Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[WP12] 1.9dci 2003 r.problem z odpaleniem


woj1234
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

a gdzie sa te sruby do regulacji w ktorym miejscu? ja ogolnie ustawiam tymi przyciskami w kabinie ale ogolnie swiatla slabe sa musze wsadzic jakies lepsze zarowki takie zeby normalnie komary klękały jak będe sypac na drodze w nocy

Edytowane przez preston81
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a gdzie sa te sruby do regulacji w ktorym miejscu? ja ogolnie ustawiam tymi przyciskami w kabinie ale ogolnie swiatla slabe sa musze wsadzic jakies lepsze zarowki takie zeby normalnie komary klękały jak będe sypac na drodze w nocy

xenon ci pomoże :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziekuje juz wiem o co chodzi ale jaki sens robic to manualnie jak mozna zmieniac elektrycznie polozenie cos lepiej da rade to ustawic?

 

@oskar specjalnie nie kupowalem auta z xenonami :) szukalem wp12 z zwyklymi lampami nie potrzebuje klopotow sporo sie nasluchalem , pozatym zarniki mozna wsaadzic do zwyklych lamp tez juz sa specjalne przejsciowki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@oskar specjalnie nie kupowalem auta z xenonami :) szukalem wp12 z zwyklymi lampami nie potrzebuje klopotow sporo sie nasluchalem , pozatym zarniki mozna wsaadzic do zwyklych lamp tez juz sa specjalne przejsciowki

Jakie kłopoty? Coś ty czytał :) Jedyne kłopoty to takie, ze oryginalne żarniki wypaliły mi się po 4 latach i musiałem kupić nowe, i innych nie miałem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego preston, każde lampy miały i mają regulację manualną. Dodatkowa regulacja elektryczna weszła po latach.

Na regulatorze elektrycznym masz pozycję " 0 " - jest to fabryczne i prawidłowe ustawienie świateł. W tej pozycji sprawdzają Ci światła na przeglądzie i nakazują ustawić przełącznik w takim położeniu --- nie robiłeś jeszcze tego????

Każda inna pozycja, tj. 1; 2; 3; służy do obniżania smugi światła i jest uzależniona od ciężaru w samochodzie. Gdy jesteś np. zapakowany po dach i w raz z rodziną lub znajomymi jedziesz na wakacje, to wtedy obniżasz światła aby nie oślepiać innych użytkowników drogi, albo nie "świecił w niebo"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Po drugie, czy uda Ci się elektrycznie wyregulować światła w poziomie, czyli na pobocze i do środka osi jezdni?????? Bardzo w to wątpię!!!!!

Przedtem dałem Ci fotkę lampy, aby Ci pomóc, teraz w miarę prosto i jasno opisałem. Jaśniej i bardziej zrozumiale już nie potrafię.

Pomogłem??? - jeśli nie, to bardzo mi przykro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

odświeżę temat, ponieważ ściemnia się wcześniej niż latem, przeszkadza mi że moja lewa lampa przednia świeci za blisko, na przeglądzie diagnosta próbował grzebać ale regulacja działa tylko w lampie prawej (pasażer) a w lewej (kierowca) niestety można sobie kręcić i kręcić i nic!!! da sie coś z tym zrobić czy czeka mnie wymiana reflektora?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypadła kulka w regulacji na silniczku z gniazda w odbłyśniku.

Wyjmij silniczek, imbusem maksymalnie wykręć trzpień od regulacji, zaczep go w gniazdo w odbłyśniku, później zrób regulację.

Po wypadnięciu z gniazda tej kulki, odbłyśnik opada właśnie na max na dół i lampa świeci zaraz przed zderzak.

Powinno pomóc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Witam posiadam nissana jak w temacie wymieniłem świece żarowe i nadal w małe mrozy nie odpala ,odpali dopiero jak prysnę placka do filtra powietrza pochodzi chwilę ,gaszę i odpala bez problemu ( czy może to być sterownik świec żarowych i gdzie on jest przy silniku) , czy może coś innego jakieś rady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 lat od założenia konta minęło... 71 postów napisane ....

 

i brak poprawności w zakładaniu tematu - bowiem stoi wołem napisane w każdym subforum modelowym :

 

"Zakładając nowy temat przed jego treścią otaguj model np. [P10], [W10], [P11], [WP11], [P11.144], [WP11.144]. Następnie nadaj mu taki tytuł (używaj także opisu), żeby nikt nie miał wątpliwości o czym piszesz. Postaraj się zamieścić w nim jak najwięcej słów kluczowych opisujących Twój problem. Tematy nie spełniające tych zasad bedą usuwane."

 

Więc proszę poprawić tytuł tematu!

 

Dziękuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , ale nie wiem jak to zrobić możesz mi to poprawić. Sorry


Dodam tylko ,że to combi i diesel.

Edytowane przez Thunder
Połaczone tematy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

filtr 1 rok temu.


Witam nic nie poradzicie na mój problem,dodam że jak temperatura jest powyżej zera auto odpala ,jak spadnie kilka stopni poniżej zera zaczynają się problemy kręci a nie odpali dopiero po potraktowaniu go plackiem odpali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a same świece ktoś sprawdzał?, sterownik raczej się nie psuje, z resztą łatwo go sprawdzić wystarczy podłączyć jakąś kontrolkę do jednej świecy i zobaczyć czy dochodzi napięcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

faktycznie nie doczytałem, to sprawdź kontrolką lub zwykłą żarówką czy dochodzi napięcie do świec, jeżeli tak i np. po podgrzaniu świec 2-3 razy nie pomaga w odpaleniu, to musisz podłączyć pod kompa i sprawdzić jakie jest ciśnienie na listwie podczas rozruchu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do świec dochodzi prąd sprawdzane było wkładany był czujnik do czapek od świec żarowych,będziemy sprawdzać wtryski metodą przelewową. Mogą to być jakieś czujniki po placku odpala przy  -10 ,bez placka są problemy przy  -3 przy plusowych nie ma problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też może być wina czujników ale na kompie powinno wtedy wyjść których parametrów nie widać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też mogą być winne, ale robiąc próbę przelewową, jednoznacznie nie określisz czy to one są bezpośrednią przyczyną problemów z uruchamianiem. Moje wg kompa podczas jazdy leją w przedziale od 1 do 5 (nie pamiętam tylko jednostki miary), na wolnych obrotach do 2, a pali bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na pewno podłączył bym go pod komputer i zaczął przeglądać parametry, czy z czujników docierają w miarę realne dane, zwłaszcza z czujników temperatur. Spróbuj też odpiąć kostkę przepływomierza i zobacz czy się nie poprawi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam sprawdziliśmy wtryski metodą przelewową i okazało się , że w trzech słoiczkach jest prawie taka sama ilość on,a w jednym po kilku minutach trzeba było wyciągać strzykawką on,przy próbie demontażu wtrysku nie można go ruszyć ,chyba jest zapieczony. Jak można go wyciągnąć .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtrysk wyszedł na ciepłym silniku,ale podczas wyciągania silnik był odpalony i w tym czasie ruszaliśmy wtrysk i gaz aż pojawiły się bąbelki z pod wtrysku i ruszanie wtryskiem ,aż w końcu poszło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...