preston81 Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 witam co chwila jakiś user p12/wp12 marudzi o klekotach drganiach itp , pisalem na forum w kilku tematach i muszę sie powtarzać bardzo często chciałbym napisać o rozwiązaniu którego p12 fabrycznie nie ma , które jest stosowane w nowszych autach i nie tylko chodzi o sprzęgiełko na alternatorze - element odciążajacy prace napinacza i całego układu , efekt jest taki że poprawia sie kultura pracy silnika nie dochodzą żadne dziwne dzwięki, drgania które pewnie przez wiekszość z was traktowane są już jako coś normalnego i coś co musi po jakimś czasie wystepować mozna zmieniac napinacz efekt będzie taki sam jak przy założeniu sprzęgiełka lecz potrwa jakies max 2 tygodnie więcej informacji w trakcie dyskusji dodam że sprzęgiełko założyłem ja i widzę ogromna różnice , ostatnio też założył je voyager1956 który po założeniu - użyję jego słów opisał to tak : "założyłem to sprzegiełko tzn. magik od alternatorów to zrobił a efekt jest pozytywnie porażający , drgania napinacza i całego silnika ustały, nic nie przenosi się na kierownicę ani na karoserię mimo, że widać jak koło pasowe wału się kiwa na swoim obwodzie ale nie przenosi się to dalej i teraz delektuję się czystą pracą dieselka" polecam to rozwiązanie wszystkim uzytkownikom borykającym się z podobnymi problemami pozdrawiam Wszyskich forumowiczów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 Możesz zarzucić jakieś fotki? link itp. jaki koszt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 Potwierdzam słowa powyższe kol. Preston 81 . Sprzęgiełko musi dobrać magik od alternatorów ponieważ stałe kółko ma kryzę odstępową ( kołnierz od strony alternatora ) a sprzęgiełko nie ma i tu magik musi dać właściwą podkładkę aby zachować odstęp koła a tym samym symetrię kółek pasowych na obwodzie paska wielorowkowego. Kto chce nie spróbuje , ja jestem z efektu zadowolony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 Możesz zarzucić jakieś fotki? link itp. jaki koszt? Wydaje mi się, że dotyczy to tylko właścicieli klekotów czyt.diesli ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 kolega ma nie kompletny profil i nie wiedziałem jakiej wersji dotyczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafałM Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 A może ktoś sprecyzuje jakiej grubości ma być ta podkładka, tak dla ułatwienia ? odległość może być standardowa, o ile się nie mylę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 25 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 Nie widziałem tego jak mechanik robił ale po zrobieniu koło nie dotyka obudowy i jest w osi kół pasowych Uwaga dla kol. Krajesiak, delikatnie przypominam że jest to forum techniczne gdzie koledzy chcą zasięgnąć porady technicznej a nie społeczne gdzie jeden uważa się za lepszego od drugiego bo ma taki czy inny samochód , trzeba zmienić forum na jakieś społeczne, ma kolega u mnie minus, chętnie jednak poczytamy co kolega ma do powiedzenia w sprawach technicznych , może się czegoś ciekawego dowiemy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krajesiak Opublikowano 25 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 Nie widziałem tego jak mechanik robił ale po zrobieniu koło nie dotyka obudowy i jest w osi kół pasowych Uwaga dla kol. Krajesiak, delikatnie przypominam że jest to forum techniczne gdzie koledzy chcą zasięgnąć porady technicznej a nie społeczne gdzie jeden uważa się za lepszego od drugiego bo ma taki czy inny samochód , trzeba zmienić forum na jakieś społeczne, ma kolega u mnie minus, chętnie jednak poczytamy co kolega ma do powiedzenia w sprawach technicznych , może się czegoś ciekawego dowiemy Nie chce byś zrozumiał mnie źle, nie wywyższam się z powodu auta - bo moj motor idealny nie jest, jak wiemy bierze sobie olej bo to 1.8. Powiedziałem tylko z delikatną ironią,że dotyczy to diesli - a że wolę jednak benzyniaki to tak to zaczęło wyglądać. Przepraszam, jeśli kogoś uraziłem Skasuj ten minus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 25 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 Skasowałem Ci kolego ten minus ja szanuję każdego kto tu się wypowiada bo nie wszystkie kruczki primerek się zna ,jeden lubi benzynkę , drugi LPG a trzeci dieselka . Tu sobie doradzamy i to jest celem tego forum i oby tak było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.