gawel Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Witam serdecznie !! Panowie mam problem z przednimi wycieraczkami, a mianowicie po włączeniu "chodzą" jakoś ospale, przy zmianie na tryb szybki różnica prędkości prawie niezauważalna (nadal bardzo powoli) tzn cały problem w prędkości poza tym wszystko pozostałe działa OK. Czy ktoś się z tym spotkał? Elektronika czy mechanizm ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graphia Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 odchyl je od szyby i zobacz czy dalej chodzą ospale... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Może być i to i to,Tylko że przy mechanicznym uszkodzeniu(zatarciu)albo byś słyszał,albo czuł.Odchyl je od szyby i załącz,dotknij ręką w czasie obrotu,być może jeżeli to mechaniczny problem to poczujesz na wycieraczce drgania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Poza tym, jedno i drugie jest raczej kosztowne, więc na początek warto zdemontować podszybie, dojść do mechanizmu wycieraczek i spryskać np. WD40 połączenia ruchome. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawel Opublikowano 25 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 Niestety po odchyleniu jest to samo. Wygląda mi to na problem po stronie sterownika, ale to tylko teoria Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 25 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 Niestety po odchyleniu jest to samo. Wygląda mi to na problem po stronie sterownika, ale to tylko teoria Nie koniecznie. Połączenia przegubowe mechanizmy mogą być zardzewiałe i zaparzone. Trzeba zdjąć podszybie i tam zajrzeć i oczyścić. WD 40 się przyda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roxx Opublikowano 25 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 No przeguby to się raczej trzymają dobrze, ja miałem po 3,5 roku zatarte tuleje a w zasadzie to jedną tą środkową. Całość wygląda na trywialny błąd konstrukcyjny. Nakładki gumowe które uszczelniają otwór i kierują wodę do rynienek odpływowych są jednakowej średnicy a środkowa rynienka pod nią ma mniejsza średnic od tej skrajnej i to na tyle że woda raczej nie spływa w kanał odpływowy a leje się po tulei, dalej to już tylko krok od zardzewienia. Ja musiałem namoczyć całość solidnie w nafcie i wybijać. Następnie zmontowałem to smarując obficie smarem wodoodpornym do napędów łańcuchowych, Pewnie bym nie naprawiał bo roboty od groma ale cena nowej części mnie nakłoniła do pracy (zamienników nie ma są tylko oryginały w ASO). Z racji na konstrukcję nie chciałem ryzykować używki bo mogła być w niewiele lepszym stanie niż moja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.