caniball Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Mam problem , po odpaleniu silnik zaczął chodzić jak ciągnik metaliczny dźwięk a przy zwiększaniu obrotów coś zaczyna piszczeć dźwięk jak luźny pasek klinowy nie wiem co robić boje się nim jechać do mechanika no chyba że laweta. Nie wiem czy to ma znaczenie ale wcześniej podniosłem do go i na biegu przekręciłem koło z przodu Z góry dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 Rozumiem,że przód podniosłeś i na biegu zakręciłeś za koło.Czy te odgłosy pojawiły się tuż po tym,czy za jakiś czas?Może przeskoczył rozrząd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
caniball Opublikowano 10 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 dokładnie przeskoczył masz jakiś pomysł co z tym zrobić warto robić czy sprzedawać,jeśli sprzedawać to ile można jeszcze wsiąść Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 Wydaje mi sie że rozrzad, działa nadal jak w starszych samochodach. Wystarczy chyba go rozebrać, ustawić zębatki względem punktów i powinno być dobrze. Natomiastpytanie???? - dlaczego sam przeskoczył???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek Opublikowano 29 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 Pewnie dla tego,że zakręcił za koło na biegu(jak to wcześniej napisał)tym samym poruszając wał korbowy,który najprawdopodobniej zakręcił się w lewo i to podejrzewam zluzowało napinacz łańcucha, a luźny łańcuch to na pewno przeskoczy na zębach kół.Myślę,że trzeba sprawdzić ,czy nic nie uszkodziło się w górnej części głowicy,czyli tam gdzie są wałki rozrządu i ich mocowania,jeśli jest OK.to potem ustawić łańcuch zgodnie ze znakami.Tak po prawdzie to są dwa łańcuszki z wału korbowego do pompy wtryskowej i drugi z pompy na wałki rozrządu w głowicy.Pierwszy trzeba ustawić ten dolny(wał korbowy pompa) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.