencyjnym ale to jest za mało na dynamiczne poruszanie się czy wyprzedzanie kolumny ciężarówek. Ale do normalnej jazdy spokojnie wystarczy w lato paliła mi 8 litrów gazu teraz 9 więc nie ma tragedii a prędkość podróżna zawsze powyżej 100km/h. Ja również nie daje wiary że 2,0 pali niewiele wiecej od 1,6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz11 Opublikowano 19 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2011 Więcej na pewno 2.0 spali, szczególnie w mieście, ale przy długiej trasie i spokojnej jeździe da radę zejść do 9.5l LPG. Za to 2.0 nie ma problemu jak jest zapakowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SlawekS25 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 ja mam 1,6 w gazie, nie wiem dlaczego na tym forum ten silnik jest ogólnie wyśmiewany! ja nie mam z nim narazie żadnych problemów, pali ok.10l LPG, wiadomo ze nie ma takiego kopa jak 2.0, ale nie mówcie ze 1,6 i 2.0 pala tyle samo bo nie uwierzę Też mam 1.6 zagazowane i sobie chwale. Z racji KME+Hana nie czuję, że jadę na lpg. Do jazdy po mieście wystarczy bo i tak nie da się zbytnio rozpędzić przez światła lub fotopstryki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebek Opublikowano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 A ja polecam 2.0 teraz żona nim śmiga i chwali sobie bo jest czym jechać.Do zagazowania wydaje mi się że to najlepsza jednostka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bartek_AG Opublikowano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 Do niedowiarkow. Ja mam 2,0 w gazie w trasie wezmie 9-9,5 l/100, najlepszy wynik jaki osiagnalem to 8,3/100. W miescie 11 trzeba liczyc, ale do 10 da sie tez dobic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz11 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 Do niedowiarkow. Ja mam 2,0 w gazie w trasie wezmie 9-9,5 l/100, najlepszy wynik jaki osiagnalem to 8,3/100. W miescie 11 trzeba liczyc, ale do 10 da sie tez dobic. Chyba miasto miastu nie równe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmx Opublikowano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 Jak p11 to 2.0 GT. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość RENEGAT 8610 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 Koledzy na temat spalania mogę akurat coś powiedzieć bo miałem 5 primer p10 ze wszystkimi silnikami benzynowymi czyli : 1.6 SLX 90KM , 1.6 SLX 105KM , 2.0 SLX 115KM (aktualnie), 2.0 i 125KM (aktualnie) oraz 2.0 GT 150KM a teraz nabyłem jeszcze p11.144 2.0 140KM. I mogę śmiało powiedzieć że 1.6 90KM palił najmniej bo na trasie 600km spalił 7,7 gazu przy prędkości 100-150km/h ,w trybie mieszanym palił średnio 8,5l gazu. Silniki 2.0 115KM i 125KM palą na trasie około 8-9l gazu , a w trybie mieszanym 10-11 gazu. Natomiast p11.144 140KM z uwagi że od niedawna go posiadam to mogę podać jedynie tryb mieszany około 11 l gazu . Panowie wszystko zależy jak jest założona instalacja gazowa. Jedno co mogę powiedzieć to to że te silniki są stworzone do zagazowania. Znajomy ostatnio dobił 760 tyś z czego 500 na gazie . Ja w GT miałem 390tyś i śmigała aż miło. Teraz w 2.0 115 KM mam aktualnie 296 tyś km z czego 200 na gazie. Wiadomo nie ma ideałów ale autko ogólnie chodzi dobrze na gazie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.