Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

zaślepianie EGRa

Gość zilion89
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam forumowiczów;) Chciałem spytać jak zaślepić EGRa, ponieważ słyszałem opinie ze to pozwoli mojemu osiołkowi szybciej wkręcać się na obroty, tzn turbina wcześniej będzie się załączać. Jak to zrobić, żeby w razie czego można było cofnąc operację po jakimś czasie i czy to nie zabije mojego osiołka;) czy czuć jakąś różnicę po takim zabiegu itd;) czekam na propozycje;) w temacie jestem zielony, ale większość moich znajomych jeżdżących na TD lub TDI porobiło takie zabiegi i mówią że czuć różnice we wkręcaniu się na niskich obrotach;) wiem, że powiecie że nie ma Intercoolera itd, ale chodzi mi o pomoc, a nie o negowanie na wejściu, czy jeśli chce to zrobić na jakiś czas, powiedzmy na pół roku - rok, to czy można poprzez zaślepienie samego wężyka, czy od razu robć coś konkretnie w tym zaworze, niektórzy zaślepiają jakimiś blaszkami lub "złotówką". ja chciałbym narazie nie dobierać sie do samego EGRa tylko może od tego wężyka zacząć;)

trzeba zdjąć przewód gumowy idący do EGR-a i zatkać go śrubką 5mm. i tyle.

ja zatkałem całkiem jak zobaczyłem co z niego idzie do kolektora ssącego.

więcej masz tu: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/2826-tuning-za-2zl-usuwanie-egr/page__st__660

Albo odpiąć wtyczkę z elektrozaworu do którego dochodzi wężyk z EGR. Te metody są bardzo nieinwazyjne.

Choć muszę przyznać że wielkiej różnicy nie zauważyłem.

dzięki za odnośniki, przeczytałem i mam mniej więcej obraz sytuacji, a czy czuliście różnice w przyspieszaniu?? chodzi mi czy bardziej od dołu ciągnęło? na razie myślałem tylko o tym wężyku, w sumie jeżdżę przeważnie max do 3tys (2-2,5tys) obrotów więc myślę że to wystarczy jak narazie, ponieważ pisali że przy wysokich obrotach nieraz sam egr potrafił się otworzyć, ja raczej takich obrotów nie używam. głównie chodzi mi o spalanie i ciągnięcie od dołu obrotów;)